Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog even een aanvulling hierop, Corleone je vergeet ook dat het feit dat iemand beledigd is niet betekent dat dat terecht is. Moslims zijn over het algemeen heel snel beledigd (linkse mensen ook vaak sneller dan rechtse mensen), maar dat betekent niet dat het echt zo erg is. En al helemaal niet dat je dan iemand zijn leven mag ontnemen.
Pas op, straks voelt er nog een moslim zich beledigd omdat je hen uitmaakt voor snel beledigd te zijn. Sebiet sta je op de hitlist van al-qaida! :eek!:

b**kes toe vuile landsverader.

"wansmakelijke spotprenten" wat een fucking onzin. Jij verdient eerder een kogel door de kop te krijgen dan die tekenaars...

Moest iedereen zoals jou denken dan leefden we onder een dictatuur...want het is door onze mening te zeggen en te mogen zeggen dat het Westen welvarend is geworden.

De aanslag is juist erger dan andere want er zijn niet enkel 12 mensen vermoord maar ze hebben ook onze vrijheid en waarden aangevallen.

Als je dat niet inziet ben je een wereldvreemde idioot. En jij gaat ook op mn ignore list want ik wil niets te maken hebben met al wie zo'n aanslag goedpraat.

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

I agree

Het is gewoon een feit dat ze zo onschuldig niet zijn als bv willekeurige slachtoffers in een trein. Zeg hier gewoon de waarheid. Jullie lezen maar wat jullie willen.

Hmmm heb je nog meer corleone?

Het is gewoon een feit dat ze zo onschuldig niet zijn als bv willekeurige slachtoffers in een trein. Zeg hier gewoon de waarheid. Jullie lezen maar wat jullie willen.

Als je zegt dat ze niet 100% onschuldig zijn zeg je dus dat ze deels schuldig zijn. De vraag is aan wat zijn ze dan schuldig, het toepassen van vrije meningsuiting? Gevaarlijk mannetje ben jij.

Homo's vragen er eigenlijk ook om, want het staat als een ziekte beschreven in de koran die moet bestreden worden.

Ben jij geen homo corleone?

Hoezo? Treinen werden gebruikt om joden te deporteren naar concentratiekampen. Dan ben je nog veel schuldiger hoor, dan vraag je er simpelweg om dat joden wraak nemen.

Corleone bespot Calyptus door hem de ziekte alzheimer toe te kennen. Nu mag Calyptus dus eigenlijk Corleone doodmaken, volgens zijn eigen redenering.

Ik veroordeel die aanslag ook.

Die corleone neemt het natuurlijk op voor de terroristen :roflol:

Corleone is gewoon achterstevoren geboren, sindsdien leeft hij zijn leven als achterlijke.

Ik neem het idd op voor de terroristen. Ze hebben verdiend gestorven. Wat maakt het ook uit..

Als je zegt dat ze niet 100% onschuldig zijn zeg je dus dat ze deels schuldig zijn. De vraag is aan wat zijn ze dan schuldig, het toepassen van vrije meningsuiting? Gevaarlijk mannetje ben jij.

Door zo te provoceren trek je zoiets gewoon aan.. & Vind dit btw verder gaan dan vrije meningsuiting.

Maar ben je nu hooms of niet?

Haat zaaien door wansmakelijke spotprenten te maken, al meerdere keren gewaarschuwd zijn en dan verwonderd zijn dat je een kogel door je kop krijgt.. Op 1 of een andere manier vind ik die aanslag gewoon niet zo erg vergeleken met andere, zo onschuldig waren ze imo niet.

53a6fs.jpg

zu5hz4.gif
Dan kunt ge mij easily een soort charlie hebdo voor joden tonen. Link me.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
joAW1fy3Sx6xSObLRSeNwtdf60A.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
An oft-cited example is a depiction of an Orthodox Jew awkwardly kissing a Nazi — though careful digging by Forward staff ascertained that wasn’t, in fact, published by Charlie Hebdo but by Shoah Hebdo, a critique of the criticizers.

Why Charlie Hebdo Must Be Free to Offend All — Even Us
Read more: http://forward.com/articles/212292/why-charlie-hebdo-must-be-free-to-offend-all-ev/#ixzz3OGMXuhgQ

Je joden argument gaat dus niet op.

:coffeepc:

Cartoonist is geen waardig beroep? Ooit van humor gehoord? Of moeten we maar censuur gaan toepassen als het over die ene religie gaat? Over de achterlijkheid van het geweld horen we je niet spreken. Je gedachten worden gelukkig door weinig mensen gedeeld...

Te zien welke cartoons je maakt. Vind die spotprenten gewoon negatief en wansmakelijk, en totaal niet grappig. En geweld is zoiezo achterlijk, maar als je zo'n spotprenten maakt weet je toch dat er een redelijke kans bestaat dat extremisten zich tegen je zullen wreken.. Ergens hebben ze het zichzelf aangedaan.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

:roflol::roflol:

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Maar ben je nu hooms of niet?

Elio-Di-Rupo.jpg

Te zien welke cartoons je maakt. Vind die spotprenten gewoon negatief en wansmakelijk, en totaal niet grappig. En geweld is zoiezo achterlijk, maar als je zo'n spotprenten maakt weet je toch dat er een redelijke kans bestaat dat extremisten zich tegen je zullen wreken.. Ergens hebben ze het zichzelf aangedaan.
Ik vind je posts gewoon negatief en wansmakelijk, en totaal niet grappig. Je lokt het nu wel een beetje uit om vermoord te worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven