XXL Nutrition

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
2e1i242.jpg

+1

Freedom of speech is een codewoord geworden voor islamofobie

Do you even read?

Bestaat er een ''''satirische'''' krant zoals deze,maar met joden als de butt of tje jokes? Zou smullen zijn.

Ik wacht wel op de link :)

Dan kunt ge mij easily een soort charlie hebdo voor joden tonen. Link me.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
joAW1fy3Sx6xSObLRSeNwtdf60A.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
"An oft-cited example is a depiction of an Orthodox Jew awkwardly kissing a Nazi — though careful digging by Forward staff ascertained that wasn’t, in fact, published by Charlie Hebdo but by Shoah Hebdo, a critique of the criticizers."

Why Charlie Hebdo Must Be Free to Offend All — Even Us
Read more: http://forward.com/articles/212292/why-charlie-hebdo-must-be-free-to-offend-all-ev/#ixzz3OGMXuhgQ

Je joden argument gaat dus niet op.

:coffeepc:

Mooi inderdaad, eindelijk snapt de stille moslimmeerderheid dat ze zich wel moet verantwoorden omdat er altijd mensen zijn die het alleen maar zwart-wit kunnen zien.
Hoezo telt 1 individu als meerderheid? Jij leest echt wat je wil lezen lijkt wel. Ik vind dit niet echt indrukwekkend en denk eerder dat de meerderheid het wel goed vindt dat hun profeet (met geweld) 'verdedigd' wordt.

Hoezo telt 1 individu als meerderheid? Jij leest echt wat je wil lezen lijkt wel. Ik vind dit niet echt indrukwekkend en denk eerder dat de meerderheid het wel goed vindt dat hun profeet (met geweld) 'verdedigd' wordt.

Stiekem vond ik Breivik ook goed bezig.
Heb daarom ook niet even de media opgezocht om blond harige te verdedigen.

Place du Trocadéro wordt ontruimd en metro stilgelegd?!

Remembrance: Jeannette Bougrab (pictured), the partner of deceased Charlie Hebdo editor, Charb, attended a ceremony today as her former boyfriend was made an honorary citizen of Paris

23r5v6v.jpg

* Jeannette Bougrab, 41, begged Stephane Charbonnier to leave France
* 'He never had children because he knew he was going to die,' she said
* The daughter of Algerian immigrants is known as a fierce critic of religion
* She has slammed the 'inadequate security' given to the magazine staff

wlrk47.jpg

:(

Kan jij niet in het crackpot topic blijven i.p.v hier te flooden?

De vergelijking is vrij simpel, beter dan deze postbijdrage van jou.

ironische post trouwens want hier hebben we ook geen zak aan

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

inb4 weer mensen die het letterlijk opvatten en zich af gaan trekken op cijfers die het tegenspreken

* She has slammed the 'inadequate security' given to the magazine staff

Er hadden god***domme tanks en straaljagers en SAS en politiehonden en kernraketten voor de deur moeten staan god***domme

* She has slammed the 'inadequate security' given to the magazine staff Er hadden potverdomme tanks en straaljagers en SAS en politiehonden en kernraketten voor de deur moeten staan potverdomme
kga wel met haar akkoord ze. ze zijn veel te easy binnengeraakt.

maar aan de andere kant; haar vent wist dat en toch bleef ie daar werken...

Op Nederlandse tv kun je live volgen
Op Belgische heb je blokken en koken met een of ander wijf, ERG !

als je je gebouw als tijdschrift niet minstens tegen raketlanceerders bestendig maakt vraag je gewoon om terrorisme

kga wel met haar akkoord ze. ze zijn veel te easy binnengeraakt. maar aan de andere kant; haar vent wist dat en toch bleef ie daar werken...
Hoe bedoel je, krijg je god***domme een potje pepperspray tegen je k*nis als je binnen komt met een AK. Pak aan vieze terrorist.

charlie hebdo had meer anti islam items dan anti joden. ze lachten met alles maar toch vooral met islam.

een soortgelijk blad heb je niet jegens joden die af en toe ook moslims en gristenhonden dissen

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Hoe bedoel je, krijg je potverdomme een potje pepperspray tegen je k*nis als je binnen komt met een AK. Pak aan vieze terrorist.

ik ben geen security expert dus kan geen alternatief bieden. ik vond naar mijn gevoel dat ze easy binnengeraakten. maar ja; mss was dat hun max security...:o

charlie hebdo had meer anti islam items dan anti joden. ze lachten met alles maar toch vooral met islam.

een soortgelijk blad heb je niet jegens joden die af en toe ook moslims en gristenhonden dissen
Misschien omdat het bij de islam veel harder nodig is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven