- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
kan die deen niet gebanned worden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds wanneer zoeken we naar het begin van de evolutie?
Er is niemand die daar aanwezig was die het vandaag kan na vertellen.
Hoe een einde maken aan de multi-culturele samenleving daar moet men zich mee bezig houden en niet zulke futiliteiten.
Ik herhaal islam heeft GEEN PROBLEMEN met de evolutietheorie (zolang de mens niet wordt meegerekend).

Prachtig om te zien hoe iemand zich in bochten blijft wringen om vast te blijven houden aan z'n sprookjesboek. Wat een digitale diarree zeg![]()
ik heb geen problemen met de zwaartekracht zolang stenen niet worden meegerekent
Geen problemen met de evolutietheorie zolang de mens niet wordt meegerekend![]()

TheDeen, ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?
Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.
Als allah nou eens naar mijn gebeden luisterde hoefde ik god***domme niet elke keer tientallen milliliters in m'n reet te pompen voor dat kleine beetje spierIk heb ook GEEN PROBLEMEN met allah HOOR (sowhat), zo lang ik maar geen rekening hoef te houden met die stupide fanclub van em!![]()

Dit geldt toevalligerwijs dan weer niet voor moslims, waaronder jij.Ik geloof dat de mens een wonder is, om verschillende redenen. Een daarvan is dat wij veel intelligenter zijn dan andere dieren en dat er geen ander wezens is op deze aardbol die daar in de buurt komt.
aka je bent een dom slaafje dat alles blindelings volgt en die alles wijsgemaakt kan worden door moslimleiders. ---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------Ik accepteer dat ik niet kritisch "durf" te zijn, omdat ik van mezelf weet dat ik niet over genoeg kennis beschik om te weerleggen wat de geleerde weten.
man man man wat ben jij een idioot.