Fitness Seller

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

hehe leuk. De regiseur had 300kg aan fake gewichten erop gegooid, letterlijk. Ik zei: idee dat we het realistisch houden? 180kg bv is ook al absurd sterk. ''I guess you are the gym expert, do it''. :D klein leuk detail. Ander details van de scene is dat ik geen zin had mij 10x nep te raken tot er eentje echt zou lijken. Dus ik heb ik de eerste take alles gegeven en mijzelf vol geraakt. ''We got it''!! ik: ''I know...''

hehe leuk. De regiseur had 300kg aan fake gewichten erop gegooid, letterlijk. Ik zei: idee dat we het realistisch houden? 180kg bv is ook al absurd sterk. ''I guess you are the gym expert, do it''. :D klein leuk detail. Ander details van de scene is dat ik geen zin had mij 10x nep te raken tot er eentje echt zou lijken. Dus ik heb ik de eerste take alles gegeven en mijzelf vol geraakt. ''We got it''!! ik: ''I know...''
Gefeliciteerd man. Echt heel tof en knap om zo'n rol te landen. Howly shit 😁

Meet Cute, halverwege gestopt tot nu toe. Kwam er niet echt doorheen.

4,5/10

555.jpg

Zoveel verschillende abonnementjes begint wel aan te tikken. Ik zou niet weten waarom Netflix € 20 per maand verwacht van mij. De films waar ze zelf een hand in heeft zijn doorgaans poep. Een gelijkaardig abonnement is € 6 goedkoper bij HBO.

f**k you.gif
Ik heb een samsung beamer gekocht, gratis zenders in, op tv's ook :dunno:

It Ends with us 7/10

Jaloers op de hoofdrolspeler.
Blake Lively 10/10

Laatst bewerkt:
Running Point @ Netflix
Kijkt lekker weg en prima korte afleveringen

Terug
Naar boven