XXL Nutrition

Aambeien zalf & gyno ?!

• Topic Starter Topic Starter
Pff tijd voor een grotere inbox haha ik leeg m effe ;)

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

Weer de zalf erop gesmeerd en het is alweer niet zichtbaar ??? Vraag me af als het nu echt werkt of dat het gewoon door het wrijven komt :p voor het trainen en voor het slapen nog maar een keer testen, als het echt blijft werken laat ik me dit jaar niet meer opereren :D

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Ik post het even hier voor mensen die het meelezen.. Als ik alleen alle privé berichten beantwoord hebben andere mensen er niks meer aan

2ahblad.jpg

maak eens gewoon before after foto XD dan kunnen we ook oordelen XD

Jah top, en voor het slapen gaan?? Zou het daardoor de dag erop ook minder moeten zijn dan??

ik volg. Heb het namelijk ook wel eens gelezen.

nope gewoon helemaal wit maken en dan erin wrijven :p

tandpasta op de tepels en aambeienzalf op de tanden voor een frisse adem en kleinere tepels.

Ik denk dat je frissere tepels bedoeld :roflol:

En werkt het nog steeds?

Laatste 2x niet meer :roflol: nog maar s testen volgende week
Tandpasta maakt het bij mij erger btw

XDXDXDXD tandpasta verhaal is fking grappig.... miss moet je daarna listerine erop gooien..

hahah trenny toch... hoe kom je op de idioten lijst van baco? je bent maar sinds maart op DBB XD

Gyno zuigt natuurlijk. Weet je ook waardoor je dit gekregen heb?!

Het is niet altijd zichtbaar. als de tepels klein en hard zijn Zie je het totaal niet bij mij, nog niet eens een beetje. De 'zwelling' krimpt blijkbaar in naar minimaal formaat. Geen idee als het werkt daarom test ik het morgen uit en open ik alvast een topic voor als mensen het al hebben geprobeerd of willen proberen of misschien andere aambeien zalf aanraden :p tips of suggesties hebben, noem maar op.. Mocht het werken dan kunnen we zelf bepalen wanneer het niet zichtbaar is en dat is geniaal :D

puffy en knobbels fcourse damn.. Kijken hoeveel het inkrimpt na de kuur anders sowieso een operatie in de winter

Heb precies hetzelfde. Als 't koud is ziet alles er goed uit en lijkt mn borst ook groter, wordt het warm dan lijk ik gelijk veel vetter omdat die tepels veel groter zijn.
Zijn echter volledig zacht, dus denk dat het gewoon genetisch is en niks aan te doen..

In

Puffy nipple matties een kleine bump,

Kwam dit stukje tegen op internet. Ik doel dan op het stukje over het product BioFreeze
http://skinnyfattransformation.com/puffy-nipples/

Is er iemand die dit al geprobeerd heeft? Volgens die gozer werkt het zo'n 4 uur..
Zo'n tube gel kost een 10tje dus van de week ef aanschaffen. Laat hier wel weten of het werkt!

hahah trenny toch... hoe kom je op de idioten lijst van baco? je bent maar sinds maart op DBB XD

Haha die gast kwam groot praten in een topic van me en ging opscheppen etc.. De pisnicht

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

Puffy nipple matties een kleine bump,

Kwam dit stukje tegen op internet. Ik doel dan op het stukje over het product BioFreeze
http://skinnyfattransformation.com/puffy-nipples/

Is er iemand die dit al geprobeerd heeft? Volgens die gozer werkt het zo'n 4 uur..
Zo'n tube gel kost een 10tje dus van de week ef aanschaffen. Laat hier wel weten of het werkt!

Ik denk niet dat het gaat werken maar ik bestel het morgen ook even ;) thx

Heb je wel echt Gyno dan?
Iedereen hier denkt dat ze dat hebben.

Ben de laatste tijd niet veel meer actief geweest hier maar zo nu en dan heb ik nog wel eens wat gelezen en het viel me op dat er nogal na gepapagaaid word dat nu ineens, bij iedereen die denkt dat ze gyno hebben, het geen gyno is.??

Terug
Naar boven