XXL Nutrition

93kg, 1.80m

armen zijn te groot voor je rug
en je chest :)

niet daarvan super uber goed !

top fysiek!

van vandaag, ben student en zit op kot, dus slaap meestal lang uit:

11u: 1 banaan, appel en mandarijn + proteineshake(50gr proteinen) (puur uit luiheid een shake, omdat ik nooit op tijd uit mn bed raak en moet om 11.30 al vertrekken naar school, dus een volwaardige maaltijd lukt niet meer op die tijd, en heb er meestal ook gewoon geen zin in 's morgens)

13u: 1 sneede bruin brood met 75gram hesp+ wortel

15 u: 1 sneede bruin brood met 75 gram hesp+ wortel (is dus gewoon een pakje hesp van 150gram, verdeeld over twee maaltijden)

17u: een paar aardappelen met 200 gram kippenfilet+rauw witloof

19u: 1 snede bruin brood + 75 gram kalkoenfilet+ wortel

21 u: 1 snede bruin brood+ 75 gram kalkoenfilet (weer 1 pakje vlees verdeeld over 2 maaltijden)

en straks alsk ga slapen nog een pot tonijn.

meestal eet ik tussendoor ook nog een aantal noten, maar heb er momenteel geen meer op kot...
verder drink ik 4 liter water ongeveer, + wat groene thee (melk drink ik niet meer wegens teveel last van acne hierdoor)

op trainingsdagen neem ik na mn training 2 bananen en een liter chocomelk

ik heb al meer dan een jaar geen druppel alcohol meer aangeraakt, zo goed als geen frisdrank (enkel tijdens het uitgaan en tijdens de examens redbull), junkfood ook al heeeel lang niet meer, chips, chocolade en dergelijke totaal niet meer, en heb er ook absoluut geen behoefte meer aan.

dus zoals je kan zien, wellicht eet ik nog minder dan de meeste hier ;)

(en btw, moest dit niet naturel zijn, dan zou ik er absoluut geen probleem mee hebben om dat erbij te vermelden... zie niet in waarom daarover gelogen zou moeten worden)
:kots:
OT: Chapeau man, sterke progressie

Mooie fysiek kerel! Enkel nog werk aan je chest!

Damn, je eet wel weining op een dag... Je zit ver onder mijn cutdieet qua kcal, maar zeer mooi als het werkt voor je!

Prachtig fysiek kerel.

Erg goed, ben eigelijk wel benieuwd naar een before pic.

ik vind die benen van je wel machtig :)

als ik je verhaaltjes en posts zo lees, je voedingsschema en je foto denk ik echt.... wat klopt er hier niet...?

maarja mooie foto's, veel mensen die jaloers zijn op je fysiek (ik ook) maar ik denk dat je je echt wat beter moet verdiepen in voeding en vooral je lichaam

• Topic Starter Topic Starter
als ik je verhaaltjes en posts zo lees, je voedingsschema en je foto denk ik echt.... wat klopt er hier niet...?

maarja mooie foto's, veel mensen die jaloers zijn op je fysiek (ik ook) maar ik denk dat je je echt wat beter moet verdiepen in voeding en vooral je lichaam

kdenk dat er eerder iets niet klopt aan jouw zin: veel mensen zouden jaloers zijn op mijn fysiek, maar toch ben ik het die me moet verdiepen in voeding en in mn lichaam??

leg me eens uit? snap het niet goed.

En verdiepen in mn voeding: mn dieet bevat dagelijks verschillende eiwitbronnen, goede koolhydraten, fruit op de gepaste tijdstippen, goede vetten. Geen supplementengedoe (op whey na) en dergelijke. Ik raak geen druppel alcohol aan, eet NIETS van junkfood meer, geen chips, snoep, ... enkel gezond, en dat allemaal in functie van mijn lichaam.
Mn voedingsschema bevat alles wat je steeds aangeraden ziet worden in de voedingssectie, behalve kwark voor het slapengaan (zoals vermeld eet ik dat niet omwille van acnelast, moest ik geen acne krijgen door zuivel, dan zou er zeker kwark in mn schema staan) maar dat vervang ik dan door tonijn of andere vette vis. Havermout of brinta zou er 's morgens ook nog bijmogen, maar dat vind ik niet te vreten, dus eet ik dat ook gewoon niet.

doorblader mn andere fototopic eens, daar staat mijn huidige voedingsschema en trainingsschema in. Bekijk dat eens goed, en becommentarieer dat eens. Zeg mij wat er mis aan is.

Trainingsschema bestaat hoofdzakelijk uit de belangrijkste compounds, aangevuld met wat isolatieoefeningetjes, en de nadruk ligt op mijn zwakke punten, nl. bovenkant borst en rugwijdte. Dus, nogmaals, zeg mij wat er beter kan aan mijn schema (want ik moest me meer verdiepen in mijn lichaam, en ik veronderstel dat je daarmee mijn trainingsschema bedoelt)

En over mn voedingsschema is imo het enige wat je als commentaar kan geven: het is niet extreem veel eten op een dag. Dat kan goed zijn, maar ik kan er ook niet aandoen dat ik geen 1000000kcal op een dag nodig heb, om een beetje spiermassa bij te komen ;)

Laatst bewerkt:
Hoe vaak cardio je??

gewoon goede leefsT, en zorg voor het lichaam. iets wat weinig voorkomt.

zie hier het resultaat!

• Topic Starter Topic Starter
kdenk dat er eerder iets niet klopt aan jouw zin: veel mensen zouden jaloers zijn op mijn fysiek, maar toch ben ik het die me moet verdiepen in voeding en in mn lichaam??

leg me eens uit? snap het niet goed.

En verdiepen in mn voeding: mn dieet bevat dagelijks verschillende eiwitbronnen, goede koolhydraten, fruit op de gepaste tijdstippen, goede vetten. Geen supplementengedoe (op whey na) en dergelijke. Ik raak geen druppel alcohol aan, eet NIETS van junkfood meer, geen chips, snoep, ... enkel gezond, en dat allemaal in functie van mijn lichaam.
Mn voedingsschema bevat alles wat je steeds aangeraden ziet worden in de voedingssectie, behalve kwark voor het slapengaan (zoals vermeld eet ik dat niet omwille van acnelast, moest ik geen acne krijgen door zuivel, dan zou er zeker kwark in mn schema staan) maar dat vervang ik dan door tonijn of andere vette vis. Havermout of brinta zou er 's morgens ook nog bijmogen, maar dat vind ik niet te vreten, dus eet ik dat ook gewoon niet.

doorblader mn andere fototopic eens, daar staat mijn huidige voedingsschema en trainingsschema in. Bekijk dat eens goed, en becommentarieer dat eens. Zeg mij wat er mis aan is.

Trainingsschema bestaat hoofdzakelijk uit de belangrijkste compounds, aangevuld met wat isolatieoefeningetjes, en de nadruk ligt op mijn zwakke punten, nl. bovenkant borst en rugwijdte. Dus, nogmaals, zeg mij wat er beter kan aan mijn schema (want ik moest me meer verdiepen in mijn lichaam, en ik veronderstel dat je daarmee mijn trainingsschema bedoelt)

En over mn voedingsschema is imo het enige wat je als commentaar kan geven: het is niet extreem veel eten op een dag. Dat kan goed zijn, maar ik kan er ook niet aandoen dat ik geen 1000000kcal op een dag nodig heb, om een beetje spiermassa bij te komen ;)

ik wacht nog steeds op een antwoord, guidson

Enige wat ik hieraan kan toevoegen

Dan heb je extreem goede genen.

Denk dat jij geblessed bent met zieke genen, als ik je schema's en voedingschema's lees komt me dit gewoon heel bekend voor, ken zelfs mensen die hett nog extremer of ietsje zachter aanpakken en niet eens in de buurt komen van jou fysiek.

Of die gebruiken AAS. oid :D

Kan je in ieder geval vertellen dat ik al heel lang mee ga zowel op het forum als in de sport zelf en dit soort resulaten nog niet eens gezien heb in Amerika... ik denk dat als jij een boek schrijft over je hele voortgang van begin tot eind plus alles wat je hebt gedaan je een bestseller binnen hebt

Laatst bewerkt:
Enige wat ik hieraan kan toevoegen

Denk dat jij geblessed bent met zieke genen, als ik je schema's en voedingschema's lees komt me dit gewoon heel bekend voor, ken zelfs mensen die hett nog extremer of ietsje zachter aanpakken en niet eens in de buurt komen van jou fysiek.

Of die gebruiken AAS. oid :D

Kan je in ieder geval vertellen dat ik al heel lang mee ga zowel op het forum als in de sport zelf en dit soort resulaten nog niet eens gezien heb in Amerika... ik denk dat als jij een boek schrijft over je hele voortgang van begin tot eind plus alles wat je hebt gedaan je een bestseller binnen hebt

Overdrijf anders ...

jealousy is a b*ch!

Terug
Naar boven