jeroendewit
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hallo allemaal, ben 1,98 , weeg 68 kilo, een ondergewicht dus, ik ben hier helemaal nieuw en meteen een leuke vraag, ik heb altijd moeite gehad met aankomen ik kan eten wat ik wil en kom geen gram aan, ik heb momenteel 3 verschillende weight gainers gebrobeert in 2 maand tijd ,doseringen van 6 scheppen per dag wat neer komt op 100 gram eiwit en 1000 kilocalorien ,een 2 weken lang mammoth gebruikt met 8 scheppen per dag en een totaal van 2500 kilocalorien per dag !!! en train om de dag een spiergroep kei en kei hard tot ze pijn gaan doen,en inmiddels is het enige resultaat dat mijn triceps voornamelijk rechterkant verder is ontwikkeld en me bicep iets meer,hoe kan het nouw dat het voor me zo moeilijk is om aan te komen,heb inmiddels de lean gainer van interactive daar zit zo ongeveer echt alles in wat je lichaam nodig heeft om droge spiermassa op te bouwen maar het lukt me maar niet ,tja beetje dan, heeft iemand een verklaring moet ik de dagdosering overschrijden ?? het spul is in elk geval niet te eten dus je grijpt er al niet zo snel naar dat is ook vervelend maar blijf wel consequent en neem elke dag 6 scheppen dus...... hopelijk hoor ik het nog
Alvast harstikke bedankt voor de reacties, groeten jeroen
Alvast harstikke bedankt voor de reacties, groeten jeroen

net zolang tot je aankomt
. Nee, Ga boven de 3000 zitten al wil je aankomen. Minder de weight ganers etc...
als je echt kotst moet je weer opnieuw eten natuurlijk ...