AndroidHealthClinic

Aas Griekenland

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Ik heb een aantal vragen over Griekse HG.

Een Griekse vriend van mij is voor me aan het kijken om testosteron uit de apotheek naar Nederland te verzenden.

Hoe kan ik dit het beste laten opsturen? En hoe groot is de kans dat het tegengehouden word?

Ik heb begrepen dat als de douane het is beslag nemen het vernietigd word met verder geen vervolg maar wat nou als ik achteraf met de auto naar Griekenland ga en het word gezien bij de grenscontrole? Wat is de straf op zoiets?

Volgens mij zijn er geen grenscontroles meer omdat er vrij verkeer van goederen en personen binnen de EU geldt

• Topic Starter Topic Starter
klopt inderdaad zegt hij maar wat nou als je wel gecontroleerd word? hoe strafbaar is dit nou eigenlijk? ik bedoel het zijn maar medicijnen dus lijkt me niet dat je in een celletje beland?

• Topic Starter Topic Starter
is die nu echt opgesloten geworden omdat hij doping gebruikte? wazig

Gewoon anoniem versturen en dan is het niet te achterhalen toch? Alle traceerbare gegevens er af halen :D

Your doing some jail time..

Of een dikke boeten..

Maar binnen Europa kan je gewoon versturen.. per post open grenzen.. of dr moet een testeron hond aan snuffelen.

Geen controle dus gewoon laten versturen. Om zeker te zijn geen betalingsspoor achterlaten (bank etc.) en geen retour adres erop laten zetten. Indien er toch voor een of andere rare reden douane aan toe pas komt, pakketje weigeren en zeggen dat je het niet hebt besteld. Zo zal je in ieder geval de eerste keer met een waarschuwing weg komen.

Neem dat gewoon in je bagage mee. Binnen EU wordt je maar gecontroleerd als er echt een vermoeden bestaat. Normaalgezien worden EU reizigers binnen EU niet door douane tegen gehouden.

Neem ze altijd mee met de auto als ik naar turkije ga ;)

Ik heb een aantal vragen over Griekse HG.

Een Griekse vriend van mij is voor me aan het kijken om testosteron uit de apotheek naar Nederland te verzenden.

Hoe kan ik dit het beste laten opsturen? En hoe groot is de kans dat het tegengehouden word?

Ik heb begrepen dat als de douane het is beslag nemen het vernietigd word met verder geen vervolg maar wat nou als ik achteraf met de auto naar Griekenland ga en het word gezien bij de grenscontrole? Wat is de straf op zoiets?

Een pakje vanuit Griekenland wordt niet gecontroleerd omdat er binnen EU vrij verkeer van goederen is. Ik ben ooit gepakt geweest toen ik iets uit de VS liet overkomen. Sindsdien bestel ik enkel binnen de EU omdat soort zaken te vermijden en heb daar nooit problemen mee gehad.

Of een dikke boeten..

Maar binnen Europa kan je gewoon versturen.. per post open grenzen.. of dr moet een testeron hond aan snuffelen.
Weet je dat wel zeker? Volgens mij is het kopen van medicijnen in Nederland niet verboden. Alleen het produceren en de verkoop ervan. Als ik iets uit China bestel, dan kunnen ze het toch hoogstens in beslag nemen?

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Neem dat gewoon in je bagage mee. Binnen EU wordt je maar gecontroleerd als er echt een vermoeden bestaat. Normaalgezien worden EU reizigers binnen EU niet door douane tegen gehouden.
Ik word er altijd tussen uitgepikt :mad:. Ik Brazilie, duitsland, overal :mad:

Weet je dat wel zeker? Volgens mij is het kopen van medicijnen in Nederland niet verboden. Alleen het produceren en de verkoop ervan. Als ik iets uit China bestel, dan kunnen ze het toch hoogstens in beslag nemen?

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Kopen van medicijnen binnen Nederland of bestellen binnen Europa geen probleem..

Maar zelf vervoeren van uit Griekenland naar Nederland.. als je pech hebt.. niet zo slim. Maar misschien krijg je alleen een boete als je niet heel je wegen afgeladen hebt. :p

Ik word er altijd tussen uitgepikt :mad:. Ik Brazilie, duitsland, overal :mad:

Toch niet als je van een Europees land naar een ander Europees land reist. Je hebt dan toch een groen-witte label ipv een witte op je bagage en dan wordt je niet gecontroleerd. Het is wel een andere zaak als je van buiten Europa naar een Europese luchthaven (tussenlanding) komt en dan nog is doorreist naar een andere Europese luchthaven. Dan kan je in de laatste luchthaven ook nog gecontroleerd worden omdat je die witte label hebt en dan weten de customs dat je van buiten de EU komt en dat je bagage in de vorige Europese luchthaven niet gecontroleerd werd. Zo is mij toch verteld uit betrouwbare bron op de luchthaven.

---------- Toegevoegd om 05:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:46 ----------

Of een dikke boeten..

Een testosteronhond bestaat niet. ??? Een hond om drugs te ruiken of explosieven te ruiken, dat wel.

Laatst bewerkt:
Ooit wat uit Australië bestelt en het werd zonder problemen bezorgd uit Slovenië.

Als het hoe dan ook onderschept wordt, altijd ontkennen.

Uh gewoon naar je lokale drop off punt (bij ons de emte) laten versturen met enkel je achternaam erop...
Althans zo doen bekenden van mij het met items ex buitenland welke niet legaal zijn.
Je pakketje houden ze hier drie weken vast (verplicht)

Gewoon mondhouden en opsturen :)

Toch niet als je van een Europees land naar een ander Europees land reist. Je hebt dan toch een groen-witte label ipv een witte op je bagage en dan wordt je niet gecontroleerd. Het is wel een andere zaak als je van buiten Europa naar een Europese luchthaven (tussenlanding) komt en dan nog is doorreist naar een andere Europese luchthaven. Dan kan je in de laatste luchthaven ook nog gecontroleerd worden omdat je die witte label hebt en dan weten de customs dat je van buiten de EU komt en dat je bagage in de vorige Europese luchthaven niet gecontroleerd werd. Zo is mij toch verteld uit betrouwbare bron op de luchthaven.
Nee, heel vaak als ik van Dusseldorf of Brussel naar Salvador in Brazilie vlieg. Laatst zat ik met mijn gezin een langere tijd in Brazilie en moest ik even een weekje terug voor werk. Ik werd in Brazilie voor vertrek gecontroleerd, bij aankomst in Duitsland en weer bij terugkomst in Brazilie. En dat terwijl ik via de douane-ingang voor Braziliaans ingezetenen binnenkom (ik heb en permanente verblijfsvergunning). Ik val gewoon op in m'n hempje denk ik :cool:

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Stel dat je een paar vials test-e in een leeg massageolie flesje doet. Kunnen ze bij verdenking de werkzame stof in de olie detecteren?

Nee, heel vaak als ik van Dusseldorf of Brussel naar Salvador in Brazilie vlieg. Laatst zat ik met mijn gezin een langere tijd in Brazilie en moest ik even een weekje terug voor werk. Ik werd in Brazilie voor vertrek gecontroleerd, bij aankomst in Duitsland en weer bij terugkomst in Brazilie. En dat terwijl ik via de douane-ingang voor Braziliaans ingezetenen binnenkom (ik heb en permanente verblijfsvergunning). Ik val gewoon op in m'n hempje denk ik :cool:

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Stel dat je een paar vials test-e in een leeg massageolie flesje doet. Kunnen ze bij verdenking de werkzame stof in de olie detecteren?

Op die reizen die je daar aangeeft, ga je van een EU land naar een Zuid-Amerikaans land en omgekeerd. Als je van de EU naar Brazilie vliegt, heeft het er niets mee te maken of je een ingezetene bent. Je wordt gecontroleerd omdat je vanuit het buitenland in Brazilie binnenkomt. Als jij van EU land naar een ander EU land vliegt, wordt je niet gecontroleerd. Enkel uitzonderlijk als er aanwijzingen zijn of je getipt bent. Vlieg je bvb van Brazilie via Lissabon (of een andere Europese tussenlanding) naar Brussel, wordt je in Brussel ook gecontroleerd omdat ze in Brussel weten dat je bagage op die tussenlanding niet gecontroleerd werd omdat die bagage in transit automatisch overgeladen wordt van de ene vlucht op de andere. Ze zien dat aan de label (etiket die aan je bagage vastgemaakt wordt bij de check in) die dan wit is en niet groen wit (Europese labels).

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

Nee, maar wel als dit vloeibare cocaïne is omdat ze daarvoor testers hebben. Testosterontesters of anabolentesters daar heb ik nooit van gehoord. Moesten ze je flesje in bewaring nemen om verder te laten onderzoeken, waarschijnlijk wel maar zouden ze zich daarmee bezig houden bij de douane? Ik denk het niet.

Terug
Naar boven