- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het nieuwe vriendje van je moeder
Als de fuhrer had overwonnen en we nu in het derde reich hadden geleefd, was dit alles nooit gebeurd
Gaat lekker daar. Als ik eigenaar was van bijv. een Joodse supermarkt in NL zorgde ik er nu voor dat ik een wapen achter de toonbank had. Geloof niet dat dit bij Parijs blijft. Al die Moslim gekkies worden nu aangespoord om dit soort shit te gaan herhalen elders.
http://imgur.com/a/zd5rl/
Arab newspapers around the world react to Charlie Hebdo attack
Sterkhttp://imgur.com/a/zd5rl/
Arab newspapers around the world react to Charlie Hebdo attack
:$oh ik dacht een van je weekend sl*tten.
je weet tog
n n nno homo.
Ja goed plan, want als ze blij zijn verdienen ze het om ernstig ziek te worden, zei je dat niet?
Het kabinet ziet nog geen reden voor nieuwe, extra veiligheidsmaatregelen na de aanslag in Parijs afgelopen woensdag.
Dat bleek uit de woorden van minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) en minister Jeanine Hennis van Defensie vrijdag na de ministerraad.
Hennis wees er op dat het dreigingsniveau voor terreuraanslagen in Nederland al substantieel is. De kans op een aanslag is reëel, maar er zijn geen concrete aanwijzingen over beraamde aanslagen.
Ook Opstelten onderstreepte dat hij ,,geen garanties" kan geven over de veiligheid in dit land, maar het dreigingsniveau wordt vooralsnog niet verhoogd.
Een deel van het kabinet overlegde vrijdag voor de ministerraad met de top van de veiligheidsdiensten AIVD en MIVD over de veiligheidssituatie.
Dit topic is een stuk overzichtelijker geworden nu Brotoaids en Virusje op mijn negeerlijst staan.

Dit topic is een stuk overzichtelijker geworden nu Brotoaids en Virusje op mijn negeerlijst staan.
Hahaha, wat een homo ben je toch!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]