MuscleMeat

Aan welke rapper/artiest heb jij een hekel

Zo'n beetje alles wat gehyped/opgedrongen/commercieel is.

Geef mij maar wat Heavy Metal enzo.

Ja Rule is echt treurig. 'It's only for the RULE BABYYYYYYYY'
Verder een hoop Lil-gedoe maar die ken ik niet bij naam hoor.
En Nederlanders die gangsterrappen, op Kempi na dan, die flowt tenminste. Maar die dude van Een Beetje Verliefd en Ali B die tof proberen te doen?!? Wat is dat dan?!?

Een hekel hebben aan Wu Tang, Biggie en een hoop al genoemde klassiekers is heiligschennis, in mijn optiek.

KEMPI :| hij zuigt van alle kanten letterlijk en figuurlijk nu hij weer vast zit. Jij weet dus echt nix van rap en hip hop als je kempi goed vind.

Amy Mcdonald is ook een k*twijf, erger me dood aan het refrein van this is the life. Verder zijn al die Amerikaanse zogenaamde babyface R&B geilende op zich zelf mannetjes wel iritant vooral als je (ex)vriendin erop geilt.

BTW Brainpower heeft nog steeds de beste flow van NL

Ik heb helemaal niets met Hip-Hop en al helemaal niets met al die clowns die aan het Flip-Floppen zijn.
1 commercieele fakebende,eens in de zoveel tijd lees jeweer breed uitgemeten dat 1 of andere Flip in aanraking is geweest met de Politie.
Vaak is er gewoon opzet in het spel,wellicht aangestuurd door de platenmaatschappij.
''Gedraag je of je een echte gangstarapper bent want dat is goed voor de platenverkoop''
De indentiteitsloze puistenpuberjeugd uit schubbek*tteveen vinden het allemaal prachtig en die kopen die tinnef dan ook allemaal.

http://www.youtube.com/watch?v=nDCQtHygN1A

Dat een D-artiest toch een A-artiest kan worden zegt veel over Nederland. Net zo goed als die lamzak van een Wolter Kroes met zijn Viva Hollandia braakmiddel, waarom heeft een redelijk groot aantal Nederlanders toch zo'n wanstaltige smaak? Een stadion vullen met tokkies om een alcoholist in een kist te eren, dat is Nederland.

id ja je hebt volkomen gelijk,en het lijkt wel of er steeds meer van dat spul bijkomt.
Frans ''o zo gewoon gebleven'' Bauer konden we al in zijn kielzoog Wolter Kroes,Dries Roelvink,Peter Beense,Jannus en nog veel meer van dat soort zingende drollen.

Gene die dat soort optredens bezoekt komt ook vnm. uit de lagere sociale klasse.
Domme muziek is het!

Laura Lynn
Mika
Amy Winehouse
...

:roflol:

tegen de muur met die gast :shoot:

je kan je radio of televisie niet openzetten of je ziet z'n happy mongo-kop, het MOET gewoon verkopen hé die goedkope deuntjesshit en als je dan toch graag zo op tv wil komen laat dan aub je tanden bijslijpen, pik !

fantastisch topic trouwens !
aaaah, wat kan haten toch leuk zijn :D

Dat wil hij niet, want het maakt deel uit van zijn 'merk'.

Aan welke rapper ik een hekel heb? Ik denk dat je beter kan vragen aan welke ik geen hekel heb... Wat een kansloos volk :(

id ja je hebt volkomen gelijk,en het lijkt wel of er steeds meer van dat spul bijkomt.
Frans ''o zo gewoon gebleven'' Bauer konden we al in zijn kielzoog Wolter Kroes,Dries Roelvink,Peter Beense,Jannus en nog veel meer van dat soort zingende drollen.

Gene die dat soort optredens bezoekt komt ook vnm. uit de lagere sociale klasse.
Domme muziek is het!

HAHAHA helemaal WAAR ;)

Volksmuziek... je moet je dan afvragen wie is dan 'het volk'

Ja rule samen met Jay z die 2 hebben zo,n slechte stem en teksten die nergens over gaan vooral die jay z biglip mf.. Lil jon & The Eastside boys schrijven veel dingen die aansporen tot geweld dat je niet bang moet zijn etc etc.. Mob deep daarentegen met shook ones idem.. Son, they shook,
Cause ain't no such things as halfway crooks
Scared to death and scared to look
They shook
Cause ain't no such things as halfway crooks
Scared to death and scared to look

Livin' the live, that of diamonds and guns
There's numerous ways you can choose to earn funds
Some of 'em get shot, locked down
And turn nuns
Cowardly hearts end straight up shook ones, shook ones
He ain't a crook son, he's just a shook one

Usher & Brainpower.

Jay-Z slechte teksten:roflol:
We hebben duidelijk te maken met een kenner!

eigenlijk aan alle nieuwe rappers heb ik een broertje dood.

Doe mij maar Eazy E, Dr. Dre, Ice Cube, Mc Ren, 2 pac, Ice T, Biggie Smalls, LL Cool J.

Ik luister nog steeds bijna dagelijks naar raps van NWA blijft lekker :)

aan elke rapper

Missy Elliot sowieso. Weet niet wat dat is, maar als ik haar zie dan krijg ik gewoon een afkeer. Verder al die nederhop mong*len, Def P, Brainpauper, Osdorp Posse enzo, te k*t voor woorden. Gasten als The Game en 50 Cent moet ik ook niet. Misschien in de ogen van sommigen goede artiesten, maar hun persoonlijkheid staat me niet aan. Ook ben ik niet van het Nederlandse lied, maar vind die gasten nou ook weer niet irritant ofzo. Alleen Rene Froger heb ik een hekel aan.

Vroeger heeft Missy Elliot toch wel een paar brutale tracks gemaakt. "I cant stand the rain" enzo.

Vroeger heeft Missy Elliot toch wel een paar brutale tracks gemaakt. "I cant stand the rain" enzo.

Het gaat me nog niet eens zo zeer om haar muziek, maar gewoon de manier waarop ze zichzelf profileert. K*tkop en ze draagt altijd van die supersize joggingspakken en dan nog doen alsof je een of ander supermodel bent.

Terug
Naar boven