XXL Nutrition

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de fuhrer had overwonnen en we nu in het derde reich hadden geleefd, was dit alles nooit gebeurd

oh ik dacht een van je weekend sl*tten.

je weet tog

n n nno homo.

• Like
Waarderingen: mat
Gaat lekker daar. Als ik eigenaar was van bijv. een Joodse supermarkt in NL zorgde ik er nu voor dat ik een wapen achter de toonbank had. Geloof niet dat dit bij Parijs blijft. Al die Moslim gekkies worden nu aangespoord om dit soort shit te gaan herhalen elders.

Gaat lekker daar. Als ik eigenaar was van bijv. een Joodse supermarkt in NL zorgde ik er nu voor dat ik een wapen achter de toonbank had. Geloof niet dat dit bij Parijs blijft. Al die Moslim gekkies worden nu aangespoord om dit soort shit te gaan herhalen elders.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

http://imgur.com/a/zd5rl/
Arab newspapers around the world react to Charlie Hebdo attack

Nice

LeMonde heeft bevestiging van de 2 doden.

Geen extra veiligheidsmaatregelen in Nederland

Het kabinet ziet nog geen reden voor nieuwe, extra veiligheidsmaatregelen na de aanslag in Parijs afgelopen woensdag.

Dat bleek uit de woorden van minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) en minister Jeanine Hennis van Defensie vrijdag na de ministerraad.

Hennis wees er op dat het dreigingsniveau voor terreuraanslagen in Nederland al substantieel is. De kans op een aanslag is reëel, maar er zijn geen concrete aanwijzingen over beraamde aanslagen.

Ook Opstelten onderstreepte dat hij ,,geen garanties" kan geven over de veiligheid in dit land, maar het dreigingsniveau wordt vooralsnog niet verhoogd.

Een deel van het kabinet overlegde vrijdag voor de ministerraad met de top van de veiligheidsdiensten AIVD en MIVD over de veiligheidssituatie.

Extra maatregelen binnen nu en.... laten we zeggen 3 maanden dus.

Dit topic is een stuk overzichtelijker geworden nu Brotoaids en Virusje op mijn negeerlijst staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven