MuscleMeat

Aankomen dmv training en voeding

PTR

Novice
Waardering
0
Ik ben nu zo'n 2maanden(4dagen in de week) mijn spieren aan het trainen. Ik weeg nu ongv 70kg en ben 1.84 lang, en zou graag naar de 80 kilo willen. Ik heb tevens mijn voedingsschemaaangepast.. zo eet ik elke dag:
- 500gram magere kwark
- Drink voornamelijk water
- Elke dag voor het eten een vitaminepil(speciaal voor sporters)
- 6 boterhammen bij het ontbijt en de lunch met kip/kalkoen vlees
- Tussendoor Crackers, en 2vruchten per dag
- Bij het avondeten veel aardappelen en groenten(1,5 bord)

Heeft iemand tips of op en aanmerkingen bij dit voedingschema? ik hoor ze graag!

Ik ben nu zo'n 2maanden(4dagen in de week) mijn spieren aan het trainen. Ik weeg nu ongv 70kg en ben 1.84 lang, en zou graag naar de 80 kilo willen. Ik heb tevens mijn voedingsschemaaangepast.. zo eet ik elke dag:
- 500gram magere kwark
- Drink voornamelijk water
- Elke dag voor het eten een vitaminepil(speciaal voor sporters)
- 6 boterhammen bij het ontbijt en de lunch met kip/kalkoen vlees
- Tussendoor Crackers, en 2vruchten per dag
- Bij het avondeten veel aardappelen en groenten(1,5 bord)

Heeft iemand tips of op en aanmerkingen bij dit voedingschema? ik hoor ze graag!

zet het is allemaal op een rijtje, het lijkt erop dat je nu 3 maaltijden +1x kwark ( s'avonds ) hebt, dit moet niet, je mote elke 3 uur eten als je echte spiermassa wilt kweken.

handige links:
stickey eiwitten
stickey BMR berekenen

Laatst bewerkt:
Je eet ongeveer net zoveel als ik in 1 a 2 maaltijden eet. Ga dus veel meer eten!

Je eet ongeveer net zoveel als ik in 1 a 2 maaltijden eet. Ga dus veel meer eten!

Dat vind ik altijd zo'n zinloze opmerking. Als hij met zijn huidige calorie-inname boven zijn onderhoud zit, waarom zou hij dan meer moeten eten?! Alleen omdat jij meer eet dan hij? That's nonsense, das voor iedereen verschillend.. Als hij idd te weinig eet, ziet ie dat zelf ook op de weegschaal wel.

Hiermee wil ik niet gelijk zeggen dat zijn schema in orde is, want dan moet ie eerst een schema posten! Het enige wat ik wil zeggen, is dat er mensen zijn, die aan 2500 kcal al genoeg hebben om ruim boven onderhoud te zitten (als je flink endo ben)

Ik dus, ik zit nu op 1800 kcal per dag en ik word sterker en droger (zie signature)

Dat vind ik altijd zo'n zinloze opmerking. Als hij met zijn huidige calorie-inname boven zijn onderhoud zit, waarom zou hij dan meer moeten eten?! Alleen omdat jij meer eet dan hij? That's nonsense, das voor iedereen verschillend.. Als hij idd te weinig eet, ziet ie dat zelf ook op de weegschaal wel.

Hiermee wil ik niet gelijk zeggen dat zijn schema in orde is, want dan moet ie eerst een schema posten! Het enige wat ik wil zeggen, is dat er mensen zijn, die aan 2500 kcal al genoeg hebben om ruim boven onderhoud te zitten (als je flink endo ben)

Klopt! Omdat jij een x aantal hoeveelheid eten eet, en hij minder houd dat niet in dat het slecht is of te weinig, hij zou even zijn schema moeten posten!

Terug
Naar boven