Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen angst, mijn probleem niet. Tegen dan woon ik al lang ergens anders.

Haha eigenlijk geen slechte gok maar nee
allemaal speculatie over arbeidersgroepen, slaat nergens op.
feit is
welvaart wordt gemeten in gdp per capita
gemiddelde allochtoon heeft laag gemiddeld inkomen
dus welvaart naar beneden
als we allemaal wazige subjectieve maatstaven gaan hanteren dan komen we nergens
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam...n-om-moslims-niet-te-beledigen.dhtml?show=art
Is dit te toekomst? Aan de lul zuigen van inwijkende moslims?
Echt belachelijk. Geen woorden voor...
En dan vooral voor extremistische moslims... betwijfel of de "geïntegreerde" moslim er enige aanstoot aan neemt...
Ik weet wel dat enige nuance vragen op een online forum voor sommige gebruikers te veel is, maar toch. Je komt echt over als een doodsbang, gefrustreerd persoon die in alles de schuld van 'de moslim' ziet. A.K.A. De Het Laatste Nieuws lezer 
OUP does not have a blanket ban on pigs or pork products in its titles, and contrary to reports, there have been no recent changes to our guidelines in this area.
Ik geloof er niets van, werkloosheid ligt hoger bij allochtonen, zie al helemaal niet in hoe ze meer belastingen zouden betalen bij geen werk of een relatief laag arbeidersloon. Het is niet dat immigratie slecht is voor een economie, integendeel, maar in het geval van Belgie zijn er teveel gelukzoekers toegelaten.
Dat autochtonen geen arbeid meer willen doen is ook zo'n fabeltje. Tuurlijk neemt het wat af omdat jongeren meer gaan studeren en onze economie meer en meer evolueert naar een kenniseconomie.
Niet als je veel hebt "te begroeten" daarYoung joda.. Zeg je nu maar alles achterlaten is niet zo simpel als je denkt.

Bang? Rofl ansoluut niet. Gefrustreerd ook niet.Jouw posts...Ik weet wel dat enige nuance vragen op een online forum voor sommige gebruikers te veel is, maar toch. Je komt echt over als een doodsbang, gefrustreerd persoon die in alles de schuld van 'de moslim' ziet. A.K.A. De Het Laatste Nieuws lezer
Dit is een leuke link, kwestie van het 'gevaar' dat in de moderne samenleving schuilt niet te onderschatten. http://www.theguardian.com/news/dat...ou-are-probably-wrong-about-almost-everything De bron vind je hier
Ondertussen in de anus van de wereld, episode drie.
http://i60.tinypic.com/358du7k.jpg
http://i57.tinypic.com/20zo8c8.jpg
http://i58.tinypic.com/1tse4h.jpg
Niet als je veel hebt "te begroeten" daar
---------- Toegevoegd 16 January 2015 om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst 15 January 2015 om 23:53 ----------
Bang? Rofl ansoluut niet. Gefrustreerd ook niet.
Ik minimaliseer het probleem echter niet, maar presenteer de realiteit in een superlatief. Zoals dat er in onze scholen geen varkensvlees meer gegeven wordt, vind ik eigenlijk absoluut niet erg. Wat ik erg vind is de reden er achter.
Dat ook in Vilvoorde niet iedereen kan leven met de nieuwste uitgave van Charlie Hebdo ondervond krantenboer Raffi Avagyan van de Press Shop in de Leuvensestraat in Vilvoorde. Een gemaskerde man stormde woensdag de zaak binnen, gooide tijdschriften en kranten op de grond en begon te roepen in het Arabisch. Uiteindelijk ging hij ervandoor, tot opluchting van klanten en uitbater.
![]()
Volgens burgemeester Hans Bonte van Vilvoorde wordt momenteel de helft van de teruggekeerde Syriëstrijders niet gevolgd. Bij gebrek aan middelen. Professor De Ruyver, een toonaangevende veiligheidsexpert, maakte in ‘De Ochtend’ duidelijk dat dit eigenlijk niet kan, dat we alle Syriëstrijders die terugkomen, zullen moeten opvolgen. ‘Anders neem je extreem grote risico’s’.
Momenteel zijn er te weinig manschappen om dat te doen. De veiligheidsdiensten, die door de recente gebeurtenissen al op de toppen van hun tenen lopen, moeten dus worden versterkt. En in ieder geval moeten ze uit de lopende besparingsoperatie worden gehaald.
De paus reageerde met die uitspraak op de aanval op het Franse satirische tijdschrift Charlie Hebdo. 'Je kunt niet provoceren, je kunt het geloof van anderen niet beledigen, je kunt geen grapjes maken over geloof', zei hij op weg naar de Filipijnen.
Franciscus had de dodelijke aanval op Charlie Hebdo eerder al veroordeeld. 'Ik denk dat zowel vrijheid van religie als vrijheid van meningsuiting fundamentele mensenrechten zijn', zei hij aan boord van het pauselijke vliegtuig. Hij wendde zich ter illustratie tot zijn assistent: 'Het is waar dat je niet met geweld moet reageren, maar ook al zijn we goede vrienden, als hij mijn moeder vervloekt kan hij een stomp verwachten, dat is normaal.'
'Je kan de religie van anderen niet als speeltje gebruiken', voegde de paus toe. 'Deze mensen provoceren en dan kan er iets gebeuren. Er zijn grenzen aan de vrijheid van meningsuiting.'
Bij de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo kwamen twaalf mensen om het leven, onder wie journalisten, cartoonisten en agenten.
Iedereen moet besparen maar niet de flikken? Onzin.

maar ook al zijn we goede vrienden, als hij mijn moeder vervloekt kan hij een stomp verwachten, dat is normaal
weer lekker staaltje riooljournalistiek.