Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
nogmaals waarom betrek je ethiek en moraliteit hierbij? misschien had Hitler wel een hoog iq en was hij daarom ongelovig (was overigens christen als ik me niet vergis)?

ik vraag me alleen af waar jij denkt dat het verband tussen iq en geloof vandaan komt? geen goede of slechte daden, geen ethische kwesties. enkel een negatief verband tussen iq en geloof

wat is de oorzaak van hiervan?

Waarom betrik ethiek en moraliteit?

DUH

Omdat ik een mens ben.

Verband is er zeker wel ergens.

Maar is onbelangrijk voor mij.

Is gewoon de tijd en wil van Allah (swt).

Als allah (swt) het wilt zal de goede ouwe tijd weer terugkomen. En als hij het wilt niet.

Life is temporary.

Your muscles are temporary

evrything is temporary.

We zijn hier alleen voor een test.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Fout, geen 120000. Zelf dat cijfer heb je fout.
Ik citeerde de Koran die duidelijk toont dat Lot zijn dochters aanbood.

Hoe weet je dat de Koran de ultieme waarheid biedt?

124.000 typ snel

de koran biedt de ultime waarheid, Wil je antwoorden kom dan naar de topic Islam Q&A en stel daar je vragen. Ben hier tig keren op in gegaan waarom de koran de ultieme waarheid is.

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

Zonet gedaan; En neen, via de spiegel kon ik niet uitmaken of ik dom was;

Maar goed, we hadden het over Lot, je weet wel, die profeet die volgens de koran zijn eigen dochters aanbood, opdat ze die zouden verkrachten in plaats van zijn mannelijke gasten want ja, o wat een schande zou dat zijn dat ze zijn mannelijke gasten verkrachten, nietwaar?
Of is dat ook een foute interpretatie?

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------

Zwijg jij ketter. Weet je dan niet dat je eeuwig zal branden omdat je vond dat er te weinig bewijzen waren om overtuigd te worden?

Alleen jij zegt dat ze verkracht worden.

Niet liegen tegen jezelf!

Zie je weet zelf dat je fout zit. Met je foute eigen interpretaties

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

Oh nooos, me = no life, oh noooos.
Hoe moet ik dat oplossen? Wie zijn hoofd moet ik afsnijden?

niemand je hebt een knuffel nodig.

Een hele goede knuffel.

---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Zelfs onze gevoelens zijn tijdelijk.

Wetenschap is tijdelijk. (het veranderd continu)

Waarom betrik ethiek en moraliteit?

DUH

Omdat ik een mens ben.

Verband is er zeker wel ergens.

Maar is onbelangrijk voor mij.

Is gewoon de tijd en wil van Allah (swt).

Als allah (swt) het wilt zal de goede ouwe tijd weer terugkomen. En als hij het wilt niet.

Life is temporary.

Your muscles are temporary

evrything is temporary.

We zijn hier alleen voor een test.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

124.000 typ snel

de koran biedt de ultime waarheid, Wil je antwoorden kom dan naar de topic islam Q&A en stel daar je vragen. Ben hier tig keren op in gegaan waarom de koran de ultieme waarheid is.

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

Alleen jij zegt dat ze verkracht worden.

Niet liegen tegen jezelf!

Zie je weet zelf dat je fout zit. Met je foute eigen interpretaties

Dus ze komen de mannen verkrachten, Lot weet dat, en biedt zijn dochters aan, waarom? Om te kaarten?
En het leven is een test? Absurd argument? Waarom moet god ons testen? Hij weet toch alles al want hij is alwetend.
Een test? Waarom? Waarom wezen scheppen, ze uit het paradijs gooien en ze dan testen op aarde om ze dan eventueel terug toe te laten tot het paradijs. En zij die niet in god geloven dan voor eeuwig en altijd branden in de hel? Hoe vaker ik het typ, hoe vaker ik versteld sta dat mensen die nog ernstig nemen.

is trouwens wel lekker makkelijk zo als je een discussie niet kan winnen

het verband bestaat, gelovigen zijn gemiddeld achterlijker.

een geldig tegenargument, ah ik zeg gewoon dat ik er niks om geef, het maakt allemaal niet uit, het is onbelangrijk dat mijn ideologie zich alleen vestigt bij de dommen der aarde. lekker boeiend. om dan vervolgens iets zweverigs te roepen over allah, life en muscles

bonuspunten voor een Hitler vergelijking uit het niets

deed je dat vroeger op school ook? had je iets fout zei je tegen de leraar: "maakt niet uit het is gewoon de tijd en wil van allah (swt)"

"ah is goed joh, hier je diploma"

Dat eeuwige ''ultieme waarheid'' ook. fl**ker toch op man.

TheDeen, aangezien je hier niets meer op te zeggen hebt, wil je dus zeggen dat je ongelijk hebt?

Mediteren is het voeden van je ziel. Waarom hebben wij behoefte aan meditatie?

Waarom vind je het nodig om even tot jezelf te komen.

Symptonen van een hongerige ziel.

IQ zegt niet heel veel.

Er zijn genoeg mensnen met een hoog IQ die geloven in god.

Jullie hele maatschapij (het westen) is goddeloos. Komt door de verwestering/globalisering niet door minder geloof.

TheDeen doet wel heel hard zijn best om yasmine te bekeren.

Wetenschap is tijdelijk. (het veranderd continu)
Wetenschap is niet tijdelijk. Echter kan je wel gewichten en maten tijdelijk / veranderlijk noemen. Al ben ik er zeker van dat jij daar geen correcte uitleg bij kan geven. (Moet IQ van boven de 80 voor hebben - wat zeldzaam is voor een heel erg overtuigde moslim - want je moet echt heel retarded zijn om niets in twijfel te trekken maar als een schaap achter de herder lopen)

Dus ze komen de mannen verkrachten, Lot weet dat, en biedt zijn dochters aan, waarom? Om te kaarten?
En het leven is een test? Absurd argument? Waarom moet god ons testen? Hij weet toch alles al want hij is alwetend.
Een test? Waarom? Waarom wezen scheppen, ze uit het paradijs gooien en ze dan testen op aarde om ze dan eventueel terug toe te laten tot het paradijs. En zij die niet in god geloven dan voor eeuwig en altijd branden in de hel? Hoe vaker ik het typ, hoe vaker ik versteld sta dat mensen die nog ernstig nemen.

Waarom god ons test? Dat is zijn wil. en alleen god weet waarom hij dat wilt.

Jij wet niet waarom ik hou van chips alleen ik weet dat.

Misschien willen zijn dochters wel. Ik ken genoeg dochters die hetzelfde zoude willen doen voor hun vader uit respect. Niet jezelf vergelijken met anderen!!

Zij die willens en wetens de waarheid afkeuren branden in hel.

Jij zal alleen branden in hell als je Islam afkeurt terwijl je diep van binnen weet dat het de waarheid is. Dus als je weet dat je liegt. Alleen dan ben je een ongelovigen als je niet wilt geloven.

Jullie zijn onwetend, jullie kunnen niet geloven omdat jullie blind zijn.

Weet wat ongelovig betekend. Je hebt een geleerde nodig.

Shit, hij begint vet te typen.

Iemand die onwetend is (jullie dus) zal aditioneel getest worden op de dag des oordeel en volgens zijn eigen waarden worden berecht.

aanvullend op wat ik eerder zei.

is trouwens wel lekker makkelijk zo als je een discussie niet kan winnen het verband bestaat, gelovigen zijn gemiddeld achterlijker. een geldig tegenargument, ah ik zeg gewoon dat ik er niks om geef, het maakt allemaal niet uit, het is onbelangrijk dat mijn ideologie zich alleen vestigt bij de dommen der aarde. lekker boeiend. om dan vervolgens iets zweverigs te roepen over allah, life en muscles bonuspunten voor een Hitler vergelijking uit het niets deed je dat vroeger op school ook? had je iets fout zei je tegen de leraar: "maakt niet uit het is gewoon de tijd en wil van allah (swt)" "ah is goed joh, hier je diploma"
Het probleem is niet de Islam
het is de disinformatie van de hoofdstroom media http://www.youtube.com/watch?v=utpcVpALS9E

Nee hoor. Ik geef alleen antwoorden op vragen. Alleen zij kan zichzelf met gods will bekeren. Ik kan niks doen.

Wetenschapper: doet onderzoek en maakt conclusies uit de resultaten.
Moslim: leest de koran, neemt alles aan zonder enige twijfel, en zoekt dan naar zaken die hun punt ondersteunen. Met vaak de meest belachelijk redevoeringen zoals TheDeen er hier voldoende neer zet. Bovendien noemen ze wetenschap dan incorrect.

Is een beetje zoals marketing en statistiek, als je wil kan je alles bewijzen.
Antwoord dat "TheDeen" zou geven: "als je alles kan bewijzen, dan is wetenschap incorrect".
Heel eenvoudig, wanneer je iets wil bewijzen met statistiek vertrek je vanuit het gewenste resultaat, net zoals moslims doen. En ja dan kan je natuurlijk vanalles "bewijzen", of het dan ook correct is, dat is wat anders...

---------- Toegevoegd om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:46 ----------

Dan moet jij wel heel onwetend zijn om ons onwetend te noemen.

Iemand die onwetend is (jullie dus) zal aditioneel getest worden op de dag des oordeel en volgens zijn eigen waarden worden berecht.

aanvullend op wat ik eerder zei.

Hoe kan iemand die nog nooit van islam gehoord heeft dan eerlijk berecht worden? En waarom maakt allah dingen die fout zijn en hij afkeurt? Allah is dus oneerlijk en maakt fouten. Allah is niet perfect, dus de koran is niet perfect, dus niet waar.

*stel je dus even voor dat allah zou bestaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven