- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
**** it sjekoog, het is BOGUS ****ING CRAP VAN DE ALLERLAAGSTE PLANK. De aarde is miljarden jaren oud. Mensen die dat niet kunnen accepteren omdat het niet strookt met de bijbel zijn een beetje jammer.

@deze thread echt!
"I've seen enough, that's why I know
God left this place, long long time ago"

Waarom moet hij iets uitleggen of onderbouwen wat al jaren geleden in vele boeken gedocumenteerd werd, met de nodige bewijzen er bij?Goed onderbouwd
Nu ga je waarschijnlijk iets zeggen als: Ik hoef zoiets niet te onderbouwen, want ik weet al dat het ****ing crap is.
Goed onderbouwd
Nu ga je waarschijnlijk iets zeggen als: Ik hoef zoiets niet te onderbouwen, want ik weet al dat het ****ing crap is.
Koolstofdatering is uitermate betrouwbaar!
Nuff said imo
Het scheppingsverhaal in de bijbel is zo kinderlijk simpel dat de meeste mensen dit lekker makkelijk vinden om te geloven. Bovendien zijn er op aarde tig verschillende scheppingsverhalen die vooral streekverbonden zijn. Dat sommige tegenwoordig meer verspreid zijn en meer geloofd worden komt voornamelijk doordat dit in het verleden zo fijn opgedrongen werd aan andersdenkenden. En wat er met de paplepel ingegooid wordt is er moeilijk uit te halen. Zelf nadenken vinden veel mensen moeilijker dan volgen.
Ach ja, religie... het is en blijft opium voor het volk.
Bij de datering van de leeftijd van de aarde is koolstofdatering vrij nutteloos, voor zover ik weet.