MuscleMeat

Aangekomen in 1 week Door jullie hulp!

martijn1989

Novice
Waardering
0
Geachte leden van dit forum,

Jullie hebben me geholpen om en voedingsscheme te maken om mij te laten aankomen en jullie hebben me hoop gegeven. Ik wil jullie voor deze hulp hartelijk bedanken en vindt dit werkelijk en top forum!
Het volgende wou ik even kwijt: Het volgende voedings scheme heb ik op dit moment en me fet percentage is 3.7% Ik woog 42 kilo momenteel 43. Ik hoop dat er al wat bij is gekomen want eergister had ik gewogen.
Voedings schema:

7.00: 1 maat schep Serious Mass met volle melk Aantal kcal: 700

10.00: 2 sneetjes brood met pindakaas (Ongeveer 50 gram brood) en 250ml chocolade melk vol Aantal kcal: 420

12.30: 2 sneetjes brood met pindakaas en 250ml chocolade melk vol Aantal kcal: 420

14.00: Ongeveer 50 tot 100 gram pinda's Aantal kcal: 296 - 593 ( Het is niet precies op deze tijd want het kan zijn dat ik het later eet)

16.00: 1 banaan en 250ml chocolade melk vol Aantal Kcal: 330 Kcal (dit omdat ik maar 15 minuten heb om snel wat te eten omdat ik moet werken)

19.00: Vlees, groente, vis, Glas water (omdat ik niet te veel zuivel wil binnen krijgen)

21.00: 200ml kwark: 310 Kcal ( ik ga dit wel proberen op te bouwen. ( dit sla ik soms over of vervang het door iets anders)

22.00: 1 maatschep Serious Mass met volle melk Aantal kcal: 700

Naast dit schema ben ik nog bezig met fitnissen om wat spieren te kweken. Ik hoop dat jullie het en niet al te slechte schema vinden. Kritiek is welkom want daar leer ik veel van!

Blijf doorgaan en laat eventuele schommelingen (terugvallen van gewicht) je niet demotiveren.
Het overkomt iedereen. GA ERVOOR :D

schema is belabbert, zit niks geen gedachte achter
kijk eens bij andere voedings schemas + stickys

succes

Calling bullshit op 42 kg.

Pics or it didn't happen

uhm kijk gast calorie'n moet je zeker niet tellen heel de dag eten echt ! wat je wilt snickers zijn ook goed veel brood, pindakaas,massgainer en kip,vis,beef echt alle goede stuff! Havermout!

Volle melk all the way!

Brood is nok vervangen door pasta of rijst.

Kwark eventueel vervangen door iets met meer kcal.

Waarom eet je die kwark niet altijd?
Ook vanwege dat je niet teveel zuivel binnen wil krijgen?
Because kwark is GO(O)D

Je schema bevat een aantal goede producten, maar ook een aantal mindere producten. Check sowieso de bulk schema's van andere leden hier op het forum. Houd die gezonde vetten erin, dus pindakaas, noten, pinda's etc. maar laat die snelle suikers eruit, dus chocholade melk vervangen door bijvoorbeeld volle melk.

Als je alleen maar zoveel mogelijk kcal probeert binnen te krijgen, zul je wel zwaarder worden, maar dit zal voornamelijk vet zijn. De juiste producten in combinatie met een goed trainingsschema leiden tot de winst van spiermassa en dan mag je er best wel wat gezonde vetten bijpakken voor de extra kcal, want hierdoor krijg je een wat gezonder vet% en daarbij zijn deze vetten ook belangrijk in het proces van spieropbouw.

Weightgainers vind ik persoonlijk zonde van m'n geld, van dat geld kun je beter pindakaas, noten, pinda's etc. kopen of bijvoorbeeld een goede multivitaminen/mineralen en/of een omega product met gezonde vetzuren.

19 jaar 43 kg ??? you got to be fkn kidding me :d hoe groot ben je dan ? 1m06 .

7.00: 1 maat schep Serious Mass dat heb je idd wel nodig als je 43 kg weegt !
man ben je zeker dat je schaal niet stuk is ofzo want dit hou ik echt niet voor mogelijk

Wat denken jullie??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij is 1m60, dus zelfde verhouding als iemand van 1m80 die 60kg weegt imo...

idd ja. Hij heeft idd zelfde BMI als iemand van 1,83 m bij 56 kg.

Wat denken jullie??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Are you tryin' to be funny? **** man, You're NOT funny.

@ martijn:
Ik vind dat je echt veel te weinig vast voedsel binnenkrijgt. Je maakt het jezelf heel makkelijk door veel vloeistoffen binnen te krijgen, maar ik denk dat dat op een gegeven moment echt een probleem gaat vormen. Zoiezo MOET je (vast voedsel) leren eten als je wilt aankomen en vooral als je op gewicht wilt BLIJVEN.

een bf van 3,7% lijkt me best onmogelijk???

Sorry ik dacht dat jij de TS was ;)

Hij is 1m60, dus zelfde verhouding als iemand van 1m80 die 60kg weegt imo...

heb jij wel al iemand van 1m80 gezien die 56 kg weegt man ??? ik ben zelf 1m83 en ik kan het me echt totaal niet voorstellen hoe het er moet uitzien als ik 56 kg weeg . hoe snel je metabolisme ook is 1m80 en 56 kg dan doeje echt iets verkeerd . tenzei je een erge aandoening hebt ofzo, ik probeer niet grof over te komen ofzo maar ik heb echt enorme moeite om me dit voor te kunnen stellen . ik heb veel vriendinnen die rond de 1m60 zijn en die zitten toch allemaal in de 50 kg en zijn verre van dik

Terug
Naar boven