AndroidHealthClinic

94 procent tienermeisjes kampt met complex

wat een bullshit
je hebt pas een complex als je Joepie! leest...
maar als er zoveel mensen zijn die vinden dat ze te dik zijn en er weinig mensen zijn die er iets aan doen...betekend dat nederland gevuld is met laffe mensen zonder doorzettingsvermogen om er iets tegen te doen....
allemaal p*ssy's
of de echte zitten op dbb :P

pff 1 op 3 wil grote borsten, grote onzin is het.Maar er 95% van.

Natuurlijk gaat het niet om cup Z, maar ik heb 10x liever een vrouw met cup d ipv cup a/b.

Komt gewoon omdat de maatschappij gefixeerd is op het uiterlijk. Denk dat dit onderzoek meer baseerd is in Amerika. Hele 'high school' gebeuren , het draait daar allemaal om popularity en uiterlijk.

pff 1 op 3 wil grote borsten, grote onzin is het.Maar er 95% van.

Natuurlijk gaat het niet om cup Z, maar ik heb 10x liever een vrouw met cup d ipv cup a/b.

Wat dacht je van mooie bruine kleine tepels en rechtopstaande tietjes B cup? :lick:

D is gewoon een voorbode van een striae modderbuik, of koude koel elementen met een plastic laagje.

Wat dacht je van mooie bruine kleine tepels en rechtopstaande tietjes B cup? :lick:

D is gewoon een voorbode van een striae modderbuik, of koude koel elementen met een plastic laagje.

Nah...doe dan maar een mooie stevige grote C, waarbij het geheel lekker strak staat...Daar kunnen dan ook mooie bruine kleine tepeltjes op. Zolang het maar niet van die grote tepelhoven zijn net als een pannekoek, a la Tatjana. Want dat ziet er helemaal niet uit.

Maar goed, we dwalen af... :p

Tja ik zou ook best wat gespierder willen zijn, daarom doe ik ook aan fitness. Maar om nou te zeggen dat ik een complex heb?

Enne Marky hoe kan je B cup nou mooier vinden dan D?

................

Laatst bewerkt:
Mijn kolidraden en crabs zijn complex

Ik voel aan mn reet altijd overal of er niet een stuk wc papier per ongeluk aanhangt ,is dat een complex?

In de psychologie, een complex (psychologie) van verdrongen ideeën en gevoelens (Jung, 1907). Wiki

sommigen zouden zich best wat meer mogen schamen en dus niet met strakke naveltruitjes rondlopen met 3 vetkwabben er tussen..

Komt ook omdat die kinders te veel naar Complex (discotheek) in sint niklaas gaan, daar worden hun complexen alleen maar complexer.

Paar jaar geleden (of nu nog?) was Barbie de boosdoener. Elk tienertje wilde de barbie-look :cool:

En nu is het de Bacardi-look.

Terug
Naar boven