Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus de Koran zegt ZELF dat die compleet is, maar jij zegt dus dat die niet compleet is????!!! Idioot.

Heb het gewijzigd lees me bericht opnieuw.

Begrijp je het nu wat ik probeer te zeggen is als jij de koran volgt dan moet jij ook de hadith volgen.

De woord van god (koran) verteld ons luister naar de profeet (hadith). Er wordt alleen een onderscheid in gemaakt!

Btw, ben ik de enige die gene ene reet geeft om de discussie tussen TheDeen en Yasmine? Geen zin gelezen.

Zou het srs grappig vinden moesten er bepaalde personen alles lezen.

Nu begin je zelfs een beetje als TheDeen de typen. Allemaal wazige taal over geloven en stuwdammen, terwijl ik je simpel vraag waarom je steeds de hadith erbij haalt ?

Ik zal je een handje helpen, in welke vers staat er precies dat je seks met slaven mag hebben ? Puur uit interesse wil ik dit weten.

In het kort: ik ben een rasechte Belg. Toen ik 17 was bekeerde ik me tot de ISlam, ontwikkelde een blind geloof in de islam, de Koran en de hadiths en was blind voor de wetenschap. Echter deed de evolutietheorie (onder andere) me voor het eerst twijfelen en na een paar jaar concludeerde ik dat ik niet meer geloofde;

Nu, ik haal de hadiths er bij omdat the deen deze volgt en ik zeg dat deze in strijd zijn met de islam.
Ik heb de bewijzen gegeven en tevens via absurde hadiths, aangetoond, dat het absurd is deze te volgen.

Wat betreft de vers waar je naar vraagt: google is je vriend;

---------- Toegevoegd om 01:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:42 ----------

http://www.answering-islam.org/Authors/Arlandson/women_slaves.htm

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

Walgelijk:
http://www.muhammadanism.org/Hadith/Topics/Adultery.htm

In het kort: ik ben een rasechte Belg. Toen ik 17 was bekeerde ik me tot de islam, ontwikkelde een blind geloof in de islam, de Koran en de hadiths en was blind voor de wetenschap. Echter deed de evolutietheorie (onder andere) me voor het eerst twijfelen en na een paar jaar concludeerde ik dat ik niet meer geloofde;

Nu, ik haal de hadiths er bij omdat the deen deze volgt en ik zeg dat deze in strijd zijn met de islam.
Ik heb de bewijzen gegeven en tevens via absurde hadiths, aangetoond, dat het absurd is deze te volgen.

---------- Toegevoegd om 01:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:42 ----------

Yasmine wist je ook dat de islam geen problemen heeft met de evolutietheorie?

En je begrijpt helemaal niks van de hadith en wat de positie van de hadith is en hoe men hiermee moet omgaan en deze moet interperteren.

In short je weet niks.

Moet wel een erg gek mannetje zien "TheDeen" irl. Komt ook speciaal naar DBB om mensen te proberen bekeren xD.

In het kort: ik ben een rasechte Belg. Toen ik 17 was bekeerde ik me tot de islam, ontwikkelde een blind geloof in de islam, de Koran en de hadiths en was blind voor de wetenschap. Echter deed de evolutietheorie (onder andere) me voor het eerst twijfelen en na een paar jaar concludeerde ik dat ik niet meer geloofde;

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

Walgelijk:
http://www.muhammadanism.org/Hadith/Topics/Adultery.htm

Mwah beetje ver gezocht.

Het stukje waar jij naar refereert is nog voor interpretatie vatbaar. In 4:24 staat weer dat dit alleen onder huwelijkse voorwaarden mag.

http://quran.com/4

4:24 And [also prohibited to you are all] married women except those your right hands possess. [This is] the decree of Allah upon you.And lawful to you are [all others] beyond these, [provided] that you seek them [in marriage] with [gifts from] your property, desiring chastity, not unlawful sexual intercourse. So for whatever you enjoy [of marriage] from them, give them their due compensation as an obligation.

Hier dreigen ze al met een slotje als ze de discussie ergens toe leid. [Afbeelding niet meer beschikbaar] http://www.youtube.com/watch?v=v8r3dRRpgP8 De islam is hier geïntroduceerd als neveneffect van een multiculturele samenleving die ons opgedrongen wordt door het grootkapitaal! Door de toenemende samenwerking binnen Europa kon het Groot Kapitaal Noord-Afrikanen hier kunnen tewerkstellen met een Noord-Afrikaans contract met Noord-Afrikaanse lonen. Die Noord-Afrikanen waren blij dat ze werk hadden en konden niet protesteren tegen die lage lonen. Die samenwerking binnen Europa was opgezet spel om alle landen zoveel mogelijk te verenigen zodat dit ooit zou leiden tot één wereldregering (EUSSR, North American Union , African Union , SEATO ,..) Vervolgens wilt de NWO ook één wereld religie. En de islam past niet in dat plaatje. http://www.youtube.com/watch?v=2n_xGA2vEtY
Bovenstaande reactie kan ik niet meer lezen als ik uitlog. Waarom niet?
Zijn er nog die dat ook kunnen vaststellen?

Even een achtergrond liedje voor bij het lezen van deze thread :)

[Link niet meer beschikbaar]

Yasmine wist je ook dat de islam geen problemen heeft met de evolutietheorie?

En je begrijpt helemaal niks van de hadith en wat de positie van de hadith is en hoe men hiermee moet omgaan en deze moet interperteren.

In short je weet niks.

Islam geen probleem met de evolutietheorie.??,??

Boy you are one dumb SOB.

Het hele probleem begint al met het verhaal van Adam en Eva.

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Mwah beetje ver gezocht.

Het stukje waar jij naar refereert is nog voor interpretatie vatbaar. In 4:24 staat weer dat dit alleen onder huwelijkse voorwaarden mag.

http://quran.com/4

4:24 And [also prohibited to you are all] married women except those your right hands possess. [This is] the decree of Allah upon you.And lawful to you are [all others] beyond these, [provided] that you seek them [in marriage] with [gifts from] your property, desiring chastity, not unlawful sexual intercourse. So for whatever you enjoy [of marriage] from them, give them their due compensation as an obligation.

Als je deze verzen combineert met de andere verzen waarvan sprake, dan is het duidelijk dat je niet hoeft te huwen met deze slaven om er seks mee te hebben. Je moet ze dan wel wat schenken, dus eigenlijk is het dan prostitutie.

islam geen probleem met de evolutietheorie.??,?? Boy you are one dumb SOB. Het hele probleem begint al met het verhaal van Adam en Eva.
Sinds wanneer zoeken we naar het begin van de evolutie?
Er is niemand die daar aanwezig was die het vandaag kan na vertellen.
Hoe een einde maken aan de multi-culturele samenleving daar moet men zich mee bezig houden en niet zulke futiliteiten.

Hoe een einde maken aan de multi-culturele samenleving daar moet men zich mee bezig houden en niet zulke futiliteiten.

Ook niemand die dat domme kut sprookje kan navertellen. Dahaag!

Hoi Dietser alles goed groetjes

Vergeet niet enkele voorbeelden te noemen van vrije denkers. Die zijn er genoeg: Stalin, hitler, kim-jong un. Een paar mensen die door vrij te denken heel veel goede dingen hebben gedaan. We kunnen altijd negatief zijn als we dat willen. We zien wat we willen/kunnen zien. Ik accepteer dat jij kennelijk niet.

Je gaat totaal voorbij aan de discussie van absolute morele waarden vs verandelijke morele waarden. Volgens jou is veranderend inzicht op een onderwerp hypocriet. Volgens mij is vasthouden aan absolute morele waarden het vasthouden aan een middeleeuwse set morele waarden. Dit waarden worden pijnlijk getoond met die stokslagen.

Nee je haalt uit het niet zomaar drie dictators uit je hoge hoed die niks met de discussie van doen hebben. Waarom je die lieden vrijdenkers noemt is me een raadsel. Door hen kon je voor denken en vermeende sympatieen al doe goelags in of richting Auschwitz of de Noord Koreanse equivalent daarvan. Die drie zijn dan wel atheist maar dat heeft maar een reden. Ze zien hun eigen macht zo grenzeloos dat ze zichzelf Goddelijke macht toedienen over leven en dood. Niet het beste voorbeeld als het over vrij denken gaat.

Sowieso; don't mention the war, please. Niet Godwinnen in discussies, dat is een zwaktebod.

islam geen probleem met de evolutietheorie.??,??

Boy you are one dumb SOB.

Het hele probleem begint al met het verhaal van Adam en Eva.

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Als je deze verzen combineert met de andere verzen waarvan sprake, dan is het duidelijk dat je niet hoeft te huwen met deze slaven om er seks mee te hebben. Je moet ze dan wel wat schenken, dus eigenlijk is het dan prostitutie.

Ik herhaal islam heeft GEEN PROBLEMEN met de evolutietheorie (zolang de mens niet wordt meegerekend).

http://www.youtube.com/watch?v=IHpvXfZhe34

Ik geloof dat de mens een wonder is, om verschillende redenen. Een daarvan is dat wij veel intelligenter zijn dan andere dieren en dat er geen ander wezens is op deze aardbol die daar in de buurt komt. Niks lijkt op de mens. Om de creatie van de mens op toeval te plaatsen vind ik te vergezocht. (kans ligt ergens rond 0,0000000000001%). De kans dat die telefoon in jouw hand uit het niets door toeval is ontstaan is ook heel erg klein. Er is wel een kans maar die is abnormaal klein dat het gewoon onlogisch onmogelijk is.

Met betrekking tot de verzen:

Het hebben van slaven is toegestaan maar je kan slaven alleen nemen onder zeer zeldzame omstandigheden verkrijgen. Geldige oorlog en de persoon moet ongelovig zijn. Daarnaast wordt het ontmoedigd om slaven te hebben.

En een slaaf voor moslims is niet zoals jullie slaven kennen.

Moslims mogen slaven niet slecht behandelen en ketenen. En de slaaf heeft zelfs rechten op zijn baas en kan hem zelf voor de rechter dagen als hij slecht wordt behandeld. (kinderen van een slaaf zijn geen slaven, etc.)

In reactie op sexslaven. Een moslim mag wel geslachtgemeenschap hebben met zijn vrouwelijke slaven, zolang die daar in meestemmen. Wij mogen onze slaven niet verkrachten!! Wij moeten onze slaven goed behandelen.

BEWIJS

Hadith:

Sahih Muslim

Book 043, Number 7180:

Jabir reported that 'Abdullah b. Ubayy b. Salul used to say to his slave-girl: Go and fetch something for us by committing prostitution. It was in this connection that Allah, the Exalted and Glorious, revealed this verse:" And compel not your slave-girls to prostitution when they desire to keep chaste in order to seek the frail goods of this world's life, and whoever compels them, then surely after their compulsion Allah is Forgiving, Merciful" (xxiv. 33).

Book 043, Number 7181:

Jabir reported that 'Abdullah b. Ubayy b. Salul had two slave-girls; one was called Musaika and the other one was called Umaima and he compelled them to prostitution (for which'Abdullah b. Ubayy b. Salul compelled them). They made a complaint about this to Allah's Messenger (may peace be upon him) and it was upon this that this verse was revealed:" And compel not your slave-girls to prostitute" up to the words:" Allah is Forgiving, Merciful."

Sunan Abu Dawud

Book 006, Hadith Number 2304.
------------------------------
Chapter : Not known.

Narated By Jabir ibn Abdullah : Musaykah, a slave-girl of some Ansari, came and said: My master forces me to commit fornication. Thereupon the following verse was revealed: "But force not your maids to prostitution (when they desire chastity)."

Koran:

Chapter (24) sūrat l-nūr (The Light)

24_33.png

Sahih International: But let them who find not [the means for] marriage abstain [from sexual relations] until Allah enriches them from His bounty. And those who seek a contract [for eventual emancipation] from among whom your right hands possess - then make a contract with them if you know there is within them goodness and give them from the wealth of Allah which He has given you. And do not compel your slave girls to prostitution, if they desire chastity, to seek [thereby] the temporary interests of worldly life. And if someone should compel them, then indeed, Allah is [to them], after their compulsion, Forgiving and Merciful.

