Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
In reactie op dat filmpje. Is heel simpel eigenlijk.

De vers dat wordt aangehaald heeft geen betrekking op zaadcellen. Maar over de zaadlozing!

Misinterpertatie!!!

Bij de menselijke zaadlozing bevat sperma 1 tot 3% zaadcellen. De rest is vocht, afkomstig uit de prostaat en zaadblaasjes. {check maar na http://nl.wikipedia.org/wiki/Sperma)

Check dit filmpje bij 3:00

http://www.youtube.com/watch?v=WF9OWB70mv8

waar de f**k heb jij het over

Dat je een argument van een andere moslim kopieert is gedrag die ik constant bij moslims zie als ze moeilijke standpunten moeten verdedigen.

24e6fd4.jpg

So what ik accepteer dat.

Als ik iets niet weet vraag ik het aan de leraar ik DURF me vragen te stellen aan anderen.

Je moet gewoon je vinger opsteken als je iets niet weet is heel normaal.

Als ik iets niet weet vraag ik het aan de leraar ik DURF me vragen te stellen aan anderen.

Stel nou dat degene die antwoord er zelf nog minder van snapt dan jij, maar jij dat niet weet omdat je zelf ook weinig weet

In reactie op dat filmpje. Is heel simpel eigenlijk.

De vers dat wordt aangehaald heeft geen betrekking op zaadcellen. Maar over de zaadlozing!

Misinterpertatie!!!

Bij de menselijke zaadlozing bevat sperma 1 tot 3% zaadcellen. De rest is vocht, afkomstig uit de prostaat en zaadblaasjes. {check maar na http://nl.wikipedia.org/wiki/Sperma)

Check dit filmpje bij 3:00

http://www.youtube.com/watch?v=WF9OWB70mv8

I'm outta here.
Net zoals de duizenden debatten die ik had met moslims ben je doof en ongevoelig voor argumenten en verstop je je achter verdraaingen van woorden en foute vertalingen;

Doei.
Je verwerpt de evolutietheorie maar kan je me eens uitleggen hoe de taxonomie van de hominidae doorheen de eeuwen is veranderd en daardoor heel wat verwarring ontstond over wat nu een aap, aapmens, ...is?
Peace of cake als je de evolutietheorie kent en begrijpt.

yasmine type weer eens een verhaal voor ons habibi.

Daarom moet je naar een goede leraar gaan. En moet je nooit iets blindelings van anderen aannemen ;)

Hoe kan je goed herkennen als je niet weet wat slecht is?

Als iemand een hoopje stront mooi kan verwoorden, dan kan jij daar niet doorheen zien dat dat slecht is.

Wat je deed was laf en oneerlijk. En het heet trouwens plagiaat.
Bronvermelding, ring a bell?
Het argument is trouwens geen argument omdat je het argument nie snapt van Krauss Maar ook dat kan je volgen op Youtube want iemand heeft om het door jou gekopieerde argument weerlegd.

Man man man, ik sta versteld, iedere keer weer, hoe moderne mensen, opgegroeid in Europa, opgegroeid in ons onderwijs, hun rationaliteit gewoon opzij schuiven als het op hun religie aankomt.
Been there done that; Nu vind ik het echt triest.

Yasmine heb je srs niks beters te doen dan dit hopeloze geval proberen over te halen naar de jedi kant

I'm outta here.
Net zoals de duizenden debatten die ik had met moslims ben je doof en ongevoelig voor argumenten en verstop je je achter verdraaingen van woorden en foute vertalingen;

Doei.
Je verwerpt de evolutietheorie maar kan je me eens uitleggen hoe de taxonomie van de hominidae doorheen de eeuwen is veranderd en daardoor heel wat verwarring ontstond over wat nu een aap, aapmens, ...is?
Peace of cake als je de evolutietheorie kent en begrijpt.

Ik ben blind jij bent blind we zijn allemaal blind!

Laat zien dat wat ik zeg dan niet klopt. Its just the truth deal with it. You show weakness in je bericht.

Ik verwerp niet de evolutie theorie (lees svp me eerdere bericht). Weet niet waarom je dit zo defensief naar voren brengt? Ik geloof alleen niet dat de mens is geevolueerd. De mens lijkt op niks in deze wereld. De mens is een wonder.

Er is nog geen missing link gevonden bij mensen. Weet waar je over praat. Ze vervalsen bewijs:

http://en.wikipedia.org/wiki/Piltdown_Man

Ze weten zelf dat wat ze zeggen bull is.

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Gelijk heb je.

Laat zien dat wat ik zeg dan niet klopt. Its just the truth deal with it. You show weakness in je bericht.

Ik verwerp niet de evolutie theorie (lees svp me eerdere bericht). Weet niet waarom je dit zo defensief naar voren brengt? Ik geloof alleen niet dat de mens is geevolueerd. De mens lijkt op niks in deze wereld. De mens is een wonder.

Er is nog geen missing link gevonden bij mensen. Weet waar je over praat. Ze vervalsen bewijs:

http://en.wikipedia.org/wiki/Piltdown_Man

Ze weten zelf dat wat ze zeggen bull is.

ben je al bekend bij het ggz ?

Wat je deed was laf en oneerlijk. En het heet trouwens plagiaat.
Bronvermelding, ring a bell?
Het argument is trouwens geen argument omdat je het argument nie snapt van Krauss Maar ook dat kan je volgen op Youtube want iemand heeft om het door jou gekopieerde argument weerlegd.

Man man man, ik sta versteld, iedere keer weer, hoe moderne mensen, opgegroeid in Europa, opgegroeid in ons onderwijs, hun rationaliteit gewoon opzij schuiven als het op hun religie aankomt.
Been there done that; Nu vind ik het echt triest.

En nu komen de onterechte beschuldigingen (Shock, ontkenning?)

Ik claim het niet als mijzelf heb dit nooit gedaan? waarom beschuldig jij me zomaar van iets?

Ik begrijp het argument van Kraus. Alleen Kraus zegt dat alles wat op papier staat een feit is. Nou bij cirkels is dat niet zo. Net zoals bij vampieren, zombies, superman, spiderman. Zoals die youtuber al aangaf. je weet dit zelf ook. Op papier kunnen ze bestaan in werkelijkheid niet.

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

ben je al bekend bij het ggz ?

Heb je een nummer voor me?

Ik claim het niet als mijzelf heb dit nooit gedaan? waarom beschuldig jij me zomaar van iets?

Ik begrijp het argument van Kraus. Alleen Kraus zegt dat alles wat op papier staat een feit is. Nou bij cirkels is dat niet zo. Net zoals bij vampieren, zombies, superman, spiderman, god. Zoals die youtuber al aangaf. je weet dit zelf ook. Op papier kunnen ze bestaan in werkelijkheid niet.?

fixed

---------- Toegevoegd om 00:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

Hoe kan je goed herkennen als je niet weet wat slecht is?

Als iemand een hoopje stront mooi kan verwoorden, dan kan jij daar niet doorheen zien dat dat slecht is.

Waarom negeer je me telkens als ik vraag naar je denkwijze?

Ik begrijp het argument van Kraus. Alleen Kraus zegt dat alles wat op papier staat een feit is. Nou bij cirkels is dat niet zo. Net zoals bij vampieren, zombies, superman, spiderman. Zoals die youtuber al aangaf. je weet dit zelf ook. Op papier kunnen ze bestaan in werkelijkheid niet.

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Heb je een nummer voor me?

Je kopieerde een tekst, gebruikte die op een ander forum, zonder te vermelden dat je deze niet zelf had geschreven maar had gekopieerd van een andere gebruiker; Dat heet plagiaat en is strafbaar.
IK ga je niet antwoorden mbt Krauss daar je je blindstaart op dit ene argument terwijl hij Tzortziz mentaal en verbaal verkracht en vernederd heeft.

Inderdaad, zo'n extreme diversiteit in intelligentie van een soort is vrij zeldzaam in het dierenrijk, zeer zeker als deze zo geconcentreerd is tot bepaalde groepen (domheid van religieuzen). Je zou bijna in wonderen geloven als je naar mensen zoals jij kijkt en dan denkt: andere mensen op de wereld maken medicijnen voor kanker en schieten raketten de ruimte in.

Je kopieerde een tekst, gebruikte die op een ander forum, zonder te vermelden dat je deze niet zelf had geschreven maar had gekopieerd van een andere gebruiker; Dat heet plagiaat en is strafbaar.
IK ga je niet antwoorden mbt Krauss daar je je blindstaart op dit ene argument terwijl hij Tzortziz mentaal en verbaal verkracht en vernederd heeft.

Dam

:p

Is this girl fo real?

Bell hem, vertel hem dat ik plagiaat heb gepleegd.

Wie is hier de kind?

Ik forceer je niet hoor?

Ik wil je niet overtuigen ofzo ben hier alleen om vragen te beantwoorden (ik verwees telkens naar Q&A).

Jullie willen zelf overtuigd worden en komen continu met aanvallen.

Men moet nodig eens in de spiegel kijken.

Niet alleens strafbaar maar vooral zielig want het toont aan dat je hem dus verwerpt zonder zelf te weten waarom. Je rekent op de kennis van een andere moslim om je argumenten aan te halen. Hoe absurd is dat!

Inderdaad, zo'n extreme diversiteit in intelligentie van een soort is vrij zeldzaam in het dierenrijk, zeer zeker als deze zo geconcentreerd is tot bepaalde groepen (domheid van religieuzen). Je zou bijna in wonderen geloven als je naar mensen zoals jij kijkt en dan denkt: andere mensen op de wereld maken medicijnen voor kanker en schieten raketten de ruimte in.

Schieten raketten in de ruimte?

Laten mensen in afrika in de tussentijd wel dood gaan van de honger.

Het westen heeft geen ziel meer (en steeds in meerdere maten de rest van de werled).

Als religie wegvalt. Zullen de morele waarden wegvallen.Because who cares YOLO!!

De eerste symptonen kun je al zien.

We weten allemaal waar die symptonen naartoe zullen leiden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven