Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
DBB staat stichten op Texel

allemaal speculatie over arbeidersgroepen, slaat nergens op.

feit is

welvaart wordt gemeten in gdp per capita

gemiddelde allochtoon heeft laag gemiddeld inkomen

dus welvaart naar beneden

Feit. Maar als er geen allochtonen waren, zouden autochtonen dit moeten doen. Dan zou het gemiddeld inkomen van de groep autochtonen dalen en zou de gemiddelde welvaart dus ook dalen. Het lager gemiddeld inkomen van de werkenden in dit land komt niet door de groep allochtonen, maar door het feit dat er in onze economie ook slecht betaalde jobs zijn, of die nu door autochtonen of allochtonen uitgeoefend worden.

als we allemaal wazige subjectieve maatstaven gaan hanteren dan komen we nergens

Wazige subjectieve maatstaven, zoals de definitie van welvaart?

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam...n-om-moslims-niet-te-beledigen.dhtml?show=art
Is dit te toekomst? Aan de lul zuigen van inwijkende moslims?
Echt belachelijk. Geen woorden voor...
En dan vooral voor extremistische moslims... betwijfel of de "geïntegreerde" moslim er enige aanstoot aan neemt...

Jouw posts... :o Ik weet wel dat enige nuance vragen op een online forum voor sommige gebruikers te veel is, maar toch. Je komt echt over als een doodsbang, gefrustreerd persoon die in alles de schuld van 'de moslim' ziet. A.K.A. De Het Laatste Nieuws lezer :rolleyes:
Dit is een leuke link, kwestie van het 'gevaar' dat in de moderne samenleving schuilt niet te onderschatten.

http://www.theguardian.com/news/dat...ou-are-probably-wrong-about-almost-everything

De bron vind je hier

Trouwens statement van Oxford University Press:
OUP does not have a blanket ban on pigs or pork products in its titles, and contrary to reports, there have been no recent changes to our guidelines in this area.

Ik geloof er niets van, werkloosheid ligt hoger bij allochtonen, zie al helemaal niet in hoe ze meer belastingen zouden betalen bij geen werk of een relatief laag arbeidersloon. Het is niet dat immigratie slecht is voor een economie, integendeel, maar in het geval van Belgie zijn er teveel gelukzoekers toegelaten.

Dat autochtonen geen arbeid meer willen doen is ook zo'n fabeltje. Tuurlijk neemt het wat af omdat jongeren meer gaan studeren en onze economie meer en meer evolueert naar een kenniseconomie.

Mensen die profiteren van het uitkeringssysteem keurt niemand goed natuurlijk. En dat er een te grote groep allochtonen (en autochtonen) dit doet, staat denk ik ook vast. Maar ik vrees dat geen enkel goed werkende sociale zekerheid vrij is van profiteurs. Dat zie je ook in landen met de hoogste levensstandaard ter wereld, zoals Scandinavië. Daar kennen ze ook ongelofelijk veel immigranten die enkel en alleen komen om te genieten van de uitkeringen. Da's ook niet de schuld van de Belgische politiek, maar een probleem waar elke welvaartsstaat wel mee te kampen krijgt.

Over dat autochtonen wel nog arbeid zouden willen verrichten ben ik het met je eens. Maar ik zie geen probleem in eerlijke concurrentie tussen allochtonen en autochtonen op dit vlak, en zou niet weten waarom bv. een autochtoon voorrang zou moeten krijgen (niet dat jij dit per se insinueert). Wanneer iemand werkt is die persoon sowieso altijd welkom en gelijkwaardig aan een ander, ongeacht of het een autochtoon of allochtoon is.

Laatst bewerkt:
Young joda.. Zeg je nu maar alles achterlaten is niet zo simpel als je denkt.
Niet als je veel hebt "te begroeten" daar :)

---------- Toegevoegd 16 January 2015 om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst 15 January 2015 om 23:53 ----------

Jouw posts... :o Ik weet wel dat enige nuance vragen op een online forum voor sommige gebruikers te veel is, maar toch. Je komt echt over als een doodsbang, gefrustreerd persoon die in alles de schuld van 'de moslim' ziet. A.K.A. De Het Laatste Nieuws lezer :rolleyes: Dit is een leuke link, kwestie van het 'gevaar' dat in de moderne samenleving schuilt niet te onderschatten. http://www.theguardian.com/news/dat...ou-are-probably-wrong-about-almost-everything De bron vind je hier
Bang? Rofl ansoluut niet. Gefrustreerd ook niet.
Ik minimaliseer het probleem echter niet, maar presenteer de realiteit in een superlatief. Zoals dat er in onze scholen geen varkensvlees meer gegeven wordt, vind ik eigenlijk absoluut niet erg. Wat ik erg vind is de reden er achter.

Wij moeten ons zo sterk aanpassen om dan te constateren dat vele moslims ISIS steunen en geen begrip tonen met Charlie Hebdo. Dit % is MINSTENS 10% van de moslims tot mogelijk heel wat meer (te veel verschillen tussen enquêtes). Zelfs 10 % vind ik veel, en dat soort mensen hoort hier niet thuis punt andere lijn. Nadruk het % dat extremisme steunt (ook al zijn ze zelf geen extremist). En helaas moet ik ook altijd herhalen dat ik het niet over alle moslims heb.

En véél van die mensen verkiezen absoluut in ons land te leven boven hun land van afkomst. Ze profiteren van de voordelen die ons land biedt en dan gaan ze klagen om de belachelijkste redenen, zoals een cartoon. Mensen die zelfs een cartoon niet kunnen nuanceren, bovendien waarbij niet enkel islam op de korrel genomen wordt (ze worden dus niet uitgezocht om te beledigen).

Moest ik de macht hebben zwierde ik iedereen buiten die ISIS steunt en die de moorden op Charlie Hebdo een goede zaak noemt. En dat vind ik absoluut niet overdreven.

En nu terug naar die angst en frustratie van je, nee het is boosheid (met een vleugje haat) naar zij die ISIS en de moorden op Charlie Hebdo steunen. (Moet ik weer herhalen dat dit niet alle moslims is?). Echt, is dat zo raar?

En ik weet best hoeveel % er moslim is in ons land.

Niet als je veel hebt "te begroeten" daar :)

---------- Toegevoegd 16 January 2015 om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst 15 January 2015 om 23:53 ----------

Bang? Rofl ansoluut niet. Gefrustreerd ook niet.
Ik minimaliseer het probleem echter niet, maar presenteer de realiteit in een superlatief. Zoals dat er in onze scholen geen varkensvlees meer gegeven wordt, vind ik eigenlijk absoluut niet erg. Wat ik erg vind is de reden er achter.

Punt is dus dat dit soort zaken veel te breed uitgesmeerd worden. Er is naar mijn weten geen enkele school die effectief varkensvlees verboden heeft, en zeker niet om religieuze redenen. Ik denk dat er, buiten een paar gekkies, iedereen het met je eens is als er wordt gezegd dat er een probleem is met moslim extremisme wereldwijd en de aanpak hiervan in België, maar de oplossing is niet 'gooi al die syriëstrijders het land uit, en iedereen die hen steunt ook!' of 'we moeten de onschuldige familie van een terrorist aanpakken!'. Dat vind ik persoonlijk gevaarlijke Pegida-praat.

Ondertussen in Vilvoorde

Dat ook in Vilvoorde niet iedereen kan leven met de nieuwste uitgave van Charlie Hebdo ondervond krantenboer Raffi Avagyan van de Press Shop in de Leuvensestraat in Vilvoorde. Een gemaskerde man stormde woensdag de zaak binnen, gooide tijdschriften en kranten op de grond en begon te roepen in het Arabisch. Uiteindelijk ging hij ervandoor, tot opluchting van klanten en uitbater.

9sba85.jpg

Dat dit kan in België! De horror!

Alle heisa om een fucking cartoon :roflol:

inb4 aanslag op cartoonnetwork

Keihard optreden tegen dat soort figuren.

Volgens burgemeester Hans Bonte van Vilvoorde wordt momenteel de helft van de teruggekeerde Syriëstrijders niet gevolgd. Bij gebrek aan middelen. Professor De Ruyver, een toonaangevende veiligheidsexpert, maakte in ‘De Ochtend’ duidelijk dat dit eigenlijk niet kan, dat we alle Syriëstrijders die terugkomen, zullen moeten opvolgen. ‘Anders neem je extreem grote risico’s’.

Momenteel zijn er te weinig manschappen om dat te doen. De veiligheidsdiensten, die door de recente gebeurtenissen al op de toppen van hun tenen lopen, moeten dus worden versterkt. En in ieder geval moeten ze uit de lopende besparingsoperatie worden gehaald.

Iedereen moet besparen maar niet de flikken? Onzin.

Benieuwd of open vld of nva hierin mee zullen gaan.

---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

De paus reageerde met die uitspraak op de aanval op het Franse satirische tijdschrift Charlie Hebdo. 'Je kunt niet provoceren, je kunt het geloof van anderen niet beledigen, je kunt geen grapjes maken over geloof', zei hij op weg naar de Filipijnen.

Franciscus had de dodelijke aanval op Charlie Hebdo eerder al veroordeeld. 'Ik denk dat zowel vrijheid van religie als vrijheid van meningsuiting fundamentele mensenrechten zijn', zei hij aan boord van het pauselijke vliegtuig. Hij wendde zich ter illustratie tot zijn assistent: 'Het is waar dat je niet met geweld moet reageren, maar ook al zijn we goede vrienden, als hij mijn moeder vervloekt kan hij een stomp verwachten, dat is normaal.'

'Je kan de religie van anderen niet als speeltje gebruiken', voegde de paus toe. 'Deze mensen provoceren en dan kan er iets gebeuren. Er zijn grenzen aan de vrijheid van meningsuiting.'

Bij de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo kwamen twaalf mensen om het leven, onder wie journalisten, cartoonisten en agenten.

Mening van de paus. Je kan gemakshalve hieruit afleiden dat miljarden niet moslims ook eenzelfde mening hebben.

maar ook al zijn we goede vrienden, als hij mijn moeder vervloekt kan hij een stomp verwachten, dat is normaal

no way dat zoiets uit de mond van de paus komt :roflol: weer lekker staaltje riooljournalistiek.

Slaat inderdaad helemaal nergens op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven