AndroidHealthClinic

AAS & Kinderen

die heb ik ook gedaan idd, das klaarkomen in een trechter wat weer op een reageerbuis word gemonteerd.

klinkt een beetje raar, maar daar moest je vloeistof bij gooien en hoe paarser het was hoe beter je zaad.

Hebje toevallig een linkje van de test?

Ik had totaal geen zaadcellen meer, degene die er nog waren waren lui.
Heeft toch wel meer dan 6 maanden geduurt vooraleer ze gezond begonnen te worden en de hoeveelheid begon te verhogen.
Ik zit nu een jaar verder na mijn laatste kuur ik zit nu pas op een normaal niveau.
Ik nam gedurende 6 maanden dagelijks 50mg clomid.

Ik had totaal geen zaadcellen meer, degene die er nog waren waren lui.
Heeft toch wel meer dan 6 maanden geduurt vooraleer ze gezond begonnen te worden en de hoeveelheid begon te verhogen.
Ik zit nu een jaar verder na mijn laatste kuur ik zit nu pas op een normaal niveau.
Ik nam gedurende 6 maanden dagelijks 50mg clomid.
heb je helemaal geen novla genoimen?

idem 3x75iu HMG en 2x500iu HCG per week, ben gewoon vruchtbaar :-)

ik ben gewoon vruchtbaar op 30gr Whey en 5gr creatine PER dag

• Like
Waarderingen: YOGI
Ik neem 3x75iu hmg en 2x500iu hcg per week en ben vruchtbaar tijdens 2 gram AAS

interessant. heb je dat laten testen met een motiliteitstest?

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 14:04 ----------

ik zie het al, een thuis test kitje, thanks , had er nog niet van gehoord

interessant. heb je dat laten testen met een motiliteitstest?

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 14:04 ----------

ik zie het al, een thuis test kitje, thanks , had er nog niet van gehoord

Nee heb het bij het ziekenhuis laten testen.

Nee ik zeg net 3 x 75iu hmg per week :P

Ik wil het ook eens proberen maar weet dat krieltje toen destijds nog zij tegen mij dat je echt dat blauwe bal effect geeft.
En dat heb ik zelfs al van HCG dus ik weet niet hoe dat reageerd , heb jij daar veel last van?

Ik wil het ook eens proberen maar weet dat krieltje toen destijds nog zij tegen mij dat je echt dat blauwe bal effect geeft.
En dat heb ik zelfs al van HCG dus ik weet niet hoe dat reageerd , heb jij daar veel last van?

Nee geen last van man. Ik voel dat mijn ballen wat meer volume hebben en vooral massiever zijn, maar merk eigenlijk weinig verschil in ejaculaat.

• Topic Starter Topic Starter
Eerst eens achter goeie HMG zoeken en dan me zo eens een testje doen :D

Thanks voor de info mannen !

Nee ik zeg net 3 x 75iu hmg per week :P

Oeps.....my bad.

Ik heb me eigenlijk niet zo verdiept in de dosis om de boel daadwerkelijk vruchtbaar te houden. Ik zet om simpelweg alles op maat te houden maar 75iu per week en 500iu HCG. Die 75 iu zet ik in 2 dosissen per week.

Ik had ondanks de HCG best wel krimp en dat is nu na 75 iu alweer normaal. Ik ben heel tevreden over die vial per week. Maar ja ik denk dan ook absoluut niet aan kids op dit moment.

• Topic Starter Topic Starter
Hoelang zet je beide ?

HMG 3x 75 iu / week ?
HCG 5000 iu / week ?

Terug
Naar boven