Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geloof je isis dan
kan he ---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ---------- http://www.demorgen.be/buitenland/daders-riepen-rustig-aan-we-doden-geen-vrouwen-a2176366/ nou dat is erg lief van ze 

(associated press)Paris police: Market gunman threatens to kill hostages if police storm terrorist brothers.
Even offtopic, kan het niet laten, vind het zo schandalig!
Je weet neem ik aan van iemand die een log schreef op deze site en overleden is aan kanker. Dat was een sterk persoon die zo positief mogelijk in het leven probeerde te staan.
Je weet wie hier leukomie heeft....volgens mij ook een sterk en opgewekt persoon.
Je kan weten dat er veel meer zieken zijn op deze site die meer verborgen zijn.
Jij rechtvaardigt leed van zieke mensen en dit gvd om opgewektheidJa je hebt een vreemde gedachtengang!!! Ziek noem ik dit! Denk ook eens aan hoe een kind is voordat hij doctrines over schuld de harde realiteit kent. Het opgewekte spelende kind.....is ziekte dan je verdiende loon omdat je wezenlijk kind bent?
aha er is zoveel onrecht in de wereld dus het is terecht dat ze 10 cartoonisten omleggen, moeten ze de profeet maar niet beledigen. onrecht tegen moslims mag blijkbaar vergeldt worden door onschuldigen te vermoorden, goede logica.
Geen sticky dus je zuigt nog

Dus als je ziek bent moet je het accepteren en niet beter willen worden? Of begrijp ik je verkeerd.
too soon
Idd, het goed vinden zoals het is, of het gewoon verdragen. En als je leeft in miserie, gewoon droog & stil kan je imo niet echt ongelukkig, depressief zijn. In afrika bv zijn mensen wss niet depressief, leven ze meer in contact met de leegte, depressie is een luxe ziekte van het westen.
Haal blikje pepperspray, werkt goed tegen zeMohammed is een vieze tyfuslijer. -onderduiken doet-