AndroidHealthClinic

Aan welke rapper/artiest heb jij een hekel

• Topic Starter Topic Starter
Het hoeft niet alleen over rappers te gaan he, ik heb bvb ook een hekel aan Amy Macdonald waarvan ze het boerinnenlied "This Is The Life" tientallen keren per dag op de radio spelen.

http://www.youtube.com/watch?v=c6MRYLWJb1o

Jarule blijft een broodmongool

• Topic Starter Topic Starter
En wat te zeggen van Regi:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omhooggevallen tieneridool:rolleyes:

Hehe, wat een haters hier. :p
Als er 1 soort is wat ik echt haat, is het wel shit zoals Lil' Webbie en Lil' Boosie.

Jan Smit.

En wat te zeggen van Regi:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omhooggevallen tieneridool:rolleyes:

:roflol:

tegen de muur met die gast :shoot:

je kan je radio of televisie niet openzetten of je ziet z'n happy mongo-kop, het MOET gewoon verkopen hé die goedkope deuntjesshit en als je dan toch graag zo op tv wil komen laat dan aub je tanden bijslijpen, pik !

fantastisch topic trouwens !
aaaah, wat kan haten toch leuk zijn :D

ja rulee vind ik toch wel heel erg wannebe dmx

en die ashanti kan ik ook wel schieten

doe mij maar nas, dmx, dr dre,eminem ,wu tang clan, kayne west, T.I. , rick ross en mike jones

i hate gay styles **** die gozer its the prison break anthem DOmme gast k*t irri Arrrrh EN brahim ook!

Genoeg goede rappers tegenwoordig

alleen moet je je best doen om onbekende artiesten te checken. Underground hiphop etc/

Als Jan Smit niet binnen korte tijd niet een coïtustape van hem en zijn vriendin waarin ze flink van alle kanten genomen wordt uitbrengt krijg ik ook een hekel aan hem.

Ja Rule met zijn Murderrrrrrrrrrr. mong**l.
Zit nu vast met TQ in een bootje een joint te roken en vissen te vangen.

http://www.youtube.com/watch?v=nDCQtHygN1A

Dat een D-artiest toch een A-artiest kan worden zegt veel over Nederland. Net zo goed als die lamzak van een Wolter Kroes met zijn Viva Hollandia braakmiddel, waarom heeft een redelijk groot aantal Nederlanders toch zo'n wanstaltige smaak? Een stadion vullen met tokkies om een alcoholist in een kist te eren, dat is Nederland.

Laatst bewerkt door een moderator:
So true EricR. Dieptepunt.

Ja Rule is echt treurig. 'It's only for the RULE BABYYYYYYYY'
Verder een hoop Lil-gedoe maar die ken ik niet bij naam hoor.
En Nederlanders die gangsterrappen, op Kempi na dan, die flowt tenminste. Maar die dude van Een Beetje Verliefd en Ali B die tof proberen te doen?!? Wat is dat dan?!?

Een hekel hebben aan Wu Tang, Biggie en een hoop al genoemde klassiekers is heiligschennis, in mijn optiek.

ja rulee vind ik toch wel heel erg wannebe dmx

en die ashanti kan ik ook wel schieten

doe mij maar nas, dmx, dr dre,eminem ,wu tang clan, kayne west, T.I. , rick ross en mike jones

Who? Mike Jones. Who? Mike Jones. Die kerel is wel lachen, maar past imo niet in dat rijtje thuis.

Terug
Naar boven