MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haat zaaien door wansmakelijke spotprenten te maken, al meerdere keren gewaarschuwd zijn en dan verwonderd zijn dat je een kogel door je kop krijgt.. Op 1 of een andere manier vind ik die aanslag gewoon niet zo erg vergeleken met andere, zo onschuldig waren ze imo niet.

Ik was even vergeten wat een debiel jij was, weet het terug.

Niet te verwonderen dat jij op h**ren moet zitten.

Die 2 mongol broers zijn helemaal niet de daders. Het "vergeten" paspoort is om iedereen op een dwaalspoor te zetten.
De echte daders, zoiezo wel kennissen van de broers zijn al lang terug in Algerije of Marokko...

Overigens een geluk dat hier (dbb) weinig tot geen moslims zijn anders had er gegarandeerd al een aanslag geweest op het VOLAC gebouw.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedoel je op dbb ? Of België

Brb aanslag plegen op het VOLAC gebouw :o

Omgekeerde wereld dit, besef jij wel wat je schrijft?

Zeg gewoon mijn mening. Als je dergelijke provocerende spotprenten maakt over Mohammed, De Islam, heb je imo allesbehalve een gezonde geest, ben je als slachtoffer gewoon minder onschuldig dan bv een slachtoffer die omkomt in een willekeurige aanslag op een trein. & Vind geld verdienen met provocerende spotprenten maken zoiezo enorm kansloos, debiel & kinderachtig, totaal geen waardig beroep.

Ik was even vergeten wat een debiel jij was, weet het terug.

Niet te verwonderen dat jij op h**ren moet zitten.

Leuk voor jou, toch wat last van alzheimer zo te zien, maar leg mij dan eens uit wat er zo debiel aan mijn post is. & Door zo te reageren bewijs je imo gewoon zelf wat voor bekrompen, debiel persoon je bent.

Haat zaaien door wansmakelijke spotprenten te maken, al meerdere keren gewaarschuwd zijn en dan verwonderd zijn dat je een kogel door je kop krijgt.. Op 1 of een andere manier vind ik die aanslag gewoon niet zo erg vergeleken met andere, zo onschuldig waren ze imo niet.
Het is zeer lastig om een groepering (Islamieten) minder intolerant te maken. Dat is nodig vanwege de clash tussen normen en waarden die wij hier in het Westen aanhouden. Spotprenten proberen dit te bereiken door ze keihard met hun belachelijkheid te confronteren. Het Christendom is ook gematigder geworden door het belachelijk te maken. Dat jij de dood daarmee rechtvaardigt of het in ieder geval niet zo boeiend vindt vind ik veel te ver gaan.

Corleone bespot Calyptus door hem de ziekte alzheimer toe te kennen. Nu mag Calyptus dus eigenlijk Corleone doodmaken, volgens zijn eigen redenering.

Zeg gewoon mijn mening. Als je dergelijke provocerende spotprenten maakt over Mohammed, De Islam, heb je imo allesbehalve een gezonde geest, ben je als slachtoffer gewoon minder onschuldig dan bv een slachtoffer die omkomt in een willekeurige aanslag op een trein. & Vind geld verdienen met provocerende spotprenten maken zoiezo enorm kansloos, debiel & kinderachtig, totaal geen waardig beroep. Leuk voor jou, toch wat last van alzheimer zo te zien, maar leg mij dan eens uit wat er zo debiel aan mijn post is. & Door zo te reageren bewijs je imo gewoon zelf wat voor bekrompen, debiel persoon je bent.

jarenlang uitkering trekken is nog vele malen kanslozer

Zeg gewoon mijn mening. Als je dergelijke provocerende spotprenten maakt over Mohammed, De Islam, heb je imo allesbehalve een gezonde geest, ben je als slachtoffer gewoon minder onschuldig dan bv een slachtoffer die omkomt in een willekeurige aanslag op een trein. & Vind geld verdienen met provocerende spotprenten maken zoiezo enorm kansloos, debiel & kinderachtig, totaal geen waardig beroep..

Cartoonist is geen waardig beroep? Ooit van humor gehoord? Of moeten we maar censuur gaan toepassen als het over die ene religie gaat? Over de achterlijkheid van het geweld horen we je niet spreken. Je gedachten worden gelukkig door weinig mensen gedeeld...

Niemand beledigt profeet Calyptus zonder gevolgen! Dood aan Corleone!

Groepen worden dagelijks 'belachelijk' gemaakt, door personen zelf en door bedrijven.
Mag ik dan ook even wat kogels door de koppen van media ed. jagen omdat ze vrouwen belachelijk maken in cartoons, het is toch niet zo erg blijkbaar..

Dit soort topics vind ik zeer handig. Weet je direct weer wie gegarandeerd mentaal gehandicapt is.

Je suis Charlie

Wat is dit voor bullshit?! Mafkees.

Het is zeer lastig om een groepering (Islamieten) minder intolerant te maken. Dat is nodig vanwege de clash tussen normen en waarden die wij hier in het Westen aanhouden. Spotprenten proberen dit te bereiken door ze keihard met hun belachelijkheid te confronteren. Het Christendom is ook gematigder geworden door het belachelijk te maken. Dat jij de dood daarmee rechtvaardigt of het in ieder geval niet zo boeiend vindt vind ik veel te ver gaan.
Nog even een aanvulling hierop, Corleone je vergeet ook dat het feit dat iemand beledigd is niet betekent dat dat terecht is. Moslims zijn over het algemeen heel snel beledigd (linkse mensen ook vaak sneller dan rechtse mensen), maar dat betekent niet dat het echt zo erg is. En al helemaal niet dat je dan iemand zijn leven mag ontnemen.

b**kes toe vuile landsverader.

"wansmakelijke spotprenten" wat een fucking onzin. Jij verdient eerder een kogel door de kop te krijgen dan die tekenaars...

Moest iedereen zoals jou denken dan leefden we onder een dictatuur...want het is door onze mening te zeggen en te mogen zeggen dat het Westen welvarend is geworden.

De aanslag is juist erger dan andere want er zijn niet enkel 12 mensen vermoord maar ze hebben ook onze vrijheid en waarden aangevallen.

Als je dat niet inziet ben je een wereldvreemde idioot. En jij gaat ook op mn ignore list want ik wil niets te maken hebben met al wie zo'n aanslag goedpraat.

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Corleone bespot Calyptus door hem de ziekte alzheimer toe te kennen. Nu mag Calyptus dus eigenlijk Corleone doodmaken, volgens zijn eigen redenering.
I agree

Die corleone neemt het natuurlijk op voor de terroristen :roflol:

Corleone is gewoon achterstevoren geboren, sindsdien leeft hij zijn leven als achterlijke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven