AndroidHealthClinic

Aambeien zalf & gyno ?!

Je kan altijd nog superlijm gebruiken om je tepels hard te houden, schijnt echt te werken. Weet niet of het op de lange termijn goed is voor je tepels

en dan inpakken met folie. maak foto als je dit hebt gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
Haha nee ik denk nu al bijna 3 jaar dat ik gyno heb maar eigenlijk is het wat anders.. Doctoren enzo hadden het ook mis want hier op dbb zeggen mensen dat het geen gyno is:rolleyes: wat een niveau

Voor de duidelijkheid, ik heb geen gyno. Ik heb alleen last van puffy nipples bij warm weer..
Heb vanochtend een tube gehaald bij de etos. Een 2 uur geleden een warm bad genomen waardoor mn tepels puffy werden, gelijk daarna dat spul op mn tepels gesmeerd. Na enkele minuten werd het echt een soort van koud en werd het gevoel onprettig. Na een aantal minuutjes went dit gevoel wel aardig. Nu ongeveer 2 uur later staan ze nog steeds hard! Bij elk windvlaagje over je borst voelen je tepels bevroren aan! Ben benieuwd hoelang dit effect aanhoud

• Topic Starter Topic Starter
Mooi! ik bestel er nu ook eene

Voor de duidelijkheid, ik heb geen gyno. Ik heb alleen last van puffy nipples bij warm weer..
Heb vanochtend een tube gehaald bij de etos. Een 2 uur geleden een warm bad genomen waardoor mn tepels puffy werden, gelijk daarna dat spul op mn tepels gesmeerd. Na enkele minuten werd het echt een soort van koud en werd het gevoel onprettig. Na een aantal minuutjes went dit gevoel wel aardig. Nu ongeveer 2 uur later staan ze nog steeds hard! Bij elk windvlaagje over je borst voelen je tepels bevroren aan! Ben benieuwd hoelang dit effect aanhoud
tube aambeienzalf of heb je t nu over wat anders

Biofreeze werkt bij mij ook. Als je op hun website bij t contactformulier invult "aanvraag gratis sample" krijg je 2 monstertjes gratis. Had ze n dag later in huis. Beetje hetzelfde effect met dat wind over je tepels gevoel.

Biofreeze werkt bij mij ook. Als je op hun website bij t contactformulier invult "aanvraag gratis sample" krijg je 2 monstertjes gratis. Had ze n dag later in huis. Beetje hetzelfde effect met dat wind over je tepels gevoel.

Jaa idd dat gevoel wat jij beschrijft. Hoeveel uur werkt het bij jou?

Ik had 2 monstertjes. Gemiddeld 2 tot 3 uur. Merkte dat toen ik mn werkshirt aan had (welke wat losser zit) het langer aanhoudt doordat je tepels zo gevoelig zijn en t "schuren" van t shirt langs je tepel het telkens stimuleert en dus langer blijft.

Gel zelf claimt de hele dag pijntjes te verdoven door t koude gevoel maar dat red t echt niet in mijn ervaring

Ook maar “sample aanvraag Biofreeze” gedaan. Ben benieuwd.

Terug
Naar boven