MuscleMeat

Aangekomen in 1 week Door jullie hulp!

heb jij wel al iemand van 1m80 gezien die 56 kg weegt man ??? ik ben zelf 1m83 en ik kan het me echt totaal niet voorstellen hoe het er moet uitzien als ik 56 kg weeg . hoe snel je metabolisme ook is 1m80 en 56 kg dan doeje echt iets verkeerd . tenzei je een erge aandoening hebt ofzo, ik probeer niet grof over te komen ofzo maar ik heb echt enorme moeite om me dit voor te kunnen stellen . ik heb veel vriendinnen die rond de 1m60 zijn en die zitten toch allemaal in de 50 kg en zijn verre van dik

Bedankt!! Ik heb 2 maanden geleden nog zoveel gewogen bij die lengte (nu ook nog maar 58 kilo hoor). Dus of jij het je nu wel of niet voor kan stellen, ik kan je garanderen dat het mogelijk is en dat er mensen zijn die zoveel wegen.

Tuurlijk zal ik niet gaan tegenspreken dat dit niet normaal is, maar deze jongen
heeft hulp nodig en is blij met z'n eerste gewonnen kg (en bedankt jullie voor de tips)

Een beetje opbouwende kritiek is wat hij nodig heeft. Kan me best voorstellen
dat hij geen foto van zichzelf hier zal zetten om alle ongelovigen te overtuigen.

Wat een bende k*thonden zijn jullie ook he . Waarom zo reageren in een topic van een kerel die duidelijk last heeft met zijn lichaam . Wat maakt het ook uit dat hij wat extra suikers binnenheeft met zijn BF en gewicht ...

uhm kijk gast calorie'n moet je zeker niet tellen heel de dag eten echt ! wat je wilt snickers zijn ook goed veel brood, pindakaas,massgainer en kip,vis,beef echt alle goede stuff! Havermout!
zou dus juist niet de hele dag junk gaan eten, ongeacht wat je vp ook is, dat is waardeloos. vet gainen zou niet het doel moeten zijn maar een onaangename bijkomstigheid.

Brood is nok vervangen door pasta of rijst.

Kwark eventueel vervangen door iets met meer kcal.
kwark lijkt me gewoon prima, brood is zeer praktisch, ik zou alleen dan wel meergranenbrood oid nemen.

heb jij wel al iemand van 1m80 gezien die 56 kg weegt man ??? ik ben zelf 1m83 en ik kan het me echt totaal niet voorstellen hoe het er moet uitzien als ik 56 kg weeg . hoe snel je metabolisme ook is 1m80 en 56 kg dan doeje echt iets verkeerd . tenzei je een erge aandoening hebt ofzo, ik probeer niet grof over te komen ofzo maar ik heb echt enorme moeite om me dit voor te kunnen stellen . ik heb veel vriendinnen die rond de 1m60 zijn en die zitten toch allemaal in de 50 kg en zijn verre van dik
bij vrouwen is dat anders ivm andere lichaamssamenstelling enzo.

Wat een bende k*thonden zijn jullie ook he . Waarom zo reageren in een topic van een kerel die duidelijk last heeft met zijn lichaam . Wat maakt het ook uit dat hij wat extra suikers binnenheeft met zijn BF en gewicht ...
junkfood is nooit goed. misschien wordt je er niet dik van, gezond is het zeker niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Buiten wat pindakaas en chocomelk valt het allemaal erg mee ...

Hoe dan ook martijn, als je zo doorgaat en ook nog erbij traint zit je zo op 50 kg.

Succes ermee en hoop je snel te spreken (effe wat info uitwisselen:P);)

• Topic Starter Topic Starter
haha ja bedankt man, en effe tussen haakjes, ( Die foto is wel heel erg vergeleken met mij hoor zo zie ik er ook weer niet uit. ik vind het eerder en belediging van u.)

En verder vervang ik het liefst het brood niet me rijst maar eet ik gewoon naast het brood wat ik eet extra rijst om nog extra aan te komen. Verder zal ik de chocolade melk vervangen met Volle melk. Dan krijg ik intotaal 2 liter melk per dagbinnen.

Een beetje suiker maakt echt geen reet uit. Hij is ****ing 43kg, kan wel wat gebruiken.

zou hem liever zoveel mogelijk spieren in verhouding tot vet laten gainen. dat betekent niet dat hij geen vet mag hebben, dat betekent dat het slimmer is om als je toch vet wil worden er ook nog een hoop spiermassa aan over te houden.

Even offtopic:
Beetje meer respect mag wel, weet hoe het is om last te hebben van onder gewicht. Stimuleert niet écht;).

Anyway, bij mij heeft de Mammoth2500 (dacht ik) aardig geholpen om naar een wat fatsoenlijker gewicht te komen. Tuurlijk zitten daar ook vetten bij, maar die kan je wel gebruiken.
Buiten de supplementen sluit ik me aan bij het voorgaande voedingadvies.

Ik hoor/zie het wel hoe het verder verloopt

ik probeer er alles aan te doen om aan te komen en het lijkt er op dat het lukt. Ik hou dit schema aan tot ik op mijn normale gewicht zit. Daarna ga ik me richten op gezonde voeding. Verder gebruik ik sirious mass, alleen ik ben al bijna door de pot heen. Als ik eerlijk ben vind ik het echt vies spul. De volgende keer bestel ik mammoth 2500, maar vinden jullie dat wel lekker smaken?

hoe lang ben je nou precies?

hoevaak ga je naar de gym, en wat is je trainigsschema.

je voedingsschemaziet er wel goed uit volgens mij. je krijgt een stuk meer kcal binnen als dan mij en ik weeg 75 kg en ongeveer 13% bf.

ga zo door!veel strongman (waaronder ikzelf) bulken keihard op chocmelk,dus dat zou ik zkr niet vervangen voor iets anders!

ik ben 1.60 en ja ik weet het is niet lang

Blijf zo doorgaan kerel, komt helemaal goed.

Even offtopic:
Beetje meer respect mag wel, weet hoe het is om last te hebben van onder gewicht. Stimuleert niet écht;).

+1

Helemaal gelijk in. Die jongen komt hier voor advies. En die replies dan..tsssss.
Net als de 3de reply ofzo...die pisvlek die replied "dit schema is belabberd". Wat wil je met zo'n reply bereiken? En die foto vind ik helemaal misplaatst.

Ik zou zeggen: Probeer eerst aan te komen. Vet mag ook best wel. Gewoon even wat massa krijgen.

Whaha, iemand van inde 40 kg gaan vertellen dat hij rijst ipv brood moet eten?! Die jongen heeft duidelijk een eetstoornis als je op dat gewicht zit bij die lengte en het is al goed dat hij uberhaupt eet! Gewoon lekker door gaan en gewicht aan komen, het is denk ik zaak zsm op een gezond gewicht te komen, gemierenneuk over suikers en zo kan later altijd nog.

Als je 42kg. weegt kan je je gewoon constant compleet volbunkeren zonder echt vet te worden, zou dat dus ook gewoon doen. Als je er wat meer belang aan hecht om droog te blijven gewoon clean eten: rijst/havermout/pasta/ veel groenten/kip/vis/ei/biefstuk.
Soms flink junken maakt voor jou geen moer uit, gewoon gainen nu.

ik probeer er alles aan te doen om aan te komen en het lijkt er op dat het lukt. Ik hou dit schema aan tot ik op mijn normale gewicht zit. Daarna ga ik me richten op gezonde voeding. Verder gebruik ik sirious mass, alleen ik ben al bijna door de pot heen. Als ik eerlijk ben vind ik het echt vies spul. De volgende keer bestel ik mammoth 2500, maar vinden jullie dat wel lekker smaken?

Ik vond dat wel lekker ja!! aardbei heb ik het dan iig over. Wat voor smaak heb je nu?

Terug
Naar boven