MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan iemand die nog nooit van islam gehoord heeft dan eerlijk berecht worden? En waarom maakt allah dingen die fout zijn en hij afkeurt? Allah is dus oneerlijk en maakt fouten. Allah is niet perfect, dus de koran is niet perfect, dus niet waar.

*stel je dus even voor dat allah zou bestaan

pfoe daar vraag je me wel wat hoor om me zoiets achterlijks te proberen voor te stellen

Wetenschapper: doet onderzoek en maakt conclusies uit de resultaten.
Moslim: leest de koran, neemt alles aan zonder enige twijfel, en zoekt dan naar zaken die hun punt ondersteunen. Met vaak de meest belachelijk redevoeringen zoals TheDeen er hier voldoende neer zet. Bovendien noemen ze wetenschap dan incorrect.

Is een beetje zoals marketing en statistiek, als je wil kan je alles bewijzen.
Antwoord dat "TheDeen" zou geven: "als je alles kan bewijzen, dan is wetenschap incorrect".
Heel eenvoudig, wanneer je iets wil bewijzen met statistiek vertrek je vanuit het gewenste resultaat, net zoals moslims doen. En ja dan kan je natuurlijk vanalles "bewijzen", of het dan ook correct is, dat is wat anders...

---------- Toegevoegd om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:46 ----------

Dan moet jij wel heel onwetend zijn om ons onwetend te noemen.

Waarom veranderd wetenschap continu?

Het is incorrect en veranderd zichzelf telkens. Ieder keer leren we nieuwe dingen die wat we eerst dachten weerleggen.

Wetenschap is tijdelijk het veranderd.

Moslims worden wel aangemoedig om aan wetenschap te doen.

Maar het niet blindelings te accepteren (= wat jullie atheisten doen om dat zwarte gat in jullie op te vullen)

Het is incorrect en veranderd zichzelf telkens. Ieder keer leren we nieuwe dingen die wat we eerst dachten weerleggen.

Maar het niet blindelings te accepteren (= wat jullie atheisten doen om dat zwarte gat in jullie op te vullen)

Gvd dit moet een troll zijn :roflol:

Hoe kan iemand die nog nooit van islam gehoord heeft dan eerlijk berecht worden? En waarom maakt allah dingen die fout zijn en hij afkeurt? Allah is dus oneerlijk en maakt fouten. Allah is niet perfect, dus de koran is niet perfect, dus niet waar.

*stel je dus even voor dat allah zou bestaan

Verkeerde aanname.

Diegene die nog nooit van Islam heeft gehoord.

Zal berecht worden volgens zijn eigen principes, regels. (Dus heb jij naar he gevoel goed of slecht geleefd).

En zal ook een additionele test ondergaan (Alleen allah (swt) weet wat).

Allah (swt) knows best

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Waarom noem jij ons dan onwetend? Dat weet jij helemaal niet, alleen Allah (sws) weet dat. Voor hetzelfde geld ben jij de onwetende......... Denk daar meer eens over na.

Ralf

Geef je gelijk daarom zeg ik altijd Allah (swt) knows best.

Ik zie dat jullie blind zijn en mijn niet begrijpen. Daarop baeser ik dat maar allah (swt) weet het beste.

wat voor opleiding heb je eigenlijk genoten deen?

peanut wil jij niet zo brutaal doen tegen de heilige allah.

Waarom veranderd wetenschap continu? Het is incorrect en veranderd zichzelf telkens. Ieder keer leren we nieuwe dingen die wat we eerst dachten weerleggen. Wetenschap is tijdelijk het veranderd. Moslims worden wel aangemoedig om aan wetenschap te doen. Maar het niet blindelings te accepteren (= wat jullie atheisten doen om dat zwarte gat in jullie op te vullen)
Dat is veranderlijk is betekend het niet dat het incorrect is. Bijvoorbeeld 1 meter of 1 liter water, zijn beide niet constant, wat niet betekend dat ze incorrect zijn.