Pickthall: And let those who cannot find a match keep chaste till Allah give them independence by His grace. And such of your slaves as seek a writing (of emancipation), write it for them if ye are aware of aught of good in them, and bestow upon them of the wealth of Allah which He hath bestowed upon you. Force not your slave-girls to whoredom that ye may seek enjoyment of the life of the world, if they would preserve their chastity. And if one force them, then (unto them), after their compulsion, lo! Allah will be Forgiving, Merciful.

Yusuf Ali: Let those who find not the wherewithal for marriage keep themselves chaste, until Allah gives them means out of His grace. And if any of your slaves ask for a deed in writing (to enable them to earn their freedom for a certain sum), give them such a deed if ye know any good in them: yea, give them something yourselves out of the means which Allah has given to you. But force not your maids to prostitution when they desire chastity, in order that ye may make a gain in the goods of this life. But if anyone compels them, yet, after such compulsion, is Allah, Oft-Forgiving, Most Merciful (to them),

Shakir: And let those who do not find the means to marry keep chaste until Allah makes them free from want out of His grace. And (as for) those who ask for a writing from among those whom your right hands possess, give them the writing if you know any good in them, and give them of the wealth of Allah which He has given you; and do not compel your slave girls to prostitution, when they desire to keep chaste, in order to seek the frail good of this world's life; and whoever compels them, then surely after their compulsion Allah is Forgiving, Merciful.

Muhammad Sarwar: Let those who cannot find someone to marry maintain chastity until God makes them rich through His favors. Let the slaves who want to buy their freedom have an agreement with you in writing if you find them to be virtuous. Give them money out of God's property which He has given to you. Do not force your girls into prostitution to make money if they want to be chaste. If they have been compelled to do so, God will be All-merciful and All-forgiving to them.

Mohsin Khan: And let those who find not the financial means for marriage keep themselves chaste, until Allah enriches them of His Bounty. And such of your slaves as seek a writing (of emancipation), give them such writing, if you know that they are good and trustworthy. And give them something yourselves out of the wealth of Allah which He has bestowed upon you. And force not your maids to prostitution, if they desire chastity, in order that you may make a gain in the (perishable) goods of this worldly life. But if anyone compels them (to prostitution), then after such compulsion, Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful (to those women, i.e. He will forgive them because they have been forced to do this evil action unwillingly).

Arberry: And let those who find not the means to marry be abstinent till God enriches them of His bounty. Those your right hands own who seek emancipation, contract with them accordingly, if you know some good in them; and give them of the wealth of God that He has given you. And constrain not your slave-girls to prostitution, if they desire to live in chastity, that you may seek the chance goods of the present life. Whosoever constrains them, surely God, after their being constrained, is All-forgiving, All-compassionate.

Allah (swt) knows best

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

Je gaat totaal voorbij aan de discussie van absolute morele waarden vs verandelijke morele waarden. Volgens jou is veranderend inzicht op een onderwerp hypocriet. Volgens mij is vasthouden aan absolute morele waarden het vasthouden aan een middeleeuwse set morele waarden. Dit waarden worden pijnlijk getoond met die stokslagen.

Nee je haalt uit het niet zomaar drie dictators uit je hoge hoed die niks met de discussie van doen hebben. Waarom je die lieden vrijdenkers noemt is me een raadsel. Door hen kon je voor denken en vermeende sympatieen al doe goelags in of richting Auschwitz of de Noord Koreanse equivalent daarvan. Die drie zijn dan wel atheist maar dat heeft maar een reden. Ze zien hun eigen macht zo grenzeloos dat ze zichzelf Goddelijke macht toedienen over leven en dood. Niet het beste voorbeeld als het over vrij denken gaat.

Sowieso; don't mention the war, please. Niet Godwinnen in discussies, dat is een zwaktebod.

Niet het beste voorbeeld maar wel een voorbeeld.

Het zijn vrij denkers volgens islamitische maatstaven.

Wat ik zie als vrij denken zie jij niet als vrij denken!

Wij moslims mogen niet zomaar dingen denken en doen. Een vrij denker die mag dat wel! Of niet soms?

Laatst bewerkt:
Het hebben van slaven is toegestaan maar je kan slaven alleen nemen onder zeer zeldzame omstandigheden verkrijgen. Geldige oorlog en de persoon moet ongelovig zijn. Daarnaast wordt het ontmoedigd om slaven te hebben.

Wanneer is een oorlog geldig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven