rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.742
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is gewoon in de randstad dus zo'n uithoek is het niet.
Of jij woont in een uithoek, kan ook

Dat is ook zo. Wel jammer eigenlijk.

Ja
Het onderzoek loopt nog. Volgens mij hebben ze minimaal 100 proef personen nodig.
Inderdaad. En geloof ook echt niet dat ze per merk gaan publiceren wat erin zat. Dat ze dat checken is puur omdat dat noodzakelijk is voor de betrouwbaarheid van het onderzoek.Dus we zien de resultaten over een jaartje of 3. Tegen die tijd heeft ieder merk wat de proefpersonen hebben ingeleverd alweer 10 nieuwe batches uitgebracht. Niet boeiend dus.
Waar kunnen we die dan wel vinden?Er zijn al zat eind resultaten bekend. Deze kunnen alleen niet gepost worden omdat er geen officieel rapport word mee gegeven. Wat