MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ik lieg niet big t, ik heb gn weet van alle feiten. Onwetendheid is niet liegen.

Maar mn punt staat nog steeds. Charlie hebdo is anti islam. Dat ze paar artikels hebben over christendom of andere groeperingen verandert daar toch niks aan?

Het gaat om perceptie hier. Charlie hebdo is geassocieerd met islam haat.

Is family guy, south park en george carlin geassocieerd met islam haat?

Cruciaal verschil.

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Charlie hebdo maakte niet maar 1 religie belachelijk, stop met die achterlijke uitspraken van je.

1. Charlie hebdo is geassocieerd met islam haat
2. Financial times beaamt dat.

Ik lieg niet big t, ik heb gn weet van alle feiten. Onwetendheid is niet liegen.

Maar mn punt staat nog steeds. Charlie hebdo is anti islam. Dat ze paar artikels hebben over christendom of andere groeperingen verandert daar toch niks aan?

Het gaat om perceptie hier. Charlie hebdo is geassocieerd met islam haat.

Is family guy, south park en george carlin geassocieerd met islam haat?

Cruciaal verschil.

Stel je hebt gelijk. Wat dan nog? Er is ook een hoop te haten. En het is een bron voor grapjes. Vooral als je weet dat mensen er niet tegen kunnen. Dat zegt wat over moslims. En hun geloof.

Minder minder minder

Ik had trouwens mijn geld gezet op een eerste (echte) aanslag in Frankrijk (na aankondigen luchtaanvallen op IS Syrie/Irak).

Eerlijk is eerlijk, in Australië was eerder een aanslag maar ik heb toch in Europa mijn gelijk gehad.

(dit valt ergens terug te lezen in het 'Irak' topic.)

Er valt veel te haten op islam, maar ik vind het wel vreemd dat er geen soortgelijk blad bestaat specifiek targeted jegens joden.

Gast, alles en iedereen is doelwit van spot in de wereld. Alleen de islam reageert hier zo op. Dat was met de Deense cartoons, dat is nu, en dat was tijdens de hoogtijdagen van Muhammad.

Er valt veel te haten op islam, maar ik vind het wel vreemd dat er geen soortgelijk blad bestaat specifiek targeted jegens joden.
Het Jodendom is minder intolerant en komt meer overeen met de Westerse normen en waarden dan de Islam. Daarnaast worden er door Joden geen (of vrijwel geen) aanslagen gepleegd op Westerlingen. Daarom dus.

Goedkoop trucje, de bron die je mening bevestigd aanhalen en al de rest negeren...

Ga naar een random mens op straat.

'Hey ken je south park'?
Oh jah, cartman die gekke joch, ho ho ho

'Ken je george carlin'
Haha, echt lache die mafkees.

'Ricard dawkins!?
Ohja die atheist enzo, slim ventje

'Charlie hebdo'?
Oh shit ja, ze tekenen mohammed cartoons enzo.

All about perception.
Waarom wordt sp niet gezien als islamhaters en charlie hebdo wel, ook al hadden ze beiden mohammed getekend?

Omdat charlie hebdo daarin overdrijfde. Het was hun core mission. Charlie hebdo had 100 mohammeds getekend, among others.

Dus neen, comments v family guy doen het ook slaat als een tang op een varken. Weet je dondersgoed ook.

Ik vraag me af wanneer mensen dit weer los willen gaan koppelen van 'de islam'.

Ook gewelddadige opvattingen horen bij de islam, de geschiedenis leert het ons alleen de elite in Europa wilt dit doen bagatelliseren. Die blijft ons wijzen hoe mooi het is dat we in Europa zo'n mooie religie kunnen huisvesten.

De nadelen worden stelselmatig genegeerd, net zoals men de nadelen van immigratie tot voor kort stelselmatig negeerde.

Het multiculti samenleving taboe is sedert 14 jaar doorbroken.
Het taboe op islam kritiek is reeds aan het brokkelen.

Gast, alles en iedereen is doelwit van spot in de wereld. Alleen de islam reageert hier zo op. Dat was met de Deense cartoons, dat is nu, en dat was tijdens de hoogtijdagen van Muhammad.

Dan kunt ge mij easily een soort charlie hebdo voor joden tonen. Link me.

Ik wacht nog steeds op de nieuwe forumregel die voorbij een bepaald punt achterlijk zijn een bannable offense maakt.

Ik wil geen namen noemen, maar brotoscience is echt een mongol.

kut doe ik het toch

En dan gek vinden dat moskeeën in Europa vernietigd worden.

Met die dwarse stellingname maakt het blad heel wat vijanden. Al in 1993 wordt een editie met koning Boudewijn op de omslag in België verboden, het nummer van 19 september 2001 mag de Verenigde Staten niet in. Veruit de grootste klap komt op 8 februari 2006, als Charlie Hebdo de Deense Mohammed-cartoons afdrukt, en er zelf nog een paar aan toevoegt.

Interessant feit. Zelfs in amerika een bepaalde oplage verboden.

Blijft de vraag waarom een blad dat al zo lang achtervolgd wordt door processen en bedreigingen geen beveiliging in de arm neemt als het een Sharia Hebdo uitbrengt. "Daar raak je de kern van Charlie Hebdo", zegt Coma. "Als redactie deelden we de euforie rond de Arabische opstanden en waren we diep teleurgesteld door het vervolg. Toen zei iemand - ik weet niet eens meer wie - we maken een Sharia Hebdo. Nooit hebben we gedacht dat dit de reactie kon zijn."

http://www.demorgen.be/buitenland/charlie-hebdo-satirisch-blad-met-heel-wat-vijanden-a2173861/

Belachelijk om dit soort dingen goed te praten met dat zo'n blad beledigend zou zijn, hiervoor is geen enkel excuus.

Dat gezegd te hebbende, ja dit zijn Moslims maar nee dit komt niet overeen met hoe de gemiddelde Moslim denkt, het zijn nog steeds extreme uitzonderingen op de honderden miljoenen Moslims ter wereld.

Met haat zorg je alleen maar weer voor meer wederhaat, wat heeft haat ooit opgelost?

Ik vraag me af wanneer mensen dit weer los willen gaan koppelen van 'de islam'.

Ook gewelddadige opvattingen horen bij de islam, de geschiedenis leert het ons alleen de elite in Europa wilt dit doen bagatelliseren. Die blijft ons wijzen hoe mooi het is dat we in Europa zo'n mooie religie kunnen huisvesten.

De nadelen worden stelselmatig genegeerd, net zoals men de nadelen van immigratie tot voor kort stelselmatig negeerde.

Het multiculti samenleving taboe is sedert 14 jaar doorbroken.
Het taboe op islam kritiek is reeds aan het brokkelen.

Bevolkingsvervanging. Stemvee importeren. EU en zijn vernietiging van samenhorigheid, volk, identiteit, geschiedenis om natiestaten te ontmantelen.

Geschiedvervalsing is al aan de gang; luister maar eens naar de nieuwe nederlanders. Op facebook lees je niet anders, dat Nederland niet had bestaan zonder hun (voor)ouders, die dit land hebben opgebouwd door kutbaantjes waar nederlanders zich te goed voor voelden. :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven