MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie 'm nou pas eigenlijk. Normaal gesproken doen zulke filmpjes me niet zoveel aangezien ze zo ver weg van je staan en in het jaar 500 b.c. zijn opgenomen. ter***lijers.
Is allemaal nep man, zijn auteurs. Is een groot complot om de religie van vrede in een kwaad daglicht te stellen. Branden zullen ze die ongelovige honden die dit complot op hun geweten hebben! ALLAHU AKBAR!!!!

Nog even een aanvulling hierop, Corleone je vergeet ook dat het feit dat iemand beledigd is niet betekent dat dat terecht is. Moslims zijn over het algemeen heel snel beledigd (linkse mensen ook vaak sneller dan rechtse mensen), maar dat betekent niet dat het echt zo erg is. En al helemaal niet dat je dan iemand zijn leven mag ontnemen.

Nee idd, en ze voelen zich idd zoiezo onterecht beledigd. De manier hoe de islam hier belachelijk wordt gemaakt lijkt mij gewoon niet vanuit positieve emoties te komen. Vind sommige spotprenten niet zo onschuldig, maar pervers. De manier hoe het christendom belachelijk werd gemaakt zal wss wel minder grof geweest zijn.

Is allemaal nep man, zijn auteurs. Is een groot complot om de religie van vrede in een kwaad daglicht te stellen. Branden zullen ze die ongelovige honden die dit complot op hun geweten hebben! ALLAHU AKBAR!!!!
ter***lijers mij een beetje voor de lap houden godvertering

Zo gaat het ook echt.

Corleone; besef je dat jou vrijheid om een dergelijke mening te hebben is omdat je de vrijheid hebt om ook een mening te hebben die heel velen belachelijk en schandalig vinden.

Zie je de wederkerigheid niet?

Jij mag van me meningen hebben waar ik kromme tenen van krijg.....maar waarom gun je die vrijheid een tekenaar niet. Waarom speel je rechter en verklaar je ze schuldig?

Politie trekt zich weer terug uit Longpont.

Heb een even grote hekel aan geweld als aan provocerende, ongrappige spotprenten.
tuurlijk zijn ze soms onsmakelijk en en provocerend, maar het is wel de kenmerk van onze vrijheid in de westerse cultuur

don't like it, ga naar een land waar je neergeknuppeld wordt voor een controversiële mening
heb jij je zin

3000 maar, geen wonder dat ze altijd onder de voet worden gelopen

In de lage landen hadden ze er 30 gestuurd. :o

64.jpg

Een moord is nooit goed te praten, ook deze niet.
Maar bewust en of beroepsmatig een religie bespotten, kwetsen en beledigen is ook niet goed te praten. Zo kan je alles onder vrijheid van meningsuiting maar roepen wat je wilt. Je mag alles zeggen, maar of je het moet doen is wat anders.
De slachtoffers hebben dit helaas meegemaakt, en dat het onverwachts is kan je niet zeggen.
Hopelijk pakken ze de daders, en denken mensen na over hun vrije mening, dat er ook mensen zijn met een steekje los die niet alle meningen pikken.

politici = bla bla bla bla bla bla bla bla bla
moslims = rataaa rtaaa rtaaa rtaaa rtaaa rtaaa ak47

...
Maar bewust en of beroepsmatig een religie bespotten, kwetsen en beledigen is ook niet goed te praten. Zo kan je alles onder vrijheid van meningsuiting maar roepen wat je wilt. ...
Ofwel heb je vrijheid van meningsuiting, ofwel niet. Er is geen lat die je ergens legt. Wie zou die lat dan ook moeten leggen? Ik weet niet waarom mensen bij religie plots denken dat de vrijheid stopt. Dat is een middeleeuwse en achterlijke gedachte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven