Fitness Seller

Aankomen voedingstips

• Topic Starter Topic Starter
Kcal E KH V

2231 84 282 85
334 1127 767
15% 51% 34%

dit komt eruit wat betreft de hoeveelheden, miss te weinig eiwit? die vetten komen allemaal van melk, pindakaas en pinda's

Eiwitten: Ongeveer 2 tot 2,5 gram per kilogram lichaamsgewicht.
Vetten: Ongeveer 1 gram per kilogram lichaamsgewicht
Koolhydraten: Rest van je caloriebehoefte.
Ja je eiwitten zitten wat aan de lage kant, maar je calorieën ook aangezien je wilt aankomen.

Dus de 84g eiwit omhoogbrengen naar ong 140g kan het kwaad als ik dan meer pinda's eet ivm meer vetten? Want daar ga ik flink overheen dan.

En de opvulkoolhydraten waar kan ik die het beste uit halen? Die bestaan toch vaak uit suikers of maakt dat niet uit.

Edit:
En even whey en andere shakes buiten beschouwing gelaten

whey is anders juist een bron van eiwitten hé
en welke andere shakes?
jij bent ook een mooie jij :rolleyes:

whey is anders juist een bron van eiwitten hé
en welke andere shakes?
jij bent ook een mooie jij :rolleyes:

Haha ja maar liefste haal ik zo veel mogelijk uit de voeding aangezien ik er ook nog aan moet wennen om meer te eten.

Tja andere shakes.. ken niet alle namen maar creatine enzo vallen daar denk ik onder, heb een tijd een weightgainer gebruikt die met name bestond uit complexe koolhydraten en eiwit,

Toen ik op een gegeven moment overstapte van brinta naar meer brinta 's morgens ben ik 2 of 3 x over m'n nek gegaan van de hoeveelheid + stress/zenuwen voor tentamen.. Maar daar wen je aan. Nu eet ik de hoeveelheid zonder moeite, en eet ik 2 uur later gewoon weer.

oow sorry ik snap hem... buiten beschouwing laten. Je bedoelt dat je ze nog niet wil gaan gebruiken? Ik dacht dat je ze gebruikte maar niet nmeetelde ;)

eiwit bronnen:
kip/ vis/ vlees/ kwark/ melk/ huttenkase/ eieren/ bonen

vetbronnen:
noten (pinda,cashea, macademia, walnoten, amandelen....)
olijven en olijf olie
avocado's
vette vis (zalm, haring, makreel...)

KH:
brinta/ havermout
brood (volkoren)
rijst (zilvervlies)
pasta (volkoren)
aardappel
fruit/ groente

oow sorry ik snap hem... buiten beschouwing laten. Je bedoelt dat je ze nog niet wil gaan gebruiken? Ik dacht dat je ze gebruikte maar niet nmeetelde ;)

eiwit bronnen:
kip/ vis/ vlees/ kwark/ melk/ huttenkase/ eieren/ bonen

vetbronnen:
noten (pinda,cashea, macademia, walnoten, amandelen....)
olijven en olijf olie
avocado's
vette vis (zalm, haring, makreel...)

KH:
brinta/ havermout
brood (volkoren)
rijst (zilvervlies)
pasta (volkoren)
aardappel
fruit/ groente

idd gebruik ze momenteel niet, kan nog komen eerst ff zonder op juiste peil komen :)

tnx voor lijstje, neem aan dat die vis gewoon gebakken kan worden in olijfolie? rauwe vis houd ik niet van :(

ow en wist niet dat bonen eiwitbron waren :p net toevallig bruine bonen gehad dus dat is mooi :p

oja en beginnen met trainen :) !

vis kan je bakken in een beetje olijf olie, of garen in de magnetron (dan hoef je geen olie te gebruiken..
of plakjes gerookte zalm op de boterham, of blikjes tonijn/zalm
noem maar op ;)

Meer eten! Is nu nog niet moeilijk, je eet weinig.

Jij, bent hem niet!

Hij is ondergewicht en jij bent al een monster bij wijze van spreken; die jongen moet opbouwen, 1l melk daffuq!!!:eek: You crazy? Zoveel melk is niet gezond hoor... 1l melk is echt het maximum dat je kunt drinken per dag...

Voor 50gr brinta heeft hij al genoeg met 300-350ml melk;)

Daarom weeg jij nog 61kg

Eten kreng! Ff oefenen en hij krijgt t zo weg joh

Terug
Naar boven