- Waardering
- 9.730
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Onzin. Ik loop er nu op 58 heel wat beter bij dan op 25. Zonder kuurtjes.
trainde je dan ook hard en strikt op je 25e
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onzin. Ik loop er nu op 58 heel wat beter bij dan op 25. Zonder kuurtjes.
Mss liep je er op je 25 heel slecht bijOnzin. Ik loop er nu op 58 heel wat beter bij dan op 25. Zonder kuurtjes.
Geen KT, nee
Ik was toen wel 20 kg lichter ja. Niet slecht, wel mager. Maar de stelling was dat je er zonder kuurtjes 'nu eenmaal' niet kan bijlopen als op je 25e.
Maar dat kan dus wel. Het kost alleen wel meer moeite.Maar de stelling was dat je er zonder kuurtjes 'nu eenmaal' niet kan bijlopen als op je 25e.
Kom op jongens, op je 50ste er net zo uit zien als je 25ste... er van uitgaande dat je toen goed trainde he.
Vadertje tijd wacht op niemand.
Dat moet idd wel lukken zonder AAS.Op je 50ste natty een fysiek hebben waar 50% van de 25 jarigen nooit aan toe zal komen dan ?
Op je 50ste natty een fysiek hebben waar 50% van de 25 jarigen nooit aan toe zal komen dan ?
Geen KT, nee
Ik was toen wel 20 kg lichter ja. Niet slecht, wel mager. Maar de stelling was dat je er zonder kuurtjes 'nu eenmaal' niet kan bijlopen als op je 25e.
Hangt er allemaal van af hoe je er bij liep in de jonge jaren. Atletisch of lopersfiguur kan na je 40e zeker,maar ik denk niet dat TS deze fysiek voor ogen heeft.Geen KT, nee
Nee, fietsen naar school. Verder nauwelijks iets
Jouw tijd is echt niet voorbij.Leuk om te zien dat je op jouw leeftijd nog goede prestaties kan bereiken. Ik vrees soms weleens op 37 dat mijn tijd voorbij is. De filmpjes van pr's van 40+ mensen geven dan weer hoop!
Nee, een massa monster kan idd niet. Maar dat kan niemand zonder AAS.Atletisch of lopersfiguur kan na je 40e zeker,maar ik denk niet dat TS deze fysiek voor ogen heeft.
Zijn zat mensen die er buf bij lopen zonder AAS.Nee, een massa monster kan idd niet. Maar dat kan niemand zonder AAS.
Maar het is wel mogelijk gen speelt hier ook een rol in hoor. Maar meneer hier boven zegt dat het niet kan zonder AAS.Tijdelijk, want echt boven je normale gewicht blijven en er goed, en niet vet uitzien is zwaar, zwaar eten, zwaar rusten en zwaar trainen. En je kunt nauwelijks iets doen, of je verliest gewicht.
Is niet echt anders voor iemand op aas?Tijdelijk, want echt boven je normale gewicht blijven en er goed, en niet vet uitzien is zwaar, zwaar eten, zwaar rusten en zwaar trainen. En je kunt nauwelijks iets doen, of je verliest gewicht.
Natty massamonster. zie er zo dagelijks 100.Maar het is wel mogelijk gen speelt hier ook een rol in hoor. Maar meneer hier boven zegt dat het niet kan zonder AAS.
Ik verlies direct gewicht als ik niet goed eet en train ondanks aas. Niks anders aan met aas is gewoon de natuur.Ik hoop voor de gebruikers dat het iets gemakkelijker gaat, zo niet, dan heb je of rotzooi of rotzooi genen. Gebruikers leveren pas echt in aan het einde van de kuur. Als ze proberen het gewicht natty vast te houden.
Je kan toch zelf wel bedenken dat als je niet goed eet je afvalt, wat zou aas hier aan veranderen?