MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Twee broers zijn dood hoor ik nu op nos.

Its over????

De twee broers zijn gedood, maar dit is nog niet bevestigd.
Edit: bevestigd dat de inval niet is gelukt.

2 broers dood volgens eerste berichten, gijzelaar veilig

AFP bevestigt
LeMonde ook

Damn, topprestatie van franse flikken dan.
Im proud son.

Gaat diene andere nu niet full r*tard gaan...

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

Volgens AFP zijn de twee vermoedelijke daders van de aanslag op Charlie Hebdo doodgeschoten. Reuters zegt daarentegen dat de operatie voorlopig 'zonder resultaat was'.

!!!!!

Aantal gijzelaars uit de supermarkt bevrijd, onbekend of er slachtoffers zijn.
Waarschijnlijk ook de man bij de broers bevrijd.

één (tv zender) bevestigd via de Franse overheid dat de 2 broers dood zijn.
De andere gijzelnemer is ook dood.

17.25 uur: Het Franse persbureau AFP stelt dat de twee broers Said en Chérif Kouachi doodgeschoten zijn na een aanval van de Franse politie op de drukkerij in Dammartin-en-Goële. De enige gijzelaar zou nog leven. Ook bij de gijzeling in de Porte de Vincennes is er nog geen melding van doden onder de gegijzelden. Er is nog geen enkele officiële bevestiging.

Volgens de morgen is ook de gijzelnemer in Vincennes dood.

iedereen die dood moest is dood. alle gijzelnemers bevrijd.

2 agenten gewond bij inval in de kruidenierswinkel.

http://www.express.be/joker/nl/plat...lt-hypocrisie-na-moord-op-haar-man/210487.htm

Mooi gezegd van haar.

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

17.38 uur: Er is nu officiële bevestiging uit regeringskringen. De twee broers Said en Chérif Kouachi zijn omgekomen na een confrontatie bij de drukkerij in Dammartin-en-Goële.

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

17.38 uur: Er is nu officiële bevestiging uit regeringskringen. De twee broers Said en Chérif Kouachi zijn omgekomen na een confrontatie bij de drukkerij in Dammartin-en-Goële.

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Counter terrorists win.

Lettuce be real, m4a1>ak 47

sow kom ik even online, 20 nieuwe paginas, iemand cliffs?

sow kom ik even online, 20 nieuwe paginas, iemand cliffs?
Gijzelaars op de vlucht, kapen drukkerij, nemen manager gegijzeld, gijzelaars kapot geschoten door GIGN. Same voor een gijzelaar in een winkel, gegijzelden veilig. Waarom er 2 in een drukkerij waren en de ander op een andere plek weet ik niet.

4 gijzelaars (mensen die in gijzeling genomen waren dus) omgekomen, bericht via één, nog niet officieel bevestigd.

Gijzelaars op de vlucht, kapen drukkerij, nemen manager gegijzeld, gijzelaars kapot geschoten door GIGN. Same voor een gijzelaar in een winkel, gegijzelden veilig. Waarom er 2 in een drukkerij waren en de ander op een andere plek weet ik niet.

Ze dachten slim te zijn, maar zijn ge rekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven