Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zegt wat als je kan aantonen dat mensne met een hoog IQ goede dingen ziet doen. Nou.. Ik heb ze nog steeds niet de armen in afrika zien voeden. in plaats daarvan spugen ze miljarden euros de ruimte in

sinds wanneer is moraliteit en ethiek relevant?

ik zeg enkel dat er een verband is tussen IQ en geloof, dat verband komt ergens vandaan. Ik zeg dat slimme mensen minder geloven, wat is jouw verklaring?

Dat IQ een willekeurig getal is onafhankelijk van intelligentie klopt niet want anders zou er geen sterk verband zijn. Denk jij dat IQ testen bepaalde vooroordelen hebben over religieuzen en dat daarom het verband bestaat?

Sahih International
And when Our messengers, [the angels], came to Lot, he was anguished for them and felt for them great discomfort and said, "This is a trying day."
11:78
to top
11:78
Sahih International
And his people came hastening to him, and before [this] they had been doing evil deeds. He said, "O my people, these are my daughters; they are purer for you. So fear Allah and do not disgrace me concerning my guests. Is there not among you a man of reason?"
11:79
to top
11:79
Sahih International
They said, "You have already known that we have not concerning your daughters any claim, and indeed, you know what we want."

THANK YOU

1: Dit is een interpretatie van de vertaling van hadith.

2: ik heb geen problemen met de vertaling. Ikzelf ken de context niet, maar zoals het nu staat zegt dat niks over verkrachting. Mischien wilde ze zelf ook wel. Ik ken genoeg vrouwen die uitgehuwlijkt willen worden.

Je moet jezelf niet vergelijken met anderen. Jij bent anders dan andere.

Het zegt wat als je kan aantonen dat mensne met een hoog IQ goede dingen ziet doen.

Nou..

Ik heb ze nog steeds niet de armen in afrika zien voeden.

in plaats daarvan spugen ze miljarden euros de ruimte in

basis economie is je ook niet gegund door allah blijkbaar

sinds wanneer is moraliteit en ethiek een probleem? ik zeg enkel dat er een verband is tussen IQ en geloof, dat verband komt ergens vandaan. Ik zeg dat slimme mensen minder geloven, wat is jouw verklaring?

Dat IQ een willekeurig getal is onafhankelijk van intelligentie klopt niet want anders zou er geen sterk verband zijn. Denk jij dat IQ testen bepaalde vooroordelen hebben over religieuzen en dat daarom het verband bestaat?

Jullie hebben geen ziel.

Hitler was erg slim toch. Kijk wat die slimme man heeft gedaan.

Jullie hebben geen ziel. Hitler was erg slim toch. Kijk wat die slimme man heeft gedaan.
:roflol: Monster redenatie
Hoor jij daar niet blij mee te zijn? Paar miljoen joden over de toonbank alsof het niks is. Maar ja, hebben ze wel dat stuk zand ingepikt wat van moslims was.

nog even en dan komen de Ad holocaustums

Dat vind jij ik vind van niet. Sommige mensen zijn blind Anderen kunnen zien. Its just the way it is. Allah (swt) knows best. voor jouw jouw religie en voor mij mijn religie. Koran is perfect.
Het enige dat perfect is, dat ben ik.

Als je werkelijk zo gelovig bent betekend dat enkel dat je iemand zijn b*ch bent. Iemand die slimmer is dan jou / betere positie heeft gebruikt dat domme boekje om jou voor een deel te besturen. In Noord-Korea is religie verboden en worden de leiders verheven tot goden, dat is de reden waarom ze zo makkelijk de macht behouden.

Btw die maagden voor moslims, dat duid enkel op al degene die hun leven geven zogezegd voor hun religie, allen naar de zelfde plaats gestuurd worden. De maagden zijn simpelweg hun eigen strijdmakkers. Kunnen ze lekker kontbonken in het hiernamaals. Hun hele leven "homo's zijn slecht" schreeuwen om dan in het hiernamaals door 72 andere strijdmakkermaagden gekontbonkt te worden. Allemaal een stelletje homo's als je mij vraagt, want ze willen dit blijkbaar allen zo graag.

Surah 15:67-71

And the people of the city came, rejoicing at the news (of new arrivals). He said: Lo! they are my guests. Affront me not! And keep your duty to Allah, and shame me not! They said; Have we not forbidden you from (entertaining) anyone? He said: Here are my daughters, if ye must be doing (so).

de koran kopieert hier gewoon de bijbel omdat mohameds oom heel vaak had gereisd en veel afwist van het christendom. Maar hier en daar slaat hij de bal mis:
hier is trouwens wat de vieze bijbel zegt:
6 Lot went outside to meet them and shut the door behind him 7 and said, "No, my friends. Don't do this wicked thing. 8 Look, I have two daughters who have never slept with a man. Let me bring them out to you, and you can do what you like with them. But don't do anything to these men, for they have come under the protection of my roof."

9 "Get out of our way," they replied. And they said, "This fellow came here as an alien, and now he wants to play the judge! We'll treat you worse than them." They kept bringing pressure on Lot and moved forward to break down the door.

Om het effe bot te zeggen:

Jij weet dat de Islam gelooft in 120.000 profeten. Waarvan 25 bij naam zijn genoemd in de edele koran.

Er bestaan restanten van de waarheid in andere geschriften en boeken.

De koran bevat de ultieme waarheid.

Ik ga slapen. nieuwsgierig wat ik hier morgen zal lezen. Is eigenlijk grappig; Neen, triest.

Het enige dat perfect is, dat ben ik.

Als je werkelijk zo gelovig bent betekend dat enkel dat je iemand zijn b*ch bent. Iemand die slimmer is dan jou / betere positie heeft gebruikt dat domme boekje om jou voor een deel te besturen. In Noord-Korea is religie verboden en worden de leiders verheven tot goden, dat is de reden waarom ze zo makkelijk de macht behouden.

Btw die maagden voor moslims, dat duid enkel op al degene die hun leven geven zogezegd voor hun religie, allen naar de zelfde plaats gestuurd worden. De maagden zijn simpelweg hun eigen strijdmakkers. Kunnen ze lekker kontbonken in het hiernamaals. Hun hele leven "homo's zijn slecht" schreeuwen om dan in het hiernamaals door 72 andere strijdmakkermaagden gekontbonkt te worden. Allemaal een stelletje homo's als je mij vraagt, want ze willen dit blijkbaar allen zo graag.

Jij hebt liefde nodig.

:(

all je posts? geen eentje...

zucht..

Negatief + negatief = no lifer whami

Om het effe bot te zeggen:

Jij weet dat de islam gelooft in 120.000 profeten. Waarvan 25 bij naam zijn genoemd in de edele koran.

Er bestaan restanten van de waarheid in andere geschriften en boeken.

De koran bevat de ultieme waarheid.

Fout, geen 120000. Zelf dat cijfer heb je fout.
Ik citeerde de Koran die duidelijk toont dat Lot zijn dochters aanbood.

Hoe weet je dat de Koran de ultieme waarheid biedt?

Jullie hebben geen ziel. Hitler was erg slim toch. Kijk wat die slimme man heeft gedaan.

nogmaals waarom betrek je ethiek en moraliteit hierbij? misschien had Hitler wel een hoog iq en was hij daarom ongelovig (was overigens christen als ik me niet vergis)?

ik vraag me alleen af waar jij denkt dat het verband tussen iq en geloof vandaan komt? geen goede of slechte daden, geen ethische kwesties.

enkel een negatief verband tussen IQ en geloof wat is de oorzaak hiervan?

zijn de testen tegen gelovigen opgezet? of is het daadwerkelijk dat slimme mensen minder snel geloven?

yasmine besluit dat hij niet gaat slapen, hij is zo geprikkeld dat hij discussie nog maar even doorzet.

Zonet gedaan; En neen, via de spiegel kon ik niet uitmaken of ik dom was;

Maar goed, we hadden het over Lot, je weet wel, die profeet die volgens de koran zijn eigen dochters aanbood, opdat ze die zouden verkrachten in plaats van zijn mannelijke gasten want ja, o wat een schande zou dat zijn dat ze zijn mannelijke gasten verkrachten, nietwaar?
Of is dat ook een foute interpretatie?

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------

yasmine besluit dat hij niet gaat slapen, hij is zo geprikkeld dat hij discussie nog maar even doorzet.

Zwijg jij ketter. Weet je dan niet dat je eeuwig zal branden omdat je vond dat er te weinig bewijzen waren om overtuigd te worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven