Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bush leverd geweren aan de buitenlanders.meent een goede deal t kunnen maken zodar hij alles kan onderdrukken en heersen die deal gaat goed fout en er komt een opstand.voordat het geheim uitkomt zal hij de held moeten gaan spelen om zijn eigen hachje t kunnen redden en begin een oorlog.door in zijn eigen land 2 gebouwen in elkaar te laten storten.dat lukt maar komt uit dat bush zelf dat gedaan heeft en om nog meer heibel t mijden treed hij af en laat obama verder gaan.ook obama maakt opnieuw een deal om vrede te krijgen maar de buitenlanders trappen er nie meer in en komen met hevig geschut aanzetten en vechten terug.ook weer doet obama wat bush deed de held uithangen en stuurt hulptroepen zodat het overkomt dat de buitenlander altijd uut is op oorlog( en nederland hobbelt er achteraan)

Bush leverd geweren aan de buitenlanders.meent een goede deal t kunnen maken zodar hij alles kan onderdrukken en heersen die deal gaat goed fout en er komt een opstand.voordat het geheim uitkomt zal hij de held moeten gaan spelen om zijn eigen hachje t kunnen redden en begin een oorlog.door in zijn eigen land 2 gebouwen in elkaar te laten storten.dat lukt maar komt uit dat bush zelf dat gedaan heeft en om nog meer heibel t mijden treed hij af en laat obama verder gaan.ook obama maakt opnieuw een deal om vrede te krijgen maar de buitenlanders trappen er nie meer in en komen met hevig geschut aanzetten en vechten terug.ook weer doet obama wat bush deed de held uithangen en stuurt hulptroepen zodat het overkomt dat de buitenlander altijd uut is op oorlog( en nederland hobbelt er achteraan)
Hee daar heb je de schizofreen van DBB. Goed gebruik van leestekens ook.

Misschien beginnen met Nederlandse taal, politiek kan altijd nog waaskaasje

Uiteindelijk streeft elke waar gelovige moslim naar een plek in het paradijs en die is te verkrijgen door op de een of andere manier naar de wetten te leven die vanuit de islam geldend zijn.

Als er stap voor stap een betere samenleving is te creëren wordt de kans groter dan je in datzelfde paradijs komt. Dat is de reden dat er meer moskeeën ontstaan, de voorwaarden voor een 'goed' hiernamaals moeten worden veiliggesteld.

Islamisering in de NL samenleving zorgt er dus voor dat de moslims zijn/haar geloof veilig kan stellen (kans op uitval is klein door scholen en moskeeën en andere voorzieningen) en op een steeds 'zuiverdere' manier.

Op een manier streeft een deel NL moslim (en veel meelopers en kudde dieren) naar hetzelfde als IS alleen in het 'verderfelijke' westen ligt men natuurlijk erg achter op de islamitische wereld. Ongeveer hetzelfde als iemand die van 60 naar 80 kg gaat bij een deadlift en iemand van 180 naar 200. Streven hetzelfde, niveau's op andere etages.

charlie-hebdo.jpg

Ik lieg niet big t, ik heb gn weet van alle feiten. Onwetendheid is niet liegen.
Alleen zei je het op een manier dat je zeker was, 5 sec Google search en je had het geweten. Verder maakt het niet uit hoeveel en hoe vaak ze de ene of andere religie afzeiken. Religie is er om afgezeken te worden (zeker als ze er achterlijke ideeën op nahouden). Het christendom heeft hetzelfde doorgemaakt, waren ook zeer radicaal voor de verlichting, was ook geen haar beter dan de islam. Het is door spot en relativering dat ze uit hun achterlijkheid getrokken worden. Het beste wat er kan gebeuren is dat iedereen ermee gaat spotten. Na een tijd gaat de achterlijkheid er vanzelf uit.

Ik stoor me ook aan mensen die zeggen dat je respect moet hebben voor wat een ander gelooft, nee dat moet je absoluut niet.

Je hoeft niet extreem te denken om extreme zaken goed te keuren.
Zeker wel, als je zoiets goedkeurt dan bén je al een extremist. En ik weet zeker dat het overgrote merendeel van de Moslims dit niet goedkeuren.

Als je me niet gelooft dan moet je eens een moslimland bezoeken. En dan bedoel ik niet een all-in resort in Turkije, Marokko of Egypte ofzo, maar echt door zo'n land gaan reizen.

Eigenlijk een heel goed idee. Niet een anti Marocco of anti Islam demonstratie maar een statement van zoveel mogelijk mensen tegen dit soort geweld tegen VVM.

,,Als Parijs morgen om 18.00 uur de mars houdt, laten wij op dat moment ook in Nederland elkaar opzoeken, met een bijeenkomst bij ons vrijheidsbeeld op de Dam.''

http://www.nu.nl/amsterdam/3968258/marcouch-roept-demonstratie-dam.html
http://www.ad.nl/ad/nl/33624/Aansla...1/07/Marcouch-Kom-donderdag-naar-de-Dam.dhtml
http://www.nu.nl/amsterdam/3968258/marcouch-roept-demonstratie-dam.html

Zeker wel, als je zoiets goedkeurt dan bén je al een extremist. En ik weet zeker dat het overgrote merendeel van de Moslims dit niet goedkeuren. Als je me niet gelooft dan moet je eens een moslimland bezoeken.

Mijn definitie van een extremist is anders, je hebt ook gewoon op het oog 'normale' jongeren die het 'lekker vinden voor Charlie Hebdo' omdat ze de profeet hebben beledigd.

Islam = minimaal percentage zet de lijnen uit, ruime meerderheid volgt.

Nog geen daders gepakt ? Ze zullen wel slimmer zijn dan Mehdi Nemmouche die na zijn aanslag doodleuk in de trein werd betrapt met het wapen en een islamitische vlag op zak.

Alleen zei je het op een manier dat je zeker was, 5 sec Google search en je had het geweten. Verder maakt het niet uit hoeveel en hoe vaak ze de ene of andere religie afzeiken. Religie is er om afgezeken te worden (zeker als ze er achterlijke ideeën op nahouden). Het christendom heeft hetzelfde doorgemaakt, waren ook zeer radicaal voor de verlichting, was ook geen haar beter dan de islam. Het is door spot en relativering dat ze uit hun achterlijkheid getrokken worden. Het beste wat er kan gebeuren is dat iedereen ermee gaat spotten. Na een tijd gaat de achterlijkheid er vanzelf uit.

Ik stoor me ook aan mensen die zeggen dat je respect moet hebben voor wat een ander gelooft, nee dat moet je absoluut niet.

Het heeft erg mooi gewerkt voor charlie hebdo.

Whos next?

Spotten is not the way to go. Spot van christendom KWAM nadat mensen meer en meer religie van hun afschudden. En dat is door allerlei andere maatschappelijke factoren (scholinggraad, scheiding kerk staat, groei economie, veiligere maatschappij etc). Spot van religie is een gevolg van al die zaken.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

En ik weet zeker dat het overgrote merendeel van de Moslims dit niet goedkeuren.

I beg to differ.

Ik woon in een multiculturele wijk aka turken en arabs. Meesten zeggen gwn: ja ze hebben mohammed beledigd, ze moeten dat niet doen die kuffars.

Het heeft erg mooi gewerkt voor charlie hebdo.

Whos next?

Spotten is not the way to go. Spot van christendom KWAM nadat mensen meer en meer religie van hun afschudden. En dat is door allerlei andere maatschappelijke factoren (scholinggraad, scheiding kerk staat, groei economie, veiligere maatschappij etc). Spot van religie is een gevolg van al die zaken.
Tja, een mens is vrij om te doen wat hij wil, zolang hij daar de gevolgen van wilt dragen. CH wist natuurlijk dat er een risico was, maar ze begrepen dat de persvrijheid een belangrijke waarde is en moet blijven. Hopelijk zullen sommigen hiervan leren.

In Nederland deden ze het slimmer daar pakten ze Gregorius Nekschot (maker van cartoons) gewoon op nadat islamieten hadden geklaagd:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gregorius_Nekschot

Moslims willen vrijheid van mening en geloof maar als Charlie Hebdo diezelfde vrijheden gebruikt worden ze zoals vandaag blijkt en al eerder bleek geslachtofferd. Past niet in hun straatje...

Islam = vrede....voor diegenen die de islam aanhangen.

I beg to differ. Ik woon in een multiculturele wijk aka turken en arabs. Meesten zeggen gwn: ja ze hebben mohammed beledigd, ze moeten dat niet doen die kuffars.

Ik woon ook in een multiculturele wijk maar zoiets hoor ik nou nooit.

Maar goed, zelfs al hoor je dit soort dingen, hier maak je nu precies de fout en dit is waarom ik zei dat mensen dan maar eens door een moslimland moeten gaan reizen. De gemiddelde hangjongere in Nederland die toevallig Marokkaanse roots heeft is geen afspiegeling van de wereldwijde moslimgemeenschap, verre van zelfs.

jij leeft nog?

OT: vreselijk voorval. Dit is een van de zaken waar ik soms het meeste mee zit, hoe we dit kunnen vermijden... En ik zie echt geen directe oplossing de eerste generaties, extremisme kan je meestal niet ontleren, het moet van zichzelf uitsterven.

hier maak je nu precies de fout en dit is waarom ik zei dat mensen dan maar eens door een moslimland moeten gaan reizen. De gemiddelde hangjongere in Nederland die toevallig Marokkaanse roots heeft is geen afspiegeling van de wereldwijde moslimgemeenschap

Ook naar Saudi Arabie, Yemen, Irak, Somalie, Mauretanie ? Ik denk (net zoals jij denkt) dat meerderheden het prima vinden dat de ongelovigen die Mohammed beledigden zijn vermoord en dat de daders een betere plek in het paradijs krijgen.

Trouwens jij hebt het over hangjongere maar het ging over de gemiddelde moslim, er zijn meer moslims in NL dan 'hangjongere moslim' mijn mening is niet gebaseerd op 'hangjongere'.

In Nederland deden ze het slimmer daar pakten ze Gregorius Nekschot (maker van cartoons) gewoon op nadat islamieten hadden geklaagd: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gregorius_Nekschot

Moslims willen vrijheid van mening en geloof maar als Charlie Hebdo diezelfde vrijheden gebruikt worden ze zoals vandaag blijkt en al eerder bleek geslachtofferd. Past niet in hun straatje... Islam = vrede....voor diegenen die de islam aanhangen.

Het is maar wat je slim noemt. Je overgeven en ook onderwerpen of vechten voor de vrijheid, ook als overheid. Zeg het niet graag over Fransen maar hun hoge grens wat betreft VVM is te prijzen, zelf de Franse overheid staat daar pal achter itt onze laffe leiders.

Ik ben bang dat mensen nu bewust onbewust zelfcensuur gaan toepassen en dan lijkt het of we wel toegeven uit angst.

De grootste illusie die Moslim radicalen hebben is dat we maar een democratisch zwak en lief en bang zijn. Dat als ze maar geweldadig genoeg zijn wij eieren voor ons geld gaan kiezen. Althans ik blijf hoop houden dat dit een illusie is en wij mensen weerbarstiger en dapperder dan dat.

Het is maar wat je slim noemt.

Je overgeven en ook onderwerpen of vechten voor de vrijheid, ook als overheid. Zeg het niet graag over Fransen maar hun hoge grens wat betreft VVM is te prijzen, zelf de Franse overheid staat daar pal achter itt onze laffe leiders. Ik ben bang dat mensen nu bewust onbewust zelfcensuur gaan toepassen en dan lijkt het of we wel toegeven uit angst.

De grootste illusie die Moslim radicalen hebben is dat we maar een democratisch zwak en lief en bang zijn. Dat als ze maar geweldadig genoeg zijn wij eieren voor ons geld gaan kiezen. Althans ik blijf hoop houden dat dit een illusie is en wij mensen weerbarstiger en dapperder dan dat.

Dat slim was cynisch, islam = intimidatie = werkt.

Ik ga dat niet verder uitleggen maar ik denk dat menig politicus wel uitkijkt om de waarheid over islam te verkondingen en maar blijft hameren op 'samen moeten we eruit komen' want bij een cm kritiek kan hij en zijn familie met lijfwachten op reis. (zoals Wilders).

kans op lynchpartij...

Straffe taal weer van Broto..

Niet hetgeen wat ik zoek of ook maar wil tegenkomen op een forum zoals dit.

Zolang jij geen f**k bijdraagt aan de samenleving heb jij geen recht om überhaupt anderen te verwijten van het ondermijnen van een samenleving

iets met balk in eigen oog enzo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven