AndroidHealthClinic

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is al een mirakel dat zulke aanslagen niet vaker gebeuren.
De dag komt nog dat de leiders vd islam een "GO" geven
om WO III te beginnen... Europese landen hebben dit zelf in de
hand gewerkt door ZE allemaal maar binnen te pakken.

Elke keer zijn het weer aanhangers van de Islam die zo butthurt zijn over dit soort onnozele zaken. Wat zou het dan toch zijn? Zijn er meer extremistische moslims en is de kans op een gek dus groter, of is de mate van extremisme onder deze extremisten dan zoveel groter dan bij een andere religie?

De islam is extreem.

Mohammed liet een dichter doodmaken omdat hij spotte met, of kritiek had op, Mohammed zijn verzonnen nieuwe religie. DAAR komt dit vandaan.

Het is binnen de islam terecht om iemand te moorden om zijn negatieve mening over de profeet of islam. Simpel as that.

Respect voor de financial times: http://i.imgur.com/AWJO9yW.png[/url][/QUOTE]

dit is ook weer echt te eng voor woorden.

vrijheid van meningsuiting moet onvoorwaardelijk zijn om te kunnen werken. als een baardaap zich beledigd voelt dan ligt dit aan de gesloten gedachtengang van meneer de haatmoslim en niet aan de zogenaamde haatzaaier.

er is zat satire op het jodendom en het christendom maar daar hoor je idd nooit iets over, weet je waarom niet? omdat christenen en joden grotendeels snappen dat mensen die het niet met je eens zijn ook recht hebben op hun mening en dit ook accepteren omdat we nou leven in een vrije samenleving. de enige religie die dit blijkbaar niet snapt is de islam die satire niet pikt.

als jij constant aanstoot neemt aan elke cartoon die er over je profeet/religie wordt gemaakt dan ligt het probleem niet bij de cartoonist maar bij je zelf.

[url]https://www.youtube.com/watch?v=jvkshYLyi1k[/url]

Hoor en wederhoor; zonder hun, wat jullie noemen, gezeik kunnen jullie ook niet zeiken op hen

fijn toch zo lekker op hoog niveau discussie voeren op het nederlandse lichaamsbouwersforum

Respect voor de financial times:

http://i.imgur.com/AWJO9yW.png[/url][/QUOTE]

Je bent niet goed bij je hoofd als je het daar mee eens bent man. Charlie Hebdo spot ook met extreem-rechts en een hoop andere dingen, stop met lullen en toon wat respect in dit topic (en voor de persvrijheid).

De islam is extreem.

Mohammed liet een dichter doodmaken omdat hij spotte met, of kritiek had op, Mohammed zijn verzonnen nieuwe religie. DAAR komt dit vandaan.

Het is binnen de islam terecht om iemand te moorden om zijn negatieve mening over de profeet of islam. Simpel as that.

Bron ?

Dit is slechts een van de mensen die uitgesproken tegen religie (met name het Christendom) zijn. De lijst met personen die jaar na jaar uitgesproken hameren op geloof is eindeloos. Denk je dat deze man beveiligd moet worden? Nee. Juistem. Christentuig kan wat hebben. Moslims daarentegen.

Het gaat er niet om dat je dit niet had kunnen verwachten. Het gaat er om dat dit specifieke geloof een aanhang heeft die niet mengt met onze westerse samenleving en hier simpelweg geen plek heeft.

Als je het nou echt met ISIS eens bent, wat doe je hier dan nog. Ik geloof dat bodybuilding haram is, en in Nederland(of Belgie) heb je eigenlijk ook niks te zoeken.

Soortgelijk charlie hebdo? Bron? Link?
wat nou soortgelijk, de ernst van de satire hoort niet uit te maken, iets met vrijheid van meningsuiting sukkeltje.

er is overal satire op christenen, bijv. stand up van george carlin of bill maher, die schofferen net zo goed het christendom. of in south park waar de katholieke kerk meerdere malen wordt afgebeeld als een 100% pedofiele vereniging.

haal die plaat voor je kop weg

http://www.youtube.com/watch?v=gPOfurmrjxo

Dit is slechts een van de mensen die uitgesproken tegen religie (met name het Christendom) zijn. De lijst met personen die jaar na jaar uitgesproken hameren op geloof is eindeloos. Denk je dat deze man beveiligd moet worden? Nee. Juistem. Christentuig kan wat hebben. Moslims daarentegen.

Het gaat er niet om dat je dit niet had kunnen verwachten. Het gaat er om dat dit specifieke geloof een aanhang heeft die niet mengt met onze westerse samenleving en hier simpelweg geen plek heeft.

Is niet hetzelfde hoor.
George carlin is tegen religie in het algemeen, hij pinpoint islam niet.
Daarom gaan types gelijk richard dawkins en atheisten niet bedreigd worden of er is gn bedreigingsgevaar.
Tis pas gevaarlijk als je 1 religie blijvend gaat belachelijk maken. En dat is wat charlie hebdo deed. Ik zeg niet dat het niet mag, het is hun volste recht. Ik zeg dat het gwn niet tactvol is. Vrijheid v meningsuiting kan je op een betere manier verdedigen.

Mijn opinie komt 100% overeen met de financial times.

Daders moeten gestraft worden en charlie hebdo mag hun tekeningkjes maken. Maar ze doen het op een erg beledigende manier.

George carlin hoefde gn security bij zich. Charlie hebdo had dat wel nodig.

• Like
Waarderingen: Roth
In ieder geval heeft NPO zombie verslaggevers in dienst die als (onzin blatende expert) en verslaggever ter plaatse met loenzende ogen vooral veel woorden gebruiken om weinig zinnigs uit te uitkramen. De lege straten ter plaatse vallen mij ook op. Filmset? Men wil en zal de Albert Pike agenda uitrollen. De angst voor de verschrikkelijke (CIA) moslimextremisten moet en zal er komen. Bevolkingsgroepen moeten tegen elkaar worden opgezet. Het is allemaal agenda planning van de zionisten. Ik geloof ook niks van al dat cartoonisten gedoe. Allemaal opzet.

wat nou soortgelijk, de ernst van de satire hoort niet uit te maken, iets met vrijheid van meningsuiting sukkeltje.

er is overal satire op christenen, bijv. stand up van george carlin of bill maher, die schofferen net zo goed het christendom. of in south park waar de katholieke kerk meerdere malen wordt afgebeeld als een 100% pedofiele vereniging.

haal die plaat voor je kop weg

Charlie hebdo is 1 en al islam belachelijk maken.
South park lacht met alles en ze gaan niet zo ver erin.
Bill maher is comedian en lacht met alles (en zelden met joden).

Ik vraag je iets simpels: toon mij een krant a la charlie hebdo, maar gericht nasr joden.

Zoiets ga je niet vinden. Waarom? Tzou gebrandmerkt worden als anti semitisme en nooit het daglicht zien.

Maar charlie hebdo valt wel onder vrijheid v meningsuiting.

2 maten en gewichten ;)

Is niet hetzelfde hoor.
Daarom gaan types gelijk richard dawkins en atheisten niet bedreigd worden of er is gn bedreigingsgevaar.
Tis pas gevaarlijk als je 1 religie blijvend gaat belachelijk maken. En dat is wat charlie hebdo deed. Ik zeg niet dat het niet mag, het is hun volste recht. Ik zeg dat het gwn niet tactvol is. Vrijheid v meningsuiting kan je op een betere manier verdedigen.

Daders moeten gestraft worden en charlie hebdo mag hun tekeningkjes maken. Maar ze doen het op een erg beledigende manier.

Stop toch eens met liegen jongen.

The Islamic faith is not the only source of religious ridicule, however, and there have been past issues critiquing the Catholic Church and Judaism.

http://www.christiantoday.com/article/background.what.is.charlie.hebdo/45550.htm

Is niet hetzelfde hoor.

Onzin. Carlon ramt regelrecht op christendom. Charlie hebdo ramt ook op alles. Niet alleen islam.

Is niet hetzelfde hoor.

Charlie hebdo maakte niet maar 1 religie belachelijk, stop met die achterlijke uitspraken van je. Ben je te blind of te simpel om in te zien dat er maar 1 religie ter wereld is die al die cartoons etc te ernstig neemt?

Kijk hier even:

https://www.google.be/search?q=char...&sa=X&ei=DHitVLOlJoa0UceZg_gL&ved=0CAYQ_AUoAQ

South Park heeft (buiten wat klachten en gemor) NOOIT problemen gehad, tot ze een aflevering hadden gemaakt met mohammed, per direct doodsbedreigingen en noem maar op. Is de ENIGE aflevering die niet op hun site staat. Dat is ook toeval zeker?

A French journalist and Middle East expert has told Sputnik that Europe should prepare for systematic attacks by Islamic State militants in the coming year. MOSCOW, December 30 (Sputnik) —

In an interview with Sputnik, well-known French journalist and Middle East intelligence services expert Jean-Michel Vernochet said that he foresees an impending Islamic State group attack on Europe in the very near future. According to Vernochet, there are some who, in addition to seeking "to transform Europe into the land of Islam," also "want to turn it into the land of war."

"You’ve probably heard about the recent events in France – in Nantes and in Dijon, in the suburbs of large cities," Vernochet recalls. "Police officers attacked by people wielding knives; cars ramming into crowds –in Nantes and in Dijon! Some people were seriously hurt. And more of these incidents keep happening."
11:28 30.12.2014(updated 11:31 30.12.2014)

http://sputniknews.com/military/20141230/1016387461.html Ken 'sputniknews niet'maar ik las dit een paar dagen terug.

Maar de taktiek is duidelijk, aanslagen --> moslims krijgen kritiek --> aanhang creëren om gewelddadiger te worden. Dat is ook de intentie van 9/11 geweest in mijn ogen en met succes vanuit islam perspectief.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven