AndroidHealthClinic

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
goede foto weer frej je hebt jezelf weer overtroffen.

ik heb tenminste ouders zwerver.

euq59g.gif

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

40% van Fransen ziet islam als bedreiging

De overige 60% is moslim.

:trollfacex:

10% dacht ik.

Ondertussen is Abou Jahjah is weer eens boos.
http://www.demorgen.be/binnenland/a...-minuten-onder-schot-voor-mijn-huis-a2184591/

"De manier waarop de politie hier handelde is toch ongelofelijk", stelt hij. "Een echte schande, een geval van ethnic profiling. We zijn nu allemaal vermeende terroristen. (...) We zien er allemaal uit als op die cartoons die iedereen nu zo graag publiceert."

tumblr_nhf1r1UBsU1tkezu4o9_500.gif

Vallen er namen te plakken op aan wie we dit te danken hebben? Zijn de Duitsers daar niet als eerste mee begonnen?

Laatst bewerkt:
Ik heb er wel 3, maar daar zit er geen turk of arabier erin.

Slechte opvoeding en slecht onderwijs, ben ik het ook mee eens trouwens. Maar het is wel ooit geïmporteerd, de vorige generaties zijn verantwoordelijk voor wat hun kinderen nu doen. Er zijn ook immigranten van andere afkomst die zich op een goede manier ontwikkeld hebben. Dus je kan niet zomaar alleen omgevingsfactoren als oorzaak aanwijzen.

Is zijn mening relevant? Wat heeft hij gedaan voor meer samenhang tussen gemeenschappen in zijn land?

Is zijn mening relevant? Wat heeft hij gedaan voor meer samenhang tussen gemeenschappen in zijn land?
Hij vertegenwoordigd (en heeft over) de VS, waarom zou hij daar zelf persoonlijk invloed op moeten hebben gehad? Hij probeert een oplossing te vinden en heeft wel een goed punt te pakken.

Meeste syriestrijders komen vanuit belgie, uk en frankrijk. Bizar weinig van usa.

Verklaar eens waarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven