MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals ik zei, spoor de extremisten op, zij die ISIS steunen.
Andere moslims die wel geintegreed zijn moeten niet het slachtoffer worden.

Maar moest het er op aankomen (in het geval van vele aanslagen in Europa met tienduizenden/honderdduizenden doden) dan zou ik er niet tegen zijn om te doen wat Amerika met Japanners deed tijdens WO2.

Honderdduizenden doden, zoals de westerse oorlogen op de Arabische wereld de afgelopen decennia?
In vergelijking daarmee is het maar een fractie trouwens hoeveel slachtoffers de moslims in het westen hebben gemaakt.

En niet elke terrorist gebruikt Facebook of kondigt op Twitter zijn aanslag aan, al vind ik het al zeer bijzonder hoeveel er van social media gebruik maken.

Anyway ISIS is al bijna ten einde, dus ben benieuwd wat de nieuwe kwade vijand van het westen wordt.

Moslims kunnen geen sit-ups wedstrijdjes doen want die bomgordel zit dan in de weg.
Voor zover ik het weet is het geen misdaad wanneer een jourlalist moslims uitdaagt voor een wedstrijdje pompen die de journalist wint. What's next, journalisten verbieden om sit-ups wedstrijdje te doen tegen moslims? Racist!

Hoor al een halfuur dat politie ze wsl kwijt is, mogelijk hebben ze ook een gijzelaar.

Hoor al een halfuur dat politie ze wsl kwijt is, mogelijk hebben ze ook een gijzelaar.
Betwijfel toch of ze een gijzelaar hebben, adhv de beelden. Lijkt er niet echt op dat ze gijzelaars namen.
Ik hoop dat deze gebeurtenis genoeg is voor de politie om extremisten te gaan oppakken...vooraleer er een Europese 9-11 is...

Betwijfel toch of ze een gijzelaar hebben, adhv de beelden. Lijkt er niet echt op dat ze gijzelaars namen.
Ik hoop dat deze gebeurtenis genoeg is voor de politie om extremisten te gaan oppakken...vooraleer er een Europese 9-11 is...

:roflol:

200_s.gif

• Like
Waarderingen: mat
Verschrikkelijk dit. Het soort die zulke daden willen/kunnen plegen moeten bestreden worden totdat er geen een meer over is.

Ze zijn niet zo origineel in de VS http://www.nytimes.com/ http://abcnews.go.com/International...-satirical-newspaper-office/story?id=28050771 http://www.usatoday.com/ 3 eerste Amerikaanse nieuwwebsites die in me opkwamen, alle 3 zelfde foto. ---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------
r*tard, blijkbaar ben je erg racistisch als je de extremisten die ik noem gelijk stelt aan moslims.

Btw, joden pleegden geen aanslagen.

r*tard, blijkbaar ben je erg racistisch als je de extremisten die ik noem gelijk stelt aan moslims.

Nee het is meer de toon van je berichten, wat ik vaker bij je zie.
Volgens mij zie jij het liefst een heksenjacht op moslims en dat Moskeeën met swat-teams worden binnengevallen.

Ging er redelijk rustig over toen ik het artikel zag.

Toen ik die beelden zag op geenstijl daarintegen kreeg ik echt rillengen. Sick c**ts

Nee het is meer de toon van je berichten, wat ik vaker bij je zie. Volgens mij zie jij het liefst een heksenjacht op moslims en dat Moskeeën met swat-teams worden binnengevallen.
Nee ik zie het liefst een feeksenspeurtocht op extremisten die steun betuigen aan ISIS/Al Qaida/taliban/etc... of oproepen tot geweld en dat hun huis met SWAT-teams worden binnengevallen. Beetje zoals men met Belkacem doet maar dan niet enkel voor degene die het meest media-aandacht krijgen maar ook zij die het zelfde doen vanuit de schaduw.

Ik moet altijd wel lachen om virusje. Zelf komt ie dagelijks met de meest achterlijke complottheorieën, maar zodra er een ''incident'' is met moslims duikt hij er als een gek bovenop om te vertellen dat er niet zoveel aan de hand is.

Ik moet altijd wel lachen om virusje. Zelf komt ie dagelijks met de meest achterlijke complottheorieën, maar zodra er een ''incident'' is met moslims duikt hij er als een gek bovenop om te vertellen dat er niet zoveel aan de hand is.

Is mijn levensdoel, mensen aan het lachen maken en de gemoederen kalmeren.

Honderdduizenden doden, zoals de westerse oorlogen op de Arabische wereld de afgelopen decennia?
In vergelijking daarmee is het maar een fractie trouwens hoeveel slachtoffers de moslims in het westen hebben gemaakt.

En niet elke terrorist gebruikt Facebook of kondigt op Twitter zijn aanslag aan, al vind ik het al zeer bijzonder hoeveel er van social media gebruik maken.

Anyway ISIS is al bijna ten einde, dus ben benieuwd wat de nieuwe kwade vijand van het westen wordt.

De goede moeten onder de slechten leiden.
Net zoals dat mijn belastingcentjes naar die werklozen gaat..

Je maakt mij niet wijs dat die apen in Afghanistan niet weten of hun buurman bij de Taliban zit of niet.
Dus dat ze dan zelf worden afgeschoten omdat ze misschien er zelf één zijn vind ik niet erg..

Ik gok majin buu of freeza

De goede moeten onder de slechten leiden.
Net zoals dat mijn belastingcentjes naar die werklozen gaat..

Je maakt mij niet wijs dat die apen in Afghanistan niet weten of hun buurman bij de Taliban zit of niet.
Dus dat ze dan zelf worden afgeschoten omdat ze misschien er zelf één zijn vind ik niet erg..

Als je daar zou zijn opgegroeid, zou je ook met een ak47 onder je bed slapen.
Waardeloze post verder...

wing-the-photographers-daughter-in-a-pleasant-park-on-the-right-is-that-same-park-40-years-later.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Heb topic titel even aangepast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven