Fitnessno
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 53kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik ben best mager en ik wil dat nu veranderen.Ik voetbalde vroeger altijd, maar na de 3e klas sportte ik alleen tijdens gym (3 keer per week). Ik eet nu niet met regelmaat, alleen als ik honger heb. De porties hangen af van de situaties, soms moet ik ergens snel zijn, dan eet ik ook stukken minder.
Ik ben 165 cm lang, 53 kg en 20 jaar oud (met een vetpercentage van 11%).
Ik ben van plan om 4 keer in de week te gaan sporten, waarvan 3 keer fitness en 1 keer voetballen. Op myFitnesspal heb ik een account gemaakt om mijn macro's te berekenen, alleen weet ik niet waar ik nu heen moet. Middels deze topic wil ik graag hulp.
Mijn doel is om vooral aan te komen in spier (en zo weinig mogelijk in vet!).
Ik wil stap voor stap naar een eetschema toewerken. Mijn eerste vraag is daarom dus: Is de verhouding tussen vet, eiwit en koolhydraten voor mijn situatie goed? Ik kijk uit naar jullie reacties.
---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------
Mijn macro's zien er als volgt uit:
Ik ben 165 cm lang, 53 kg en 20 jaar oud (met een vetpercentage van 11%).
Ik ben van plan om 4 keer in de week te gaan sporten, waarvan 3 keer fitness en 1 keer voetballen. Op myFitnesspal heb ik een account gemaakt om mijn macro's te berekenen, alleen weet ik niet waar ik nu heen moet. Middels deze topic wil ik graag hulp.
Mijn doel is om vooral aan te komen in spier (en zo weinig mogelijk in vet!).
Ik wil stap voor stap naar een eetschema toewerken. Mijn eerste vraag is daarom dus: Is de verhouding tussen vet, eiwit en koolhydraten voor mijn situatie goed? Ik kijk uit naar jullie reacties.
---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------
Mijn macro's zien er als volgt uit: