XXL Nutrition

AAS in de cut

Ano_1992_64

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
19
Nou hoor je dit wel vaker, als je eerst een bulk cycle en daarna een cut cycle doet dat je alle gains van je bulk cycle verliest..

Kevan wilson om als voorbeeld te geven, gebruikt AAS voornamelijk in de cut om zijn spiermassa te behouden, en zelf dacht ik ook altijd als je AAS gebruikt in de cut dat je ze dan behoudt..

Waarom is het dan zo dat je je bulk gains verliest in een cut cycle?

Goeie vraag!

Ik heb vorig jaar een cut gedaan met aas, ben toen 10% bf gedaald met slechts 1kg spierverlies. Daarna ging ik over op bulk en had maar een rebound van 2% bf. Helaas in de nakuur nog 1 tot 2 % bf erbij.
Ik denk dat de lengte van de kuur, de middelen en de doseringen een grote rol spelen in het resultaat.

• Topic Starter Topic Starter
Goeie vraag!

Ik heb vorig jaar een cut gedaan met aas, ben toen 10% bf gedaald met slechts 1kg spierverlies. Daarna ging ik over op bulk en had maar een rebound van 2% bf. Helaas in de nakuur nog 1 tot 2 % bf erbij.
Ik denk dat de lengte van de kuur, de middelen en de doseringen een grote rol spelen in het resultaat.

Waw 10% gedaald, respect.

Ik lees ook amerikaanse forums en als iemand een voorstel doet hoor je daar ook snel, you will lose the gains you just bulked with, maar als je dan een logje van iemand leest valt het eig wel nog goe mee, zoals jezelf zegt was het meestal tussen 1-3kilo verlies, en in mijn ogen is dat niet veel..

Waw 10% gedaald, respect.

Ik lees ook amerikaanse forums en als iemand een voorstel doet hoor je daar ook snel, you will lose the gains you just bulked with, maar als je dan een logje van iemand leest valt het eig wel nog goe mee, zoals jezelf zegt was het meestal tussen 1-3kilo verlies, en in mijn ogen is dat niet veel..

thnx, was echt wel afzien. kracht ging na twee weken in de cut keihard achteruit. drukte nog maar net 10x70kg op de bank haha:p. ik deed 4x per week kt compound oefeningen, max 45 min gevolgd door 30min cardio op hartslag 60-70%. + 1x per week een extra cardio sessie hardlopen, meestal in het weekend op een lege maag.

ik blijf van mezelf niet makkelijk op 12%, me lichaam wil liever schommelen op de 15%.. daarom doe ik eigenlijk altijd gewoon clean-bulk. en als ik dan ga cutten doe ik dat aan het begin van me kuur zodat ik makkelijker clean kan bulken de tweede helft vd kuur
..weet niet wat er gebeurt met de nieuwe spiermassa als je het andersom doet; eerste helft bulken en tweede helft cutten..

• Topic Starter Topic Starter
Bump..

Niemand nog wat input?

Als je egt streng wilt cutten moet e wem in aas zitten mijn meningen en ervaring van anderen die ik ken maar voor een paar procent if 2zou het niet nodig zijn verlies je niet veel

Terug
Naar boven