AndroidHealthClinic

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, als Van Ostaeyen het zegt.

• Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
Mijn meest succesvolle topic ooit.

Bedankt moslims

Paris police: Market gunman threatens to kill hostages if police storm terrorist brothers.
(associated press)

De gijzelnemers die in het Franse stadje Dammartin-en-Goële iemand in gijzeling houden, hebben telefonisch contact met de man die vijf mensen vasthoudt in een joodse supermarkt in Parijs. Dat meldt de Franse nieuwszender France24 op gezag van de politie.
demorgen.be

Even offtopic, kan het niet laten, vind het zo schandalig!

Je weet neem ik aan van iemand die een log schreef op deze site en overleden is aan kanker. Dat was een sterk persoon die zo positief mogelijk in het leven probeerde te staan.
Je weet wie hier leukomie heeft....volgens mij ook een sterk en opgewekt persoon.
Je kan weten dat er veel meer zieken zijn op deze site die meer verborgen zijn.

Jij rechtvaardigt leed van zieke mensen en dit gvd om opgewektheid :eek: Ja je hebt een vreemde gedachtengang!!! Ziek noem ik dit! Denk ook eens aan hoe een kind is voordat hij doctrines over schuld de harde realiteit kent. Het opgewekte spelende kind.....is ziekte dan je verdiende loon omdat je wezenlijk kind bent?

Ja, & dat is het hem net. Sterk en zo positief mogelijk, opgewekt.. Beste is imo droog en zonder opgewektheid door het leven gaan. Het lichaam wil eig niks van je opgewektheid, positiviteit enz weten. De persoon die in het lichaam zit maakt het lichaam ziek imo, er is eig in niemand een persoon aanwezig, de geest is gewoon een afspiegeling van hoe het lichaam zich gedraagt en zo. Als je bv iets schrijft ofzo op een blad papier, dan zie je altijd de afspiegeling via de zintuigen van de handeling, het waargenomene is altijd verleden tijd, je leeft met je geest dus altijd in het verleden.

& Heb zelf ook jarenlang afgezien door m'n identiteitsverlies en zo, minstens 5 jaar kwijt van m'n leven erdoor, en vind nu dat ik m'n verdiende loon gekregen heb. Het is gewoon merkwaardig, mensen bv in een psychiatrisch centrum die er al jarenlang zitten, ze willen zo graag genezen, terug een leven hebben, opgewekt en zo door het leven gaan, en daarom blijven ze dus ziek, ben het vrij zeker, is een soort beschermingsmechanisme van het leven. De wil om te genezen, de wil om anders te zijn, houdt je imo ziek. Je moet het leven ten volle waarderen zoals het is, het niet anders willen, alle pijn willen. Imo is het ook zo met die clusterhoofdpijn van tegenwoordig, hoe meer je het anders wil hoe erger het zal worden. Hoofdpijn is zoiezo ook vnl afkomstig van het ego, afgescheiden zijn. Het lichaam is van nature vredig maar de ingebeelde persoon die in jou zit maakt het onvredig.. en creëert ziekte.

Laatst bewerkt:
Dus als je ziek bent moet je het accepteren en niet beter willen worden? Of begrijp ik je verkeerd.

aovv9c.jpg
Deze is voor "Moraalridder"
z1vkm.png
aha er is zoveel onrecht in de wereld dus het is terecht dat ze 10 cartoonisten omleggen, moeten ze de profeet maar niet beledigen. onrecht tegen moslims mag blijkbaar vergeldt worden door onschuldigen te vermoorden, goede logica.

je woont in het westen en hier in het westen is er vrijheid van meningsuiting, dat betekent dat je ook grappen over mohammed mag maken, respecteer je dat niet? fl**ker maar lekker een eind op naar een of ander achterlijk land waar iedereen zich aan de regels van jouw gewelddadige en pedofiele sprookje houdt.

shots fired

Dus als je ziek bent moet je het accepteren en niet beter willen worden? Of begrijp ik je verkeerd.

Idd, het goed vinden zoals het is, of het gewoon verdragen. En als je leeft in miserie, gewoon droog & stil kan je imo niet echt ongelukkig, depressief zijn. In afrika bv zijn mensen wss niet depressief, leven ze meer in contact met de leegte, depressie is een luxe ziekte van het westen.

Idd, het goed vinden zoals het is, of het gewoon verdragen. En als je leeft in miserie, gewoon droog & stil kan je imo niet echt ongelukkig, depressief zijn. In afrika bv zijn mensen wss niet depressief, leven ze meer in contact met de leegte, depressie is een luxe ziekte van het westen.

Makkelijk gezegd, ik hoop dat jij nooit een ernstige ziekte krijgt... Maar on-topic weer.

Mohammed is een vieze tyfuslijer.

-onderduiken doet-

Inbe4 ISIS aan mn deur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven