XXL Nutrition

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Alsof je moslims nodig hebt voor Bulgaarse hoertjes.

Niet westerse allochtonen hebben gemiddeld een lager inkomen, een lagere opleidingsgraad, ontvangen gemiddeld meer inkomen uit uitkeringen en komen gemiddeld veel vaker in aanraking met politie (wat ook geld kost)

en het geld wat een deel verdient wordt soms ook nog deels naar de familie gestuurd die nog in een apenland woont.

hoe is dit precies een economische verrijking?

Allochtonen betalen meer belastingen dan dat ze terugkrijgen, dat is al 1 surplus. Berekend door oeso en gerraporteerd door detijd.

Ten tweede zijn allochtonen overgerepresenteerd in arbeidersberoepen. Daarom kunnen autochtonen ook mikken naar hogere beroepen. Zonder allochtonen moeten een deel van de autochtone bevolking naar de arbeidersberoepen (wie gaat de vuilnis ophalen? Wie moet de fabrieken draaiende houden?).

Het is dankzij allochtonen dus dat autochtonen op hogere jobs kunnen mikken.

De nada.

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

ecomisch? :o Maar als die nieuwe restaurants enz. er niet waren dan was er simpelweg meer van de taart over voor bestaande kleine zelfstandigen. Ongetwijfeld zijn er ook Belgische restaurants, bakkers enz. failliet gegaan door de nieuwe concurrentie van immigranten, het is waarschijnlijk op het einde van de rit meer een nuloperatie. Als je graag junk eet kan kebab een verrijking voor je betekenen ja. Dan hebben we het nog niet gehad over de enorme kosten voor uitkeringen en zorg bij allochtonen.

Ik beroep me op data van oeso. Zij zeggen.dat ze meer bijdragen dan afnemen.

Dat er failliete bedrijven zijn ontstaan door de komst van allochtonen is niet zo erg. Free market is heilig. Dan moesten de autochtonen dan maar betere pittas en turkse gerechten klaarmaken, punt.

allemaal speculatie over arbeidersgroepen, slaat nergens op.

feit is

welvaart wordt gemeten in gdp per capita

gemiddelde allochtoon heeft laag gemiddeld inkomen

dus welvaart naar beneden

feit is

"welvaart

Welvaart is de mate waarin de behoeften met de beschikbare middelen kunnen worden bevredigd. Het is een kwalitatieve maatstaf."

Wat nou als er behoefte is naar een broodje kebab?

• Like
Waarderingen: mat
Zou me niet verbazen moest op een bepaald moment de beter gestelde bevolking naar het buitenland verhuizen en het hier een achtergesteld land worden (niet korte termijn). Absoluut niet, met zo'n hoop achterlijke mensen die op de meest belachelijk manieren zichzelf tot slaaf maken van extremistische moslims en de grenzen blijven ook lekker open zonder het kaf van het koren te scheiden.

"welvaart Welvaart is de mate waarin de behoeften met de beschikbare middelen kunnen worden bevredigd. Het is een kwalitatieve maatstaf." Wat nou als er behoefte is naar een broodje kebab?

als we allemaal wazige subjectieve maatstaven gaan hanteren dan komen we nergens

feit is

Domme redenering.
Iemand moet toch de jobs doen van allochtonen.
Dan waren het allemaal laag ses autochtonen in hun plaats. Volgens u logica verlagen ze ook ons welvaart. Schop hen maar ook buiten. Rinse and repeat en je hebt niemand meer over.

Kek

als we allemaal wazige subjectieve maatstaven gaan hanteren dan komen we nergens

Als we allemaal welvaart exact aan het bbp gelijk zouden stellen, dan zouden negatieve externe effecten buiten de beredenering van het antwoord staan. Zoals je weet moet de welvaart daarvoor worden bijgesteld, want zo krijg je een eerlijke vergelijking.

Goede opmerking als je BBP zei, anders zou je echt niet de volle punten krijgen man.

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Daarnaast is het ook goed stom als een allochtoon, die de taal niet kent en geen contacten heeft, je baan weet in te pikken :o

Allochtonen betalen meer belastingen dan dat ze terugkrijgen, dat is al 1 surplus. Berekend door oeso en gerraporteerd door detijd.

Ik beroep me op data van oeso. Zij zeggen.dat ze meer bijdragen dan afnemen.

Dat er failliete bedrijven zijn ontstaan door de komst van allochtonen is niet zo erg. Free market is heilig. Dan moesten de autochtonen dan maar betere pittas en turkse gerechten klaarmaken, punt.

Ik geloof er niets van, werkloosheid ligt hoger bij allochtonen, zie al helemaal niet in hoe ze meer belastingen zouden betalen bij geen werk of een relatief laag arbeidersloon. Het is niet dat immigratie slecht is voor een economie, integendeel, maar in het geval van Belgie zijn er teveel gelukzoekers toegelaten.

Dat autochtonen geen arbeid meer willen doen is ook zo'n fabeltje. Tuurlijk neemt het wat af omdat jongeren meer gaan studeren en onze economie meer en meer evolueert naar een kenniseconomie.

bulgaarse hoertjes zijn een belangrijke toevoeging aan de samenleving.

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Zou me niet verbazen moest op een bepaald moment de beter gestelde bevolking naar het buitenland verhuizen en het hier een achtergesteld land worden (niet korte termijn). Absoluut niet, met zo'n hoop achterlijke mensen die op de meest belachelijk manieren zichzelf tot slaaf maken van extremistische moslims en de grenzen blijven ook lekker open zonder het kaf van het koren te scheiden.

:lol::lol:

the fear is strong with this one.

Ondertussen in de anus van de wereld, episode drie.

qx3mzt.jpg

358du7k.jpg

20zo8c8.jpg

1tse4h.jpg

in de toekomst wanneer de hele wereld wat geciviliseerd is moeten ze gewoon alle religie verbieden.

Een schande voor de mensheid gewoon, dat dit nog bestaat anno 2015 :thumbdown:

"Making blasphemy cartoon of prophet is the worst act of terrorism"

Ik meen toch echt dat een plaatje geen mensen kan vermoorden, gekkies daar

Die baarden moeten stevig jeuken daar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven