ElCapuccino
Novice
- Waardering
- 0
Beste DBB'ers,
Heb eerder niet echt op mijn voeding gelet, en daar wil ik dus verandering in brengen.
Heb natuurlijk een aantal stickies gelezen over o.a. zoveel mogelijk eten binnenkrijgen per dag, heb al van mezelf gemerkt dat ik meer ben gaan eten. Dit ga ik dus ook bewuster doen.
Alleen had ik nu nog wat aparte vraagjes:
- Is het gebruik van shakes een must?
- Wat voor tussendoortjes/maaltijden raden jullie aan?
- Veel eten voor het sporten goed?
- Eten voor het slapen gaan?
EDIT:
- Aangezien ik nog 16 ben, ga ik nog naar school. Hebben jullie enkele tips voor tussendoortjes op school? (makkelijk en handig mee te nemen?)
- Vervangende producten voor melk? Vla misschien?
Nog even een herinnering als dit rare vragen zijn; ik ben een newb dus de vragen kunnen misschien raar overkomen. :')
Alvast bedankt,
Stefan.
Heb eerder niet echt op mijn voeding gelet, en daar wil ik dus verandering in brengen.
Heb natuurlijk een aantal stickies gelezen over o.a. zoveel mogelijk eten binnenkrijgen per dag, heb al van mezelf gemerkt dat ik meer ben gaan eten. Dit ga ik dus ook bewuster doen.
Alleen had ik nu nog wat aparte vraagjes:
- Is het gebruik van shakes een must?
- Wat voor tussendoortjes/maaltijden raden jullie aan?
- Veel eten voor het sporten goed?
- Eten voor het slapen gaan?
EDIT:
- Aangezien ik nog 16 ben, ga ik nog naar school. Hebben jullie enkele tips voor tussendoortjes op school? (makkelijk en handig mee te nemen?)
- Vervangende producten voor melk? Vla misschien?
Nog even een herinnering als dit rare vragen zijn; ik ben een newb dus de vragen kunnen misschien raar overkomen. :')
Alvast bedankt,
Stefan.
Laatst bewerkt:

zit! Vet eten zorgt niet voor een dikkere buik, teveel eten. Of het nou uit vet komt of uit koolhydraten maakt niet uit.