XXL Nutrition

Aankomen een probleem

jeroendewit

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal, ben 1,98 , weeg 68 kilo, een ondergewicht dus, ik ben hier helemaal nieuw en meteen een leuke vraag, ik heb altijd moeite gehad met aankomen ik kan eten wat ik wil en kom geen gram aan, ik heb momenteel 3 verschillende weight gainers gebrobeert in 2 maand tijd ,doseringen van 6 scheppen per dag wat neer komt op 100 gram eiwit en 1000 kilocalorien ,een 2 weken lang mammoth gebruikt met 8 scheppen per dag en een totaal van 2500 kilocalorien per dag !!! en train om de dag een spiergroep kei en kei hard tot ze pijn gaan doen,en inmiddels is het enige resultaat dat mijn triceps voornamelijk rechterkant verder is ontwikkeld en me bicep iets meer,hoe kan het nouw dat het voor me zo moeilijk is om aan te komen,heb inmiddels de lean gainer van interactive daar zit zo ongeveer echt alles in wat je lichaam nodig heeft om droge spiermassa op te bouwen maar het lukt me maar niet ,tja beetje dan, heeft iemand een verklaring moet ik de dagdosering overschrijden ?? het spul is in elk geval niet te eten dus je grijpt er al niet zo snel naar dat is ook vervelend maar blijf wel consequent en neem elke dag 6 scheppen dus...... hopelijk hoor ik het nog

Alvast harstikke bedankt voor de reacties, groeten jeroen

EET je verder ook? of alleen de weightgainers?
Gewoon meer eten is de oplossing:) net zolang tot je aankomt:)
Melk, havermout, brinta, weightgainer etc etc. gooi het naar binnen.

Je bent helemaal verkeerd bezig kerel.

je haalt teveel uit supplementen, deze zijn een aanvoeging, geen vervanging.

Je zegt dat je maar liefst 2500 calorieën op een dag at :eek:. Nee, Ga boven de 3000 zitten al wil je aankomen. Minder de weight ganers etc...

Lees de voedingssectie door, ga veel meer eten (lees, minder supplementen en meer "normaal" voedsel) en maak een voedingsschema.

WAJOOO 2500kcal, ik wist niet dat een mens zoooveeeel kon eten...

lol, ga eens 4000 ofzo eten

oja en minderen met die shakjes van je en gewoon normaal eten.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben ook beginnende, dus heb heel weinig ervaring, ik eet in elk geval absoluut niet alleen weight gainer, ik eet 10 boterhammen perdag met kaas ,s,avond eet ik avondmaaltijd ,de supplementen die ik neem die hebben een dagdosering en die overschrijd ik niet dus dat doe ik in elk geval wel goed, alleen me dagelijkse voeding boterhammen etc zijn inderdaad weinig,toch maar eens gaan kijken naar wat voedsel in de winkel.

gr jeroen

wow 10 boterhammen:) eetbeest:)

ga havermout, melk, brinta, melk, melk etc etc eten tot je ervan moet kotsen:)

mmm ik zou alsk jouw was 5keer per dag een quarterpounder bij de macdonald halen!

bedankt voor die snelle reacties !! de hoeveelheid melk die ik drink is 1 liter per dag, maar jullie zijn er in elk geval zeker van overtuigd dat het ligt aan me voeding ,die moet dus veel en veel en veel hoger zijn .

gr jeroen

ben trouwens even aan het uitzoeken hoe ik mijn foto op me profiel kan zetten weet iemand dat ?

Gewoon véél eten!!! Alles wat je tegenkomt, zo deed ik het ook in het begin!!

Vele hebben dit probleem dat ze niet bijkomen maar iedereen kan bijkomen. Gewoon om de 2 of 3 uur gaan eten. In elk van die maaltijd eet je ongeveer 30 gr eiwitten en prop je je vol met goeie koolhydraten zoals bruine rijst,pasta, volkoren brood en brinta. Ook eet je elke dag wat nootjes (ongebrande) om je goeie vetten binnen te hebben of je speelt een eetlepel lijnzaadolie naar binnen. Dit is zo'n beetje de basis. Lees enkele stickies over bulken en je zal wel alles leren. En wees maar zeker dat je zal aankomen in gewicht. In de 5 maanden dat ik nu train en dat ik me volvreet,heb ik 16 kilo gewonnen,ook al was aankomen ook moeilijk voor mij.
succes

het zal wel aan de hoeveelheid eten liggen, maar laten we ook niet vergeten dat t ook aan je spijsvertering kan liggen
Een kennis van mij was eerst heel erg dun, na een operatie aan zijn spijsvertering is hij enorm aangekomen

Uiteindelijk kom je dan toch ook al heb je een snelle spijsvertering op meer eten...
Je lichaam slaat t niet zo snel op waardoor je veel meer moet eten dan leeftijdsgenoten om toch tzelfde gewicht te behalen.

succes

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven