Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tube aambeienzalf of heb je t nu over wat andersVoor de duidelijkheid, ik heb geen gyno. Ik heb alleen last van puffy nipples bij warm weer..
Heb vanochtend een tube gehaald bij de etos. Een 2 uur geleden een warm bad genomen waardoor mn tepels puffy werden, gelijk daarna dat spul op mn tepels gesmeerd. Na enkele minuten werd het echt een soort van koud en werd het gevoel onprettig. Na een aantal minuutjes went dit gevoel wel aardig. Nu ongeveer 2 uur later staan ze nog steeds hard! Bij elk windvlaagje over je borst voelen je tepels bevroren aan! Ben benieuwd hoelang dit effect aanhoud
Voor de duidelijkheid, ik heb geen gyno. Ik heb alleen last van puffy nipples bij warm weer..
Biofreeze werkt bij mij ook. Als je op hun website bij t contactformulier invult "aanvraag gratis sample" krijg je 2 monstertjes gratis. Had ze n dag later in huis. Beetje hetzelfde effect met dat wind over je tepels gevoel.