MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
islam geen probleem met de evolutietheorie.??,??

Boy you are one dumb SOB.

Het hele probleem begint al met het verhaal van Adam en Eva.

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Als je deze verzen combineert met de andere verzen waarvan sprake, dan is het duidelijk dat je niet hoeft te huwen met deze slaven om er seks mee te hebben. Je moet ze dan wel wat schenken, dus eigenlijk is het dan prostitutie.

Chastity is sexual behavior of a man or woman that is acceptable to the moral standards and guidelines of their culture, civilization or religion. In the Western world, the term has become closely associated (and is often used interchangeably) with sexual abstinence, especially before marriage.[1]

For Muslims and many Christians, acts of sexual nature are restricted to marriage. For unmarried persons, chastity is identified with sexual abstinence. Sexual acts outside or apart from marriage, such as adultery, fornication and prostitution, are considered sinful.

http://en.wikipedia.org/wiki/Chastity

aka je bent een dom slaafje dat alles blindelings volgt en die alles wijsgemaakt kan worden door moslimleiders. ---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ---------- :roflol: man man man wat ben jij een idioot. Zeker al de 10de keer dat ik het hier op het forum post maar het moet maar weer... Moslims (arabische wereld) steunde Hitler en vocht aan de zijde van Hitler. Toont hoe dom en onopgeleid je bent en hoe makkelijk men je zaken kan wijsmaken. http://en.wikipedia.org/wiki/Relations_between_Nazi_Germany_and_the_Arab_world [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe meer TheDeen onzin verkondigd hoe luider ik de waarheid verkondig.
Daarom een nieuwe profielfoto.

• Like
Waarderingen: mat
Wanneer is een oorlog geldig?

Als die wordt gevoerd om zelfverdediging of om onderdrukking en vervolging van (geloofs)groepen in andere landen tegen te gaan.

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

kan die deen niet gebanned worden

=broekpoeper

Waarom wil je dat ik gebanned wordt?

Ik heb niks "verkeerds" gezegd of gedaan.

Evolutie toeval noemen...

En die kansberekening...

ik zeg hoe atheisten het leven zien.

De meeste mensen zien de mens en alles als het resultaat van kans. Toeval het is er gewoon. Het leven is doelloos = dit is wat de meerderheid van de atheisten gelooft of niet soms?

As they said were just mutated apes who happend to be very smart..

stupid and illogical mindset..

ik zeg hoe atheisten het leven zien.

De meeste mensen zien de mens en alles als het resultaat van kans. Toeval het is er gewoon. Het leven is doelloos = dit is wat de meerderheid van de atheisten gelooft of niet soms?

As they said were just mutated apes who happend to be very smart..

stupid and illogical mindset..

wat voor doel heeft jouw leven dan vriend

wel smart formuleren aub anders is het niet mbo4 verantwoord

aka je bent een dom slaafje dat alles blindelings volgt en die alles wijsgemaakt kan worden door moslimleiders. ---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ---------- :roflol: man man man wat ben jij een idioot.

Zeker al de 10de keer dat ik het hier op het forum post maar het moet maar weer...
Moslims (arabische wereld) steunde Hitler en vocht aan de zijde van Hitler.
Toont hoe dom en onopgeleid je bent en hoe makkelijk men je zaken kan wijsmaken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Relations_between_Nazi_Germany_and_the_Arab_world
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iedereen die naar school/universiteit gaat is een dom slaafje...

als je dom wilt zien kan je het best in de spiegel kijken.

Je weet trouwens ook dat maar 20% van de moslims in de wereld arabisch is?

dom...

ben jij

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

wat voor doel heeft jouw leven dan vriend

wel smart formuleren aub anders is het niet mbo4 verantwoord

Als je echt serieus naar antwoorden zoekt:

Raad ik je dit filmpje aan:
https://www.youtube.com/watch?v=Zor1et-rT8c

Tja, you're missing the point. Again.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Dit is zOOOOOOOO FOUT dat het triest wordt. De evolutietheorie slaat op alle wezens op deze aarde. Zeggen dat ze niet op de mens slaat is deze theorie verwerpen.

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Beter niet want dan kan hij radicaliseren :)

Accepteer gewoon dat je niks kunt claimen over de Islam.

Uit de gesprekken die ik met je heb gevoerd is heel duidleijk naar voren gekomen dat je gewoon veels en veels te weinig weet van de Islam.

In short je weet niks so stop talking rubbish about Islam.

Wees eerlijk tegen jezelf en accepteer het gewoon..

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

een doel moet je in 1 zin kunnen formuleren, ben je niet naar het mbo geweest ?

hahah

nope mocht elhamdullilah gelijk naar de uni.

Volgend jaar insha allah master als alles goed gaat.

Accepteer gewoon dat je niks kunt claimen over de islam.

Uit de gesprekken die ik met je heb gevoerd is heel duidleijk naar voren gekomen dat je gewoon veels en veels te weinig weet van de islam.

In short je weet niks so stop talking rubbish about islam.

Wees eerlijk tegen jezelf en accepteer het gewoon..

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

hahah

nope mocht elhamdullilah gelijk naar de uni.

Volgend jaar insha allah master als alles goed gaat
.

Typ eens fatsoenlijke taal..

Fucking eng dat dit soort amoebes het tot de uni weten te schoppen.

Brrrrrrrr.

Reminder dat een Islamitische universteit is geen legitieme instelling is

Als allah nou eens naar mijn gebeden luisterde hoefde ik potverdomme niet elke keer tientallen milliliters in m'n reet te pompen voor dat kleine beetje spier :mad:

Bijwerking van AAS:

Hersens
Extreme veranderingen in de gemoedstoestand en de persoonlijkheid. Paranoia, angst, geïrriteerdheid, agressief en gewelddadig gedrag, depressie, slapeloosheid, vermoeidheid en gevoelens van euforie.

http://vorige.nrc.nl/dossiers/doping/middelen_en_methoden/article1514425.ece

Go see a docter.

nuff said...

welke opleiding

elhamdullilah zegt mij niks en insha allah ook niet

ik doe momenteel bedrijfskunde

en denk erover om bestuurskunde als master te gaan volgen...

and i am not the only muslim in class

we all share the same ideologies

in time things are going to change in the Netherlands godwilling

ik doe momenteel bedrijfskunde

en denk erover om bestuurskunde als master te gaan volgen...

and i am not the only muslim in class

we all share the same ideologies

in time things are going to change in the Netherlands godwilling

Laten we het hopen, fakkels en hooivorken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven