- Waardering
- 43.473
Zo zou ik het doen in ieder geval.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo zou ik het doen in ieder geval.
Vandaar dat ik zeg gemiddeld. Das toch wat ik gelezen heb.Dus zoals ik het lees, maakt iedereen 49mg test aan per week, (zal per persoon verschillen) als ik dat als uitgangspunt neem dan:
875mg per week uit (test-e/250mg)
1750mg per week uit (test-e/500mg)
49mg per week (test eigen aanmaak, wat tijdens je kuur zal minimaliseren of nihil)
Primo zal dan voor 5,5 keer meer zorgen? Of boost deze omhoog aan test?
Hoe verhoudt mast 100 zich in deze?
Nolva sowieso pas 2 weken na je laatste test E inject, dus in dit geval week 14.Update:
Na veel (in)lezen en luisteren naar jullie comments, ben ik eruit mbt mijn kuur. Toch wil ik deze nogmaals voor jullie neus houden, ter advies en feedback.
Dus geef deze! Nu ik op het punt ben van starten, schiet de motivatie en gretigheid omhoog, om los te gaan en te rammen. Afgelopen tijd gedaald naar 12% vet en toename gewicht van 1.2kg. Mijn bloedwaardes zijn goed, volgens de HU. Deze laat ik testen op de helft van mijn kuur en daarna.
Mijn stofwisseling is opgang, om de twee uur begint mn lijf om eten schreeuwen, das is ideaal. De tijd in mijn voorbereiding alleen maar lean gegeten, zonder cheats. Ik hou sowieso niet van snoepen en vet eten, maar dat zou tijdens de kuur kunnen opspelen. Ik voel me net een klein kind, dat op weg is naar de Efteling en nooit meer naar huis wil.
1w - 12w test-e 250mg (2xEW)
1w - 12w hcg/1000iU (EW) - Deze gelijk laten meelopen of starten na 2w)??
1w - 12w mast 200mg (2xEW)
12w- nolva (2w)
Feedback gents
Ik denk er over om een log te gaan bijhouden, zeker over de werking van de kuur voor 45+ers.
Tx! typfout!!Nolva sowieso pas 2 weken na je laatste test E inject, dus in dit geval week 14.
Ik plaats deze in de opstelling, voorheen nam ik nolva. Tx!
Als je geen kinderwens hebt, zou ik de hcg laten zitten.
Dat is precies wat ik wil, alhoewel mijn lijf rond mijn 25ste niet naturel was. Zoals ik eerder zei; het is niet stom, raar of wat dan ook om ijdel de te zijn. Ik loop er altijd verzorgd bij, geknipt, geschoren, kleding wat klopt. Nette (niet te opvallende) klok om mn pols. Veel 45+ers laten de boel en zijn blijkbaar tevreden met de werking van de zwaartekracht en fastig te worden. Drie jaar terug en nekhernia gehad, waarvan ik goed ben hersteld. Trainen zit er in die herstel tijd niet in. Je raad het al, een verlies van dik 8,5kg. Mijn doel zal zijn 5 a 6kg te winnen en idd elk jaar weer 1 a 2 keer te kuren. Ik weiger om onverzorgd, ongetraind rond te lopen. Anders kan ik per direct achter de geranium kruipen....Niet onbelangrijk, wat voor fysiek is je doel eigenlijk?
Nu vind ik 45 niet eens oud, maar kan mij voorstellen dat als je 55 bent er niet per se meer als Hulk Hogan wilt bijlopen maar dat je gewoon een fysiek wilt hebben die je op je 25ste in je natural tijd had. En daar is nu eenmaal een jaarlijks kuurtje voor nodig.
Niet onbelangrijk, wat voor fysiek is je doel eigenlijk?
Nu vind ik 45 niet eens oud, maar kan mij voorstellen dat als je 55 bent er niet per se meer als Hulk Hogan wilt bijlopen maar dat je gewoon een fysiek wilt hebben die je op je 25ste in je natural tijd had. En daar is nu eenmaal een jaarlijks kuurtje voor nodig.
Ook goedemorgen...... ja dat snap ik...ook!Onzin !!!
Juist door natty te trainen kun je op je pfffff laat ook maar.
Dat is precies wat ik wil, alhoewel mijn lijf rond mijn 25ste niet naturel was. Zoals ik eerder zei; het is niet stom, raar of wat dan ook om ijdel de te zijn. Ik loop er altijd verzorgd bij, geknipt, geschoren, kleding wat klopt. Nette (niet te opvallende) klok om mn pols. Veel 45+ers laten de boel en zijn blijkbaar tevreden met de werking van de zwaartekracht en fastig te worden. Drie jaar terug en nekhernia gehad, waarvan ik goed ben hersteld. Trainen zit er in die herstel tijd niet in. Je raad het al, een verlies van dik 8,5kg. Mijn doel zal zijn 5 a 6kg te winnen en idd elk jaar weer 1 a 2 keer te kuren. Ik weiger om onverzorgd, ongetraind rond te lopen. Anders kan ik per direct achter de geranium kruipen....
Nee toch? Je kunt met je 55ste toch nog redelijk het lijf hebben wat je had als 25 jarige (mits je je helemaal de schompers trainde met 25)? Ben nu bijna 52 maar het gaat prima zonder AAS.maar kan mij voorstellen dat als je 55 bent er niet per se meer als Hulk Hogan wilt bijlopen maar dat je gewoon een fysiek wilt hebben die je op je 25ste in je natural tijd had. En daar is nu eenmaal een jaarlijks kuurtje voor nodig.
Hangt ervan af welke fysiek je voor ogen hebt.Nee toch? Je kunt met je 55ste toch nog redelijk het lijf hebben wat je had als 25 jarige (mits je je helemaal de schompers trainde met 25)? Ben nu bijna 52 maar het gaat prima zonder AAS.
25ste natural is voor mij niet zo lastig. Ik trainde toen niet.
Onzin. Ik loop er nu op 58 heel wat beter bij dan op 25. Zonder kuurtjes.Nu vind ik 45 niet eens oud, maar kan mij voorstellen dat als je 55 bent er niet per se meer als Hulk Hogan wilt bijlopen maar dat je gewoon een fysiek wilt hebben die je op je 25ste in je natural tijd had. En daar is nu eenmaal een jaarlijks kuurtje voor nodig.