XXL Nutrition

Aankomen, geld speelt geen rol (supplementen enz.)

wel makkelijk om te proberen, als TS dan ineens wel aankomt komt ie dus gewoon 2000kcal te kort :)

deze man heeft doekoes want het maakt niet uit wat het kost, vette gangster

Man man man, van deze instelling word je toch gewoon naar.
Ik kan niet aankomen bla bla bla, ga dan potverdomme is normaal eten.
NIET AANKOMEN = NIET GENOEG ETEN, hoe moeilijk is dit ?

geen vervanging maar aanvulling...
Je bedoelt het goed maar drukt je verkeerd uit.
@ TS -> vreten kerel, of je komt er nooit!
haha, ja, je hebt gelijk. Ik bedoelde als je bijvoorbeeld niet aan je hoeveelheid eiwitten kunt komen op een dag, dan kan je eventueel een whey shake nemen.
Maar je zou het uit je eten moeten proberen te halen!

Man man man, van deze instelling word je toch gewoon naar.
Ik kan niet aankomen bla bla bla, ga dan potverdomme is normaal eten.
NIET AANKOMEN = NIET GENOEG ETEN, hoe moeilijk is dit ?
We zijn niet allemaal lopende vuilnisbakken zoals sommige hier.

Ik kan ook geen 26 boterhammen op een dag eten, maar ben daarintegen ook maar 1.63m, ik gebruik een weightgainer als extra aanvulling.

Maar dit wil niet zeggen dat ik niet mijn best doe om te eten, ik probeer voor mezelf om de 2 uurtjes minimaal wat te eten.

We zijn niet allemaal lopende vuilnisbakken zoals sommige hier.

Ik kan ook geen 26 boterhammen op een dag eten, maar ben daarintegen ook maar 1.63m, ik gebruik een weightgainer als extra aanvulling.

Maar dit wil niet zeggen dat ik niet mijn best doe om te eten, ik probeer voor mezelf om de 2 uurtjes minimaal wat te eten.

Wie gaat er dan ook 26 boterhammen eten ? varieer gewoon in je voeding.
Dan is het toch niet zo moeilijk om 4000kcal binnen te krijgen ?

Mijn reactie was gewoon op het feit dat er vaak mensen hier verkondigen dat ze niet aankomen hoeveel ze ook eten.
Maar wat blijkt? ze eten helemaal niet veel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb vandaag 2 potten weight gainer aangeschaft. Ik ga ook dat GOMAD proberen vanaf vandaag. Eens kijken of dat werkt, ik zal mn progressie bijhouden en dan kijk ik over een maand of er verschil is, maar bedankt voor de info nu ff kijken of het werkt

Wie gaat er dan ook 26 boterhammen eten ? varieer gewoon in je voeding.
Dan is het toch niet zo moeilijk om 4000kcal binnen te krijgen ?

Mijn reactie was gewoon op het feit dat er vaak mensen hier verkondigen dat ze niet aankomen hoeveel ze ook eten.
Maar wat blijkt? ze eten helemaal niet veel.
Je hebt wel gelijk dat sommige mensen denken dat ze veel eten terwijl dit niet zo is.
Ik heb het dan in dit geval over mij, ik lust niet veel dingen en kan ook niet veel in 1x eten, daarom eet ik ook om te 2 uurtjes ongeveer.

Je hoeft ook niet perse bij iedere maaltijd superveel te eten als dat niet gaat, maar verdeel het een beetje over de dag.

Je bent al lang lid, hebt al een tijd terug foto's geplaatst. Je begint nu pas uit te vinden dat je te weinig eet?? Kom op zeg... Lees je wat meer in. Als alle beginners op dit forum dat eens goed zouden doen zouden er niet zo veel zinloze topics meer aangemaakt worden...

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Ik heb vandaag 2 potten weight gainer aangeschaft. Ik ga ook dat GOMAD proberen vanaf vandaag. Eens kijken of dat werkt, ik zal mn progressie bijhouden en dan kijk ik over een maand of er verschil is, maar bedankt voor de info nu ff kijken of het werkt

Jammer van het geld.

hoezo zonde van het geld, als je het drinkt bij ontbijt lunch en avond eten dan geeft het 1590ckal extra. dat vind ik niet zonde van mn geld

oke haha, wat is jouw eetpatroon?

post je voedingsschema dan eens benny

ga ik ff doen maar hij staat thuis op mn pc dus straks post ik hem ff

ja kzen benieuwd ;)

Terug
Naar boven