B Barbellman Irrational r*tard Elite Member 15 jaar lid Lid sinds 1 sep 2007 Berichten 7.683 Waardering 396 15 jun 2012 #21 bij de fietstest, althans 11 jaar terug, kwam er na x aantal min telkens een kwart lichaamsgewicht bij als moeilijkheidsgraad.
bij de fietstest, althans 11 jaar terug, kwam er na x aantal min telkens een kwart lichaamsgewicht bij als moeilijkheidsgraad.
G GZHN Competitive Bodybuilder Lid sinds 23 apr 2008 Berichten 2.336 Waardering 83 Lengte 1m82 Massa 83kg 15 jun 2012 Topic Starter Topic Starter #22 Barbellman zei: bij de fietstest, althans 11 jaar terug, kwam er na x aantal min telkens een kwart lichaamsgewicht bij als moeilijkheidsgraad. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... op welke manier zou ik dit kunnen nabootsen op een fiets in mijn sportschool?
Barbellman zei: bij de fietstest, althans 11 jaar terug, kwam er na x aantal min telkens een kwart lichaamsgewicht bij als moeilijkheidsgraad. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... op welke manier zou ik dit kunnen nabootsen op een fiets in mijn sportschool?
B ballon Ripped Bodybuilder Lid sinds 26 apr 2007 Berichten 3.900 Waardering 199 16 jun 2012 #23 GZHN zei: op welke manier zou ik dit kunnen nabootsen op een fiets in mijn sportschool? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Weerstand verhogen.
GZHN zei: op welke manier zou ik dit kunnen nabootsen op een fiets in mijn sportschool? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Weerstand verhogen.
B Barbellman Irrational r*tard Elite Member 15 jaar lid Lid sinds 1 sep 2007 Berichten 7.683 Waardering 396 16 jun 2012 #24 ballon zei: Weerstand verhogen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ye kinda. alleen weet niet hoeveel moeilijker de standen bij hem zijn per increment. anders gewoon rammen op die +knop als een gek
ballon zei: Weerstand verhogen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ye kinda. alleen weet niet hoeveel moeilijker de standen bij hem zijn per increment. anders gewoon rammen op die +knop als een gek