Als een wetenschapper vandaag vaststelt dat 20% van de gelovigen een debielengen heeft en 20 jaar later meet men 30%, betekend niet dat een van beide incorrect was. Het is mogelijk dat een van beide of beide incorrect zijn maar het is evengoed mogelijk dat het debielengen zich simpelweg verder verspreid heeft.

Als er iemand aan gat probeert op te vullen zijn het wet de gelovigen. Elke keer als er wat nieuws is, door de Koran ploeteren om te zien wat men deze maal uit de context kan trekken om het nieuwe te bewijzen.

laat de complottheoristen maar komen, welke enge geheime orde zit er achter deze vertoning?

---------- Toegevoegd om 02:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:02 ----------

Verkeerde aanname.

Diegene die nog nooit van islam heeft gehoord.

Zal berecht worden volgens zijn eigen principes, regels. (Dus heb jij naar he gevoel goed of slecht geleefd).

En zal ook een additionele test ondergaan (Alleen allah (swt) weet wat).

Allah (swt) knows best

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Geef je gelijk daarom zeg ik altijd Allah (swt) knows best.

Ik zie dat jullie blind zijn en mijn niet begrijpen. Daarop baeser ik dat maar allah (swt) weet het beste.

Lees mijn vorige posts

BEWIJS HET!!!!11!

Dat is veranderlijk is betekend het niet dat het incorrect is. Bijvoorbeeld 1 meter of 1 liter water, zijn beide niet constant, wat niet betekend dat ze incorrect zijn.

Als een wetenschapper vandaag vaststelt dat 20% van de gelovigen een debielengen heeft en 20 jaar later meet men 30%, betekend niet dat een van beide incorrect was. Het is mogelijk dat een van beide of beide incorrect zijn maar het is evengoed mogelijk dat het debielengen zich simpelweg verder verspreid heeft.

Als er iemand aan gat probeert op te vullen zijn het wet de gelovigen. Elke keer als er wat nieuws is, door de Koran ploeteren om te zien wat men deze maal uit de context kan trekken om het nieuwe te bewijzen.

Voor jouw is jouw geloof voor mij is mijn geloof.

Begrijp jij het dan nog niet. Ik kan niet geloven in war jij gelooft en jij kan niet geloven in wat ik geloof.

We zijn blind voor elkaar.

Alleen allah (swt) kan daar verandering in brengen.

Voor jouw is jouw geloof voor mij is mijn geloof.

Begrijp jij het dan nog niet. Ik kan niet geloven in war jij gelooft en jij kan niet geloven in wat ik geloof.

We zijn blind voor elkaar.

Alleen allah (swt) kan daar verandering in brengen.

*Rationaliteit

Dat bestaat namelijk wel

Al Qaeda in Jemen roept op tot ‘lone wolf'-aanslagen
De kopman van de Jemense afdeling van terreurgroep Al Qaeda vraagt moslims om op eigen houtje aanvallen uit te voeren in Europa en de VS. Al Qaeda in Jemen zat ook achter de aanslag in Parijs.

Tijdens een interview met zijn eigen media-afdeling beantwoordde Nasser bin Ali al-Ansi de vraag of moslims beter uit het Westen vertrekken om in een islamitische staat als Jemen te gaan leven.

‘Als de persoon in staat is om een individuele jihad te voeren in de westerse landen die de islam bekampen, dan is dat een betere keuze’, antwoordde hij. ‘Op die manier kunnen ze meer schade aanrichten.’

De terrorist zegt in de video ook dat zijn afdeling al lang voorbereidingen treft om doelen buiten Jemen te treffen. ‘We hebben grote inspanningen gedaan. Onze vijand weet dat.’ al-Ansi hoopt dat meer zogenaamde 'lone wolf'-terroristen, aanvallers die op eigen houtje handelen, aanslagen zullen uitvoeren.

Het was diezelfde Al Qaeda-kopman die eerder in een videoboodschap de aanslagen op de redactie van Charlie Hebdo in Parijs claimde.

De vrees bestaat dat de huidige politieke chaos en het geweld in Jemen nieuwe speelruimte zal geven aan terreurgroep Al Qaeda in het land.

c

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

we moeten echt snel iets doen voor dat het echt oorlog word

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven