- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m82
heb jij wel al iemand van 1m80 gezien die 56 kg weegt manik ben zelf 1m83 en ik kan het me echt totaal niet voorstellen hoe het er moet uitzien als ik 56 kg weeg . hoe snel je metabolisme ook is 1m80 en 56 kg dan doeje echt iets verkeerd . tenzei je een erge aandoening hebt ofzo, ik probeer niet grof over te komen ofzo maar ik heb echt enorme moeite om me dit voor te kunnen stellen . ik heb veel vriendinnen die rond de 1m60 zijn en die zitten toch allemaal in de 50 kg en zijn verre van dik
Bedankt!! Ik heb 2 maanden geleden nog zoveel gewogen bij die lengte (nu ook nog maar 58 kilo hoor). Dus of jij het je nu wel of niet voor kan stellen, ik kan je garanderen dat het mogelijk is en dat er mensen zijn die zoveel wegen.

ik ben zelf 1m83 en ik kan het me echt totaal niet voorstellen hoe het er moet uitzien als ik 56 kg weeg . hoe snel je metabolisme ook is 1m80 en 56 kg dan doeje echt iets verkeerd . tenzei je een erge aandoening hebt ofzo, ik probeer niet grof over te komen ofzo maar ik heb echt enorme moeite om me dit voor te kunnen stellen . ik heb veel vriendinnen die rond de 1m60 zijn en die zitten toch allemaal in de 50 kg en zijn verre van dik
)