AndroidHealthClinic

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vernomen dat Saiyan's minimaal 185cm zijn. Nice try brah!

Ben helemaal klaar met die fukin moslims.

Laatst nog die Alaxander breivink in Noorwegen en niet te vergeten die t*fus mosim Elliot Rodger.

STOP DE ISLAM

herp derp herp

Als je daar zou zijn opgegroeid, zou je ook met een ak47 onder je bed slapen. Waardeloze post verder...
Nee, hij heeft gelijk, de reden dat er in de moslimwereld zo veel geweld is heeft voor een groot deel te maken met de lokale bevolking. Die extremisten zijn een hele kleine minderheid maar het is potverdomme dat geloof dat er steeds tussenkomt. Zoals de verkiezing van Mursi in Egypte en ook in andere moslimlanden blijft te bevolking te stom om tegen de extreme kandidaten te stemmen. Kijk naar Turkije... daar gaat het ook goed de foute kant uit met Erdogan die ook relatief extremistisch is. Blijven de mensen gewoon op hem stemmen...als dat zo blijft verdergaan zal het daar ook serieus fout gaan lopen op een bepaald moment... Als je ziet hoeveel journalisten er daar bijvoorbeeld in het gevang zitten... En dat is potverdomme dan nog een gematigd moslimland!!!

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

En oh Virusje, je vergelijkt me met Hitler hé. Neem bovenstaande en zet die naast dit: http://www.billionbibles.org/sharia/hitler-muslim-brotherhood.html

Ben helemaal klaar met die fukin moslims.

Laatst nog die Alaxander breivink in Noorwegen en niet te vergeten die t*fus mosim Elliot Rodger.

STOP DE ISLAM

herp derp herp

Strong vergelijking ook :roflol:

Mensen afmaken omdat je ervan overtuigd bent dat ze je land kapotmaken (empirisch en theoretisch te onderbouwen) tegenover mensen afmaken omdat ze een plaatje maken van een baardaap wie ook nog eens pedo was en mensen vermoordde.

Ik heb vernomen dat Saiyan's minimaal 185cm zijn. Nice try brah!
Als je niet het zelfde level als mij bereikt hebt weet je natuurlijk niet dat door de enorme spierkracht je begint te krimpen door de enorme druk van de spieren op de beenderen.

freewill-evil-religion.jpg

reality

Religion doesn't kill people

people kill people

Freeze! This is a Whami/Virusje thread hijack!

Strong vergelijking ook :roflol:

Mensen afmaken omdat je ervan overtuigd bent dat ze je land kapotmaken (empirisch en theoretisch te onderbouwen) tegenover mensen afmaken omdat ze een plaatje maken van een baardaap wie ook nog eens pedo was en mensen vermoordde.

Hahahahahahha onschuldige mensen afmaken en onderbouwen in een zin ?

ga hulp zoeken man.

Religion doesn't kill people
Religion inspires people to kill people
Net zoals AIDS, het is niet dodelijk maar zorgt er wel voor dat je sterft.

Dat eerste klopt redelijk, als je extremist bent, de gewone kerk/tempel/moskee-ganger voelt zich niet geïnspireerd om mensen dood te maken.

En de connectie naar AIDS is er één die compleet de plank mis slaat.

Dat eerste klopt redelijk, als je extremist bent, de gewone kerk/tempel/moskee-ganger voelt zich niet geïnspireerd om mensen dood te maken. En de connectie naar AIDS is er één die compleet de plank mis slaat.
Is idd niet helemaal correct. Maar dan eerder omdat Religie vooral voorkomt dat men iets tegen extremisten doet en dat het gebruikt word als excuus voor macht.

Religie vergelijken met een virus is overigens compleet correct. Het verspreid zich als een virus en gedraagt zich zoals een virus. Het kan net zoals een virus evolueren in een dodelijkere variant. En ook al roei je de dodelijke variant volledig uit, dan blijft het risico bestaan dat er zich opnieuw een dodelijke variant ontwikkeld...

Nee, hij heeft gelijk, de reden dat er in de moslimwereld zo veel geweld is heeft voor een groot deel te maken met de lokale bevolking. Die extremisten zijn een hele kleine minderheid maar het is potverdomme dat geloof dat er steeds tussenkomt. Zoals de verkiezing van Mursi in Egypte en ook in andere moslimlanden blijft te bevolking te stom om tegen de extreme kandidaten te stemmen. Kijk naar Turkije... daar gaat het ook goed de foute kant uit met Erdogan die ook relatief extremistisch is. Blijven de mensen gewoon op hem stemmen...als dat zo blijft verdergaan zal het daar ook serieus fout gaan lopen op een bepaald moment... Als je ziet hoeveel journalisten er daar bijvoorbeeld in het gevang zitten... En dat is potverdomme dan nog een gematigd moslimland!!!

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

En oh Virusje, je vergelijkt me met Hitler hé. Neem bovenstaande en zet die naast dit: http://www.billionbibles.org/sharia/hitler-muslim-brotherhood.html

Vergelijking met Hitler, was een grap, korreltje zout snapte. ;)

Turkije is zeer zeer gematigd islamitisch, net zoals Nederland Joods-Christelijk is zeg maar.
Ik ontken niet dat de Islam, het Christendom en het Jodendom, niet bepaald een verbetering zijn op de wereld.
Maar hoe bestrijd je een bepaalde ideologie waar je op tegen bent, niet door er vol gas tegenin te gaan, daarmee versterk je het juist(dat hebben we de afgelopen decennia wel gezien).
Je bestrijd het door informatie en ongedwongen educatie voor iedereen beschikbaar te maken(het internet bijv.) en dan zal er vanzelf een ommekeer komen.

let op mijn woorden over 3 jaar komt dit weer uit dat dit niet de moslims zijn. maar mensen van overheden die gore vieze elite macht misbruikers. is puur haat zaaier word wakker mensen. overheid neukt jullie in de kont.

let op mijn woorden over 3 jaar komt dit weer uit dat dit niet de moslims zijn. maar mensen van overheden die gore vieze elite macht misbruikers. is puur haat zaaier word wakker mensen. overheid neukt jullie in de kont.
Volgens mij zit je aluhoedje te strak en knelt het de bloedtoevoer naar je hersenen af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven