XXL Nutrition

93kg, 1.80m

Enige wat ik hieraan kan toevoegen

Denk dat jij geblessed bent met zieke genen, als ik je schema's en voedingschema's lees komt me dit gewoon heel bekend voor, ken zelfs mensen die hett nog extremer of ietsje zachter aanpakken en niet eens in de buurt komen van jou fysiek.

Of die gebruiken AAS. oid :D

Kan je in ieder geval vertellen dat ik al heel lang mee ga zowel op het forum als in de sport zelf en dit soort resulaten nog niet eens gezien heb in Amerika... ik denk dat als jij een boek schrijft over je hele voortgang van begin tot eind plus alles wat je hebt gedaan je een bestseller binnen hebt

:roflol: wat een onzin

het is allemaal wat vaag idd maar in 2 jaar trainen valt dit wel te halen... natuurlijk alleen met 110% focus daar niet van.. ik ben ook 1m80 en ik woog 2 maanden geleden nog 75 kilo ben nu dus hard aan het trainen en weeg nu 80 Kilo in 2maanden al.. (geen vet) natuurlijk gaat het naarmate je zwaarder word steeds moeilijker dat hoef je mij niet te vertellen maar ik heb t gevoel als ik 2 jaar beestachtig train en goed eet dat dit een haalbaar doel is

het is allemaal wat vaag idd maar in 2 jaar trainen valt dit wel te halen... natuurlijk alleen met 110% focus daar niet van.. ik ben ook 1m80 en ik woog 2 maanden geleden nog 75 kilo ben nu dus hard aan het trainen en weeg nu 80 Kilo in 2maanden al.. (geen vet) natuurlijk gaat het naarmate je zwaarder word steeds moeilijker dat hoef je mij niet te vertellen maar ik heb t gevoel als ik 2 jaar beestachtig train en goed eet dat dit een haalbaar doel is
Oke, post over 2 jaar maar eens een foto van je fysiek.

een perfect fysiek, respect hiervoor ;)
ga zo door

sjonge, dit is machtig... prachtige armen, derest ook natuurlijk? Wat meten je armen trouwes?

Hij is gwn gezegend met monstergenen, of hij dan een boek schrijft over wat hij deed in die 2 jaar , zou idd niet zo intressant zijn omdat als 98 procent van de bevolking hetzelfde zou doen, ze nog niet de helft bereiken...

...

En meer dan wat ik nu eet heb ik niet nodig om deze fysiek te behouden. Ik verkies dus dit lichaam met niet zoveel acne, boven een nog gespierder lichaam mét acne. (neem nu al biergist, zink, omega3, ...)

...

...

En verdiepen in mn voeding: mn dieet bevat dagelijks verschillende eiwitbronnen, goede koolhydraten, fruit op de gepaste tijdstippen, goede vetten. Geen supplementengedoe (op whey na) en dergelijke. Ik raak geen druppel alcohol aan, eet NIETS van junkfood meer, geen chips, snoep, ... enkel gezond, en dat allemaal in functie van mijn lichaam.
...

:orly:

Een reden waarom mijn voedingsschema bewust zo "slecht" is volgens velen:
als ik hoger ga in eiwitten (hoger dan 200gr/dag) dan krijg ik teveel last van acne. Ook zuivelproducten eet ik om deze reden niet. (met als uitzondering, 1liter chocomelk na elke training)
En meer dan wat ik nu eet heb ik niet nodig om deze fysiek te behouden. Ik verkies dus dit lichaam met niet zoveel acne, boven een nog gespierder lichaam mét acne. (neem nu al biergist, zink, omega3, ...)

Zeg maar jij.
Probeer het topic weer een beetje op gang te brengen. Altijd leuk als er gebashed wordt.
Ben zelf ook erg sceptisch over je fysiek icm. de trainingsduur/het voedingsschema. Zou nl. zeggen dat je gekuurd hebt.
Jij zegt van niet, dus beschouw het maar als het grootste compliment dat je als natural kan krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Zeg maar jij.
Probeer het topic weer een beetje op gang te brengen. Altijd leuk als er gebashed wordt.
Ben zelf ook erg sceptisch over je fysiek icm. de trainingsduur/het voedingsschema. Zou nl. zeggen dat je gekuurd hebt.
Jij zegt van niet, dus beschouw het maar als het grootste compliment dat je als natural kan krijgen.

ik beschouw dat ook als een compliment, maar ik begrijp uw reactie niet, waarom zet je biergist, zink, ... in het vet? :)
ik zie trouwens niet in waarom ik erover zou liegen op een bbforum, wat toch een wereld is waar anabolen meer aanvaard zijn dan bij mensen die niets met bb/fitness te maken hebben.

Zeg maar jij.
:D

Ik geloof wel dat TS naturel is hoor. Hij geeft ook aan dat hij niet graag veel groter/zwaarder wil worden terwijl hij dat met kuren volgens mij makkelijk kan halen. Lijkt mij niet de instelling van iemand die gaat liegen over gekuurd hebben.

Verder denk ik dat als je je voeding en leven zo op orde hebt dat je alles om BB kan laten draaien heel veel meer mensen groot en droog kunnen zijn dan nu. Feit blijft dat TS van pappie en mammie leuke genen meegekregen heeft...

edit: hij zegt het zelf al :p

Was meer het feit dat de drie bovenstaande (zink, biergist, omega3) ook vallen onder supplementen. Begrijp me niet verkeerd, maar om misverstanden te voorkomen is het handig dingen als 'en dergelijk, ..., etc.' in je teksten te vermijden, aangezien ze doelen naar meer (wat niet genoemd wordt). Kon het niet laten om dat dan te quoten en belachelijk te maken.
Meer een eigenschap van mij dus.

Begrijp me daarnaast niet verkeerd over het 'gebruik'. Natuurlijk is een prestatie die jij neer hebt gezet 200x beter dan eenzelfde prestatie waar vooraf aan gekuurd is. Vandaar dat het niet ongewoon is dat een kuurtje toevallig wel eens vergeten wordt te vermelden.

• Topic Starter Topic Starter
Was meer het feit dat de drie bovenstaande (zink, biergist, omega3) ook vallen onder supplementen. Begrijp me niet verkeerd, maar om misverstanden te voorkomen is het handig dingen als 'en dergelijk, ..., etc.' in je teksten te vermijden, aangezien ze doelen naar meer (wat niet genoemd wordt). Kon het niet laten om dat dan te quoten en belachelijk te maken.
Meer een eigenschap van mij dus.

Begrijp me daarnaast niet verkeerd over het 'gebruik'. Natuurlijk is een prestatie die jij neer hebt gezet 200x beter dan eenzelfde prestatie waar vooraf aan gekuurd is. Vandaar dat het niet ongewoon is dat een kuurtje toevallig wel eens vergeten wordt te vermelden.

Mja zink en biergist en ook omega 3 gebruik ik eerder allemaal voor de huid. Dat beschouw ik niet als supplementen om gespierder door te worden. En met die "en dergelijke" bedoel ik dat ik geen geld spendeer aan onschuldige supplementen als massgainers, creatine, pre workoutdingen, ... (wat de meeste 60kgwegenden hier wel allemaal gebruiken alsk zo de topics bij supplementen lees). Het enige supplement dat ik gebruik is whey. (en ten tijde van dit topic gebruikte ik een proteinenshake van maximize (brolkwaliteit) gewoon omdat ik er heel goedkoop kon aangeraken.)

Ach laat ze maar lullen. Goeie fysiek, alleen iets meer borst, rug en natuurlijk de kuitjes. Ik geloof die willen niet echt hè.

Terug
Naar boven