TheDeen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
nogmaals waarom betrek je ethiek en moraliteit hierbij? misschien had Hitler wel een hoog iq en was hij daarom ongelovig (was overigens christen als ik me niet vergis)?
ik vraag me alleen af waar jij denkt dat het verband tussen iq en geloof vandaan komt? geen goede of slechte daden, geen ethische kwesties. enkel een negatief verband tussen iq en geloof
wat is de oorzaak van hiervan?
Waarom betrik ethiek en moraliteit?
DUH
Omdat ik een mens ben.
Verband is er zeker wel ergens.
Maar is onbelangrijk voor mij.
Is gewoon de tijd en wil van Allah (swt).
Als allah (swt) het wilt zal de goede ouwe tijd weer terugkomen. En als hij het wilt niet.
Life is temporary.
Your muscles are temporary
evrything is temporary.
We zijn hier alleen voor een test.
---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------
Fout, geen 120000. Zelf dat cijfer heb je fout.
Ik citeerde de Koran die duidelijk toont dat Lot zijn dochters aanbood.
Hoe weet je dat de Koran de ultieme waarheid biedt?
124.000 typ snel
de koran biedt de ultime waarheid, Wil je antwoorden kom dan naar de topic Islam Q&A en stel daar je vragen. Ben hier tig keren op in gegaan waarom de koran de ultieme waarheid is.
---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------
Zonet gedaan; En neen, via de spiegel kon ik niet uitmaken of ik dom was;
Maar goed, we hadden het over Lot, je weet wel, die profeet die volgens de koran zijn eigen dochters aanbood, opdat ze die zouden verkrachten in plaats van zijn mannelijke gasten want ja, o wat een schande zou dat zijn dat ze zijn mannelijke gasten verkrachten, nietwaar?
Of is dat ook een foute interpretatie?
---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------
Zwijg jij ketter. Weet je dan niet dat je eeuwig zal branden omdat je vond dat er te weinig bewijzen waren om overtuigd te worden?
Alleen jij zegt dat ze verkracht worden.
Niet liegen tegen jezelf!
Zie je weet zelf dat je fout zit. Met je foute eigen interpretaties
---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------
Oh nooos, me = no life, oh noooos.
Hoe moet ik dat oplossen? Wie zijn hoofd moet ik afsnijden?
niemand je hebt een knuffel nodig.
Een hele goede knuffel.
---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------
Zelfs onze gevoelens zijn tijdelijk.
Wetenschap is tijdelijk. (het veranderd continu)