MuscleMeat

Aarde geen miljoenen jaren oud

Wrong, als bewezen kan worden dat de evolutietheorie niet klopt dan is dat nog geen bewijs dat god bestaat. Een bewijs dat god bestaat zal je toch echt direct moeten leveren, dat doe je niet door het ontkrachtigen van de evolutietheorie.

Als ik morgen bewijs dat suiker niet zoet is dan is niet opeens diamant niet hard.

ik zeg ook niet bewijs, dan is er een kans op...!

0,0% There is no god.

Daar ben ik het dan ook weer niet mee eens. Afgerond is het inderdaad 0,0% maar er zijn nog teveel vragen om iets wat op een god lijkt helemaal uit te kunnen sluiten. Niets is nu eenmaal 100,000000000000000000000000000000000% zeker, dat is in het verleden al vaak genoeg gebleken.

Ok, het Spaghettimonster bestaat dus ook misschien.

• Topic Starter Topic Starter
sorry:(, waarom gaat ie niet gewoon over op een volgende regel?

Uiteraard, theoriën gebaseerd op wetenschap maar onderzocht door christenen zijn waardeloos voor atheïsten.

Gelijke monnikken, gelijke kappen.

**** it sjekoog, het is BOGUS ****ING CRAP VAN DE ALLERLAAGSTE PLANK. De aarde is miljarden jaren oud. Mensen die dat niet kunnen accepteren omdat het niet strookt met de bijbel zijn een beetje jammer.

Ok, het Spaghettimonster bestaat dus ook misschien.

Volgens de logica van gelovigen wel ja.

Iets bestaat niet alleen maar omdat je niet kunt bewijzen dat het niet bestaat. Dat is een onzin redenering. We kunnen hier dan dus een volkomen arbitrair verschijnsel verzinnen, zoals een transdimensionale 3 meter hoge kip met het hoofd van Frits Bom en iPod's als handen. En hij bestaat, want je kunt niet bewijzen dat hij niet bestaat....

All hail to Frits Bom!

Volgens de logica van gelovigen wel ja.

Iets bestaat niet alleen maar omdat je niet kunt bewijzen dat het niet bestaat. Dat is een onzin redenering. We kunnen hier dan dus een volkomen arbitrair verschijnsel verzinnen, zoals een transdimensionale 3 meter hoge kip met het hoofd van Frits Bom en iPod's als handen. En hij bestaat, want je kunt niet bewijzen dat hij niet bestaat....

fritsbmetcamera.jpg

p.s. het is toch duidelijk een videocamera, en geen ipod

Terug
Naar boven