XXL Nutrition

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bron detijd :roflol:

Hij wendde zich tot zn assistent dus twas informeel gepraat. Maar hoe dat de media eraan komt is onduidelijk.

Belangrijkste is dat de paus afkerig staat tegenover charlie hebdo. En dus ook miljoenen andere mensen.
Ik geloof dat miljarden niet-moslims ook afkerig staan tegenover charlie hebdo.

Ik.zeg dit omdat sommigen hier de indruk wekken dat enkel moslims problemen hebben met charlie hebdo.

Bron detijd :roflol: Hij wendde zich tot zn assistent dus twas informeel gepraat. Maar hoe dat de media eraan komt is onduidelijk. Belangrijkste is dat de paus afkerig staat tegenover charlie hebdo. En dus ook miljoenen andere mensen. Ik geloof dat miljarden niet-moslims ook afkerig staan tegenover charlie hebdo. Ik.zeg dit omdat sommigen hier de indruk wekken dat enkel moslims problemen hebben met charlie hebdo.
satire is echter wel een grondslag van een vrije samenleving

Leven in een land waar je om satire gedood wordt, is pas eng

7 miljard mensen op aarde.
Min 1,2 miljard moslims.
1,7 christenen plus rest. Denk dat het wel een accurate schatting is als ik zeg dat miljarden charlie hebdo als onnodig provocatie zien.

En ja, op kt wint charlie hebdo aan populariteit maar voor hoe lang?? Binne paar maand zijn we het allemaal vergeten.

Er is geen markt voor charlie hebdo, dat is de simpele realiteit.

Volg even mee goudvisje

Jij: jihadis hebben charlie hebdo stinkend rijk gemaakt.
Ik: kt ja. Maar lt ook?
Jij: ja ze bestaan al 20 jaar
Ik: ja borderline failliet.
Jij: wat is het probleem?

Dat charlie hebdo in hetzelfde sukkelstraatje zal belanden binnen paar maanden. Mss komt ie tot zn einde of gaan ze gewoon blijven verder sukkelen

Dat zou in de toekomst best goedkoop kunnen worden, als er genoeg verzamelaars komen en te weinig aanbod.

het gaat er gwn om dat zon krant bekendheid heeft gekregen door zon aanslag en dat nu iedereen hem opeens wilt zien... en zelf smensne zover zijn om er meer dan €2 voor te betalen!

propaganda??

Ondertussen in Berlijn

Tijdens een grootschalige antiterreuroperatie heeft de politie van Berlijn vanochtend twee vermoedelijke terroristen opgepakt. De Turken van 41 en 43 jaar worden er volgens het parket en de politie van verdacht samen met drie andere mannen een ernstige gewelddaad te hebben voorbereid in Syrië. Ze zouden ook propaganda hebben gevoerd voor Islamitische Staat. Er zijn momenteel geen aanwijzingen dat de vijf aanslagen in Duitsland gepland hebben, aldus de politie.

10.36 uur: De nieuwssites van een aantal grote Franse mediabedrijven zijn vrijdagochtend onbereikbaar, mogelijk door een cyberaanval, zo meldt het Nederlandse persbureau ANP. De webpagina's van kranten Le Figaro, Le Parisien en 20 Minutes, het tijdschrift L'Express en de radiozender France Info kunnen niet laden. Het is niet duidelijk waar de mogelijke aanval vandaan komt. Le Figaro is op dit moment (terug) bereikbaar, zo stellen we vast.
Het probleem ligt bij de provider van de media, Oxalide. Die bevestigt via Twitter dat het bedrijf 'een incident in de infrastructuur' heeft. Het bedrijf meldt niet of dat incident een cyberaanval betreft.

Paranoia psychose alive and kicking

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Je kan charlie sudoku nu ook downloaden op app
http://www.independent.co.uk/life-s...d-after-physical-copies-sell-out-9982020.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven