IronGain
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 13%
Omgekeerde wereld dit, besef jij wel wat je schrijft?
Autist so probably not
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haat zaaien door wansmakelijke spotprenten te maken, al meerdere keren gewaarschuwd zijn en dan verwonderd zijn dat je een kogel door je kop krijgt.. Op 1 of een andere manier vind ik die aanslag gewoon niet zo erg vergeleken met andere, zo onschuldig waren ze imo niet.
Ik was even vergeten wat een debiel jij was, weet het terug.
Niet te verwonderen dat jij op h**ren moet zitten.

Ik was even vergeten wat een debiel jij was, weet het terug.
Niet te verwonderen dat jij op h**ren moet zitten.
Het is zeer lastig om een groepering (Islamieten) minder intolerant te maken. Dat is nodig vanwege de clash tussen normen en waarden die wij hier in het Westen aanhouden. Spotprenten proberen dit te bereiken door ze keihard met hun belachelijkheid te confronteren. Het Christendom is ook gematigder geworden door het belachelijk te maken. Dat jij de dood daarmee rechtvaardigt of het in ieder geval niet zo boeiend vindt vind ik veel te ver gaan.Haat zaaien door wansmakelijke spotprenten te maken, al meerdere keren gewaarschuwd zijn en dan verwonderd zijn dat je een kogel door je kop krijgt.. Op 1 of een andere manier vind ik die aanslag gewoon niet zo erg vergeleken met andere, zo onschuldig waren ze imo niet.
Zeg gewoon mijn mening. Als je dergelijke provocerende spotprenten maakt over Mohammed, De Islam, heb je imo allesbehalve een gezonde geest, ben je als slachtoffer gewoon minder onschuldig dan bv een slachtoffer die omkomt in een willekeurige aanslag op een trein. & Vind geld verdienen met provocerende spotprenten maken zoiezo enorm kansloos, debiel & kinderachtig, totaal geen waardig beroep. Leuk voor jou, toch wat last van alzheimer zo te zien, maar leg mij dan eens uit wat er zo debiel aan mijn post is. & Door zo te reageren bewijs je imo gewoon zelf wat voor bekrompen, debiel persoon je bent.
Zeg gewoon mijn mening. Als je dergelijke provocerende spotprenten maakt over Mohammed, De Islam, heb je imo allesbehalve een gezonde geest, ben je als slachtoffer gewoon minder onschuldig dan bv een slachtoffer die omkomt in een willekeurige aanslag op een trein. & Vind geld verdienen met provocerende spotprenten maken zoiezo enorm kansloos, debiel & kinderachtig, totaal geen waardig beroep..
u wot wat kan ik er nou aan doen dat ik gehandicapt ben, luljarenlang uitkering trekken is nog vele malen kanslozer
Haat zaaien door wansmakelijke spotprenten te maken, al meerdere keren gewaarschuwd zijn en dan verwonderd zijn dat je een kogel door je kop krijgt.. Op 1 of een andere manier vind ik die aanslag gewoon niet zo erg vergeleken met andere, zo onschuldig waren ze imo niet.
Nog even een aanvulling hierop, Corleone je vergeet ook dat het feit dat iemand beledigd is niet betekent dat dat terecht is. Moslims zijn over het algemeen heel snel beledigd (linkse mensen ook vaak sneller dan rechtse mensen), maar dat betekent niet dat het echt zo erg is. En al helemaal niet dat je dan iemand zijn leven mag ontnemen.Het is zeer lastig om een groepering (Islamieten) minder intolerant te maken. Dat is nodig vanwege de clash tussen normen en waarden die wij hier in het Westen aanhouden. Spotprenten proberen dit te bereiken door ze keihard met hun belachelijkheid te confronteren. Het Christendom is ook gematigder geworden door het belachelijk te maken. Dat jij de dood daarmee rechtvaardigt of het in ieder geval niet zo boeiend vindt vind ik veel te ver gaan.
b**kes toe vuile landsverader.Haat zaaien door wansmakelijke spotprenten te maken, al meerdere keren gewaarschuwd zijn en dan verwonderd zijn dat je een kogel door je kop krijgt.. Op 1 of een andere manier vind ik die aanslag gewoon niet zo erg vergeleken met andere, zo onschuldig waren ze imo niet.
I agreeCorleone bespot Calyptus door hem de ziekte alzheimer toe te kennen. Nu mag Calyptus dus eigenlijk Corleone doodmaken, volgens zijn eigen redenering.