Fitness Seller

Aankomen zonder het gebruik van shakes of pillen?

Bezoekers in dit topic

Teknoboy

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 okt 2010
Berichten
46
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Hey,

Ik ben Vic, 1.79 en 58KG licht. Ik zou graag wat zwaarder worden. Is het mogelijk om zwaarder te worden, zonder allerlei shakes en/of pillen te gebruiken? Zijn er specifieke producten die je gewicht ongelofelijk omhoog pompen?

"Veel Eten" is voor mij bijna niet mogelijk. Ik heb heel snel het gevoel dat ik vol zit.

Alvast bedankt
 
Hey,

Ik ben Vic, 1.79 en 58KG licht. Ik zou graag wat zwaarder worden. Is het mogelijk om zwaarder te worden, zonder allerlei shakes en/of pillen te gebruiken? Zijn er specifieke producten die je gewicht ongelofelijk omhoog pompen?

"Veel Eten" is voor mij bijna niet mogelijk. Ik heb heel snel het gevoel dat ik vol zit.

Alvast bedankt

Veel eten moet je leren. In het begin wordt je kotsmisselijk van al dat eten. Maar geloof mij. Op een gegeven moment sta je versteld van jezelf wat je weg vreet.

Brinta is een hele goede. Vreet daar maar een flink bord van op als je, je nest uitkomt. Ook veel pasta's eten gaat je helpen.

Veel eten.. met korte tussenpozen.

Good luck!
 
Hey,

Ik ben Vic, 1.79 en 58KG licht. Ik zou graag wat zwaarder worden. Is het mogelijk om zwaarder te worden, zonder allerlei shakes en/of pillen te gebruiken? Zijn er specifieke producten die je gewicht ongelofelijk omhoog pompen?

"Veel Eten" is voor mij bijna niet mogelijk. Ik heb heel snel het gevoel dat ik vol zit.

Alvast bedankt

Keihard aan de shakies en pilluhhhhh, ga je super groot van worden natuurlijk!!!!111


Serieus: enige optie is meer eten natuurlijk.
 
Ik ben nog niet uitgegroeid - ongeveer 1.85. Is het niet slecht dat ik nu mijn maag al begin op te rekken? Thanks voor de reacties, nu al :)
 
Ik ben nog niet uitgegroeid - ongeveer 1.85. Is het niet slecht dat ik nu mijn maag al begin op te rekken? Thanks voor de reacties, nu al :)

je maag is een elastiek. als jij veel gaat eten dan raak je daar inderdaad aan gewend. Als je op een gegeven moment in je cut zit en je gaat minder eten dan wen je daar ook weer aan.

fascinerend he zo'n lichaam!

dus eet maar gewoon raak. (wel de goede dingen uiteraard)
 
Hey,

Ik ben Vic, 1.79 en 58KG licht. Ik zou graag wat zwaarder worden. Is het mogelijk om zwaarder te worden, zonder allerlei shakes en/of pillen te gebruiken? Zijn er specifieke producten die je gewicht ongelofelijk omhoog pompen?

"Veel Eten" is voor mij bijna niet mogelijk. Ik heb heel snel het gevoel dat ik vol zit.

Alvast bedankt

Dan heb je een uitdaging.
 
Hey,

Ik ben Vic, 1.79 en 58KG licht. Ik zou graag wat zwaarder worden. Is het mogelijk om zwaarder te worden, zonder allerlei shakes en/of pillen te gebruiken? Zijn er specifieke producten die je gewicht ongelofelijk omhoog pompen?

"Veel Eten" is voor mij bijna niet mogelijk. Ik heb heel snel het gevoel dat ik vol zit.

Alvast bedankt


Chocomel of (volle) melk.
 
als je alles uit je voeding moet halen moet je echt zooo veeeeel eten.
Ik kan dit niet doen want moet van 9 tot 7 werken. en op werk om paar uur vreten zie ik ook niet zitten.
als je gaat werken of naar school gaat moet je dit dus allemaal voorbereiden en kopen.
shakies zijn makkelijk en veel sneller te bereiden.
 
als je alles uit je voeding moet halen moet je echt zooo veeeeel eten.
Ik kan dit niet doen want moet van 9 tot 7 werken. en op werk om paar uur vreten zie ik ook niet zitten.
als je gaat werken of naar school gaat moet je dit dus allemaal voorbereiden en kopen.
shakies zijn makkelijk en veel sneller te bereiden.
vol onzin, onnodig en erg duur moet je er nog achter zetten..
en hoe moeilijk is het om gwn beetje havermout / brinta met melk (mss wat whey erbij) in een beker te doen, dat is een stuk betere wheight gainer dan de chocomelk in poedervorm die jij gebruikt.
dan flink wat boterhammen en jij komt je 9to7 wel door hoor.
wat een zieke baan btw? 9 tot 7?
 
zelfstandige heeft lange dagen =p
ik begrijp wel dat je zegt dat het duur is.
Maar havermout is niet te eten vind ik persoonlijk =p
pastas , rijst , kip , vis , ... is ook duur en moet je maken ^^
Als je tijd hebt voor om paar uur te eten zou ik het ook zeker doen

vol onzin, onnodig en erg duur moet je er nog achter zetten..
en hoe moeilijk is het om gwn beetje havermout / brinta met melk (mss wat whey erbij) in een beker te doen, dat is een stuk betere wheight gainer dan de chocomelk in poedervorm die jij gebruikt.
dan flink wat boterhammen en jij komt je 9to7 wel door hoor.
wat een zieke baan btw? 9 tot 7?
 
Als je écht moeite hebt met aankomen is chocomel toch prima? Ik zou er zelf moddervet van worden, maar das per persoon verschillend natuurlijk.

Doe je eigenlijk wel trainen, teknoboy?
 
Veel eten moet je leren. In het begin wordt je kotsmisselijk van al dat eten. Maar geloof mij. Op een gegeven moment sta je versteld van jezelf wat je weg vreet.

Brinta is een hele goede. Vreet daar maar een flink bord van op als je, je nest uitkomt. Ook veel pasta's eten gaat je helpen.

Veel eten.. met korte tussenpozen.

Good luck!

Ik kan het niet beter formuleren;).
 
Shakes, pillen en curls zijn toch de basis. Als je deze niet meestert, ga je het hier niet ver schoppen........

OT: Ga gewoon eten..
 
zelfstandige heeft lange dagen =p
ik begrijp wel dat je zegt dat het duur is.
Maar havermout is niet te eten vind ik persoonlijk =p
pastas , rijst , kip , vis , ... is ook duur en moet je maken ^^
Als je tijd hebt voor om paar uur te eten zou ik het ook zeker doen

die smilies :roflol:
 
Hey,

Ik ben Vic, 1.79 en 58KG licht. Ik zou graag wat zwaarder worden. Is het mogelijk om zwaarder te worden, zonder allerlei shakes en/of pillen te gebruiken? Zijn er specifieke producten die je gewicht ongelofelijk omhoog pompen?

"Veel Eten" is voor mij bijna niet mogelijk. Ik heb heel snel het gevoel dat ik vol zit.

Alvast bedankt

Je bedoeld etenswaren dan..aangezien je geen 'pillen' wilt gaan nemen. Als je niet veel kan eten, dan eet je veel kleinere porties de ganse dag door. Maar als je niet bereidt bent shakes te nemen, en niet veel kan eten...dan zal het traag gaan..als je spier wilt aankomen dan toch. Vreten, u maag zet wel uit...
 
Post eens wat je nu precies eet. Wij kunnen je vast helpen met wat aanvullingen!
 
ah, de onwetendheid van de mensheid tegenwoordig,
denken dat iedereen groeit door middel van shakies en pillen :D

eten ? wat is dat, SHAKIES EN PILLEN JOH !!!!!!!!!!!!
 
ieder pondje gaat door het mondje. En voor bodybuilders (of gewoon mensen die wat zwaarder willen worden omdat ze dun zijn!!) is dit precies hetzelfde. Eten, eten en nog eens eten. Tot je compleet vol zit en dan door eten. Maak een schema voor jezelf! Veel mensen OVERSCHATTEN wat ze eten. In werkelijkheid eten ze veel te weinig en daarom zijn ze te mager.

Vertel eens wat je nu precies op een dag eet. Dan vullen wij het hier wel aan tot wat je zou moeten eten om in gewicht aan te komen. Wel erbij trainen he!!!
 
Bedankt voor de vele en hulpzame reacties,

@Rob, ik train, maar dat is vooral cardio.
Wielrennen 3x/week, hardlopen 3x/week. Wil binnenkort wel meer krachttraining gaan doen - maar m'n fitnessmaatjes waren geblesseerd en verloor m'n motivatie om alleen te gaan trainen.

@Baksteen, Jkskenl
Ik zal deze week bijhouden wat ik zo dagelijks eet.

@iedereen
Ik kan hoogstwaarschijnlijk wel soorten shakes krijgen van de diëtiste, m'n pa heeft hetzelfde probleem en die krijgt ze gewoon verzekerd, maar ik probeer het eerst zonder.
 
Bedankt voor de vele en hulpzame reacties,

@Rob, ik train, maar dat is vooral cardio.
Wielrennen 3x/week, hardlopen 3x/week. Wil binnenkort wel meer krachttraining gaan doen - maar m'n fitnessmaatjes waren geblesseerd en verloor m'n motivatie om alleen te gaan trainen.

@Baksteen, Jkskenl
Ik zal deze week bijhouden wat ik zo dagelijks eet.

@iedereen
Ik kan hoogstwaarschijnlijk wel soorten shakes krijgen van de diëtiste, m'n pa heeft hetzelfde probleem en die krijgt ze gewoon verzekerd, maar ik probeer het eerst zonder.



Goedzo, laat anders al eens zien aan het eind van deze dag wat je gegeten hebt vandaag.

Shakes hoef je nog NIET te kopen! Stel je voor dat je een dikzak van 130kg en je bestelt alvast afslankpillen/fatburners terwijl je nog 5x in de week in de friture zit en niet sport.... dat heeft ook geen zin toch?
Zelfde is het met shakes. Die moet je pas gaan gebruiken als je al je voeding ECHT OP ORDE HEBT en dan nog die erbij neemt als een leuk extratje.


enneh... als je aan wilt komen... cardio beperken tot een minimum! 1 keer per week bv om je conditie op peil te houden. Stel je gaat een uurtje rennen of fietsen, verbrand je toch zeker wel 300kcal (misschien wel meer ik weet het niet precies). Dat moet je dan EXTRA erbij eten die dag om te zorgen dat je meer kcal eet dan dat je verbrand. Meer eten dan je verbruikt=aankomen.
Btw... je maakt excuusjes nu. Trainen doe je voor jezelf en niet voor anderen. Als je maten het laten afweten moet jij gewoon doorgaan
 
Back
Naar boven