- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel beetje te p*ssy reactie die handen in de lucht ipv te proberen met pistool nog wat te doen. Denk dat we ondertussen al genoeg gezien hebben dat ze zonder genade alles en iedereen uitmoorden.Oh,jij zou wel in stijl sterven dan. Is puur instinct.
Wel beetje te p*ssy reactie die handen in de lucht ipv te proberen met pistool nog wat te doen. Denk dat we ondertussen al genoeg gezien hebben dat ze zonder genade alles en iedereen uitmoorden.
http://www.youtube.com/watch?v=i1Eqe5s1rmY
(ja idd makkelijker gezegd dan gedaan)
Een kalasjnikov kogel in je maag.. Heb je ooit eens zo'n harde stomp in je maag gehad dat je even niet kon ademen? Vermenigvuldig die pijn met 20. Stel je eens voor dat jij daar ligt met die pijn in combinatie met totale angst, dan handel je gewoon niet rationeel meer.
Alsof je weet waar die kogel ging.Een kalasjnikov kogel in je maag.. Heb je ooit eens zo'n harde stomp in je maag gehad dat je even niet kon ademen? Vermenigvuldig die pijn met 20. Stel je eens voor dat jij daar ligt met die pijn in combinatie met totale angst, dan handel je gewoon niet rationeel meer.

:shoot:Alsof je weet waar die kogel ging.
Ik zou voor pistool gegaan zijn (ja e-hero), heb nooit veel zelf preserverende reacties gehad maar eerder de drang om te winnen no matter what, ook als het negatieve gevolgen heeft voor mezelf. Als je der toch aan moet dan liever al vechtend en op zijn minst proberen ook een van hen mee te slepen... Zo'n dingen doen mn bloed echt koken, en wanneer het er op aan komt is dat een belangrijke drijfveer.
Als je al boos bent moet je niet meer boos wordenKalasjnikov kogels zijn zowat kleine bommen, m.a.w. je kan aan niets anders dan de pijn denken, als je vergaat van de pijn kan je ook moeilijk boos worden lijkt me.

Vraag me af wat de politiek nodig heeft voor ze der echt wat aan doen, een 9-11 in Europa?
Natuurlijk zo veel "pacifisten" die tegen maatregelen zijn want ocharme die moslims.
Moet hier geen moslims hebben die ISIS en dergelijke steunen...behalve dan eventueel int gevang.
Moest het van mij afhangen al zij die via social media or whatever zeggen dat ze ISIS steunen, oppakken en t'gevang in... 99% van die personen biedt hoogst waarschijnlijk toch geen meerwaarde aan onze maatschappij.
Note: gaat over moslims die extremistisch zijn / ISIS steunen, niet over geïntegreerde moslims.
Zoals ik zei, spoor de extremisten op, zij die ISIS steunen.Lol wat wil je doen dan, moslims een moslim-ster geven, lekker oldscool.
Lol wat wil je doen dan, moslims een moslim-ster geven, lekker oldscool.
Voor zover ik het weet is het geen misdaad wanneer een jourlalist moslims uitdaagt voor een wedstrijdje pompen die de journalist wint. What's next, journalisten verbieden om sit-ups wedstrijdje te doen tegen moslims? Racist!Wanneer gaan een paar (satirische) journalisten random moslims neerpompen om de journalistiek te wreken ben benieuwd wat voor reacties daarop zouden komen
Pompen en roeien? Jullie hebben blijkbaar veel vertrouwen in je armspieren.