XXL Nutrition

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds wanneer zoeken we naar het begin van de evolutie?
Er is niemand die daar aanwezig was die het vandaag kan na vertellen.
Hoe een einde maken aan de multi-culturele samenleving daar moet men zich mee bezig houden en niet zulke futiliteiten.

Tja, you're missing the point. Again.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Ik herhaal islam heeft GEEN PROBLEMEN met de evolutietheorie (zolang de mens niet wordt meegerekend).

Dit is zOOOOOOOO FOUT dat het triest wordt. De evolutietheorie slaat op alle wezens op deze aarde. Zeggen dat ze niet op de mens slaat is deze theorie verwerpen.

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

kan die deen niet gebanned worden

Beter niet want dan kan hij radicaliseren :)

Geen problemen met de evolutietheorie zolang de mens niet wordt meegerekend :roflol:

Prachtig om te zien hoe iemand zich in bochten blijft wringen om vast te blijven houden aan z'n sprookjesboek. Wat een digitale diarree zeg :)

TheDeen, ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

ik heb geen problemen met de zwaartekracht zolang stenen niet worden meegerekent

Zwaartekracht is slechts een theorie

TheDeen, ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

Jullie Wie zijn jullie? Zijn wij Hitler en zijn volgelingen?
Hitler en zijn fanatiekelingen werden niet gesteund in hun misdaad door de andere overheden, noch door andere volkeren. Dus als je de Europeanen gelijkstelt met hem, dan ben je nog dommer dan ik dacht.

En toch nog een kleine opmerking, ja ik kan het niet laten. Inderdaad, een moslim krijgt in de Koran de opdracht naar de profeten te luisteren en ze te volgen, maar dat wil niet zeggen dat je alle verhalen die eeuwen nadien over hem zijn geschreven dient op te volgen. Ik geef je het voorbeeld van de vers over de "buit". Allah zegt in de Koran dat ze naar de profeet moeten luisteren aangaande de verdeling van de buit.

Dat slaat dus daar op. WAnt de hadiths van Bukhari zijn eeuwen na de dood van Mohamed geschreven. Ga je me vertellen dat de moslims gedurende 200 jaar niet wisten hoe ze hun religie moesten belijden omdat bukhari nog zijn boek niet had samengesteld?
En nog maar eens: van de 700 000 hadiths heeft Bukhari er 7275 overgehouden. Reken eens uit hoeveel tijd je nodig hebt om 700 000 hadiths te analyseren. Stel dat Bukhari 60 jaar is geworden en 40 jaar hadiths heeft geanalyseerd en dit gedurende 8 uur per dag= 40 x 365 x 8 x 60 x 60 = 420480000= 600 sec per hadith: 10 minuten.
Nu, ik doe de test, en jij theDEEN moet dit op 10 minuten kunnen controleren: Mijn moeder had een tante en die was gehuwd met een dronkaard die op zijn kinderen sloeg. Op een dag zei de tante: nu is het genoeg geweest, en nam een mes, spuugde drie keer over haar linkerschouder voor goed geluk en riep dan "mijn heer geef me de kracht". Ze stak de man neer maar die kon het mes afpakken en vermoorde de vrouw. "

KAn jij dit op 10 minuten checken?
Men zegt dat Bukhari een grondige analyse deed van de achtergrond van éénieder om te weten of deze betrouwbaar waren.

En met je hele mooie uitleg heb je nog steeds niet uitgelegd hoe het komt dat de koran zegt dat zweepslagen de straf is voor overspel maar de hadiths de steniging tot de dood als straf geeft.
Je zegt dat de Koran nobel en echt is, nou, dan moet je die volgen en die zegt dingen die in strijd zijn met de hadith. De Koran zegt compleet en in detail te zijn, en "gij zult geen ander boek volgen", en wat zie ik in de moskee? Een koran van 500 pagina's en daarnaast 10 boeken met de hadiths van Bukhari.
En hoe verklaar je dat Bukhari en Muslim niet de zelfde hadiths als authentiek verklaarden?

Zie je jongeman, wat 22 jaar analyse van een religie doet? Er is geen steentje die ik niet heb omgedraaid.
En weet je waarom? Omdat het leven inderdaad veel makkelijker is als je in god geloofd. Ik kon de wereld aan. Dankzij mijn geloof kon ik ondanks mijn beperkte intelligentie en vermogen tot het uit het hoofd leren toch mijn universitaire studies afwerken. TErwijl ik voltijds werkte.
Dus ik heb er alles aan gedaan om mijn ogen te sluiten en toch mijn geloof niet te verliezen. Maar eens je de evolutietheorie geleerd hebt, eens je ziet hoeveel wetenschappelijke fouten er in de koran staan ( en wansmakelijkheden zoals het toestaan van seks met je slaven zonder dat dit haram is), kan je niet meer terug. En op een dag werd ik wakker, maakte ik me klaar om salat fjar te bidden, en besefte :"ik ben atheist". Klaar!

Evolutie toeval noemen...

En die kansberekening...

Ik heb ook GEEN PROBLEMEN met allah HOOR (sowhat), zo lang ik maar geen rekening hoef te houden met die stupide fanclub van em! :rolleyes:
Als allah nou eens naar mijn gebeden luisterde hoefde ik god***domme niet elke keer tientallen milliliters in m'n reet te pompen voor dat kleine beetje spier :mad:

Rot op uit mijn land mafkees. Jij keurt slavernij goed en specifiek het houden van ongelovigen, mensen zoals ik, als slaaf. Jij gaat je vrouw slaan als ze je ongehoorzaam is. Je bedreigt mij met eeuwige marteling omdat ik er een andere mening op na houd.

De rest houd nog een beschaafde discussie met je. Dat zal als reden hebben dat ze je zien als een zwakzinnige met waanideeen die niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor zijn uitspraken door zijn beperkte intellect en daarom vatbaarheid door de beinvloeding van religie.

Maar ik houd je wel verantwoordelijk voor je domme uitspraken. Het feit dat je een beinvloedbare debiel bent doet niks af aan de inhoud van je boodschap. Die is ronduit beledigend en verwerpelijk en ik zie jou en je soortgenoten liever vandaag dan morgen hun koffer pakken. Doei. Reken maar dat ik jou en je soortgenoten zal discrimineren. En dan bedoel ik doorgeslagen fundamentalisten.

Ik geloof dat de mens een wonder is, om verschillende redenen. Een daarvan is dat wij veel intelligenter zijn dan andere dieren en dat er geen ander wezens is op deze aardbol die daar in de buurt komt.
Dit geldt toevalligerwijs dan weer niet voor moslims, waaronder jij.

wat hem trouwens niet gelukt is.

Ik accepteer dat ik niet kritisch "durf" te zijn, omdat ik van mezelf weet dat ik niet over genoeg kennis beschik om te weerleggen wat de geleerde weten.
aka je bent een dom slaafje dat alles blindelings volgt en die alles wijsgemaakt kan worden door moslimleiders. ---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------
Truth hurts... Take it like a man!
:roflol: man man man wat ben jij een idioot.

Zeker al de 10de keer dat ik het hier op het forum post maar het moet maar weer...
Moslims (arabische wereld) steunde Hitler en vocht aan de zijde van Hitler.
Toont hoe dom en onopgeleid je bent en hoe makkelijk men je zaken kan wijsmaken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Relations_between_Nazi_Germany_and_the_Arab_world
mufti-and-hitler-thumb-470x337-3059.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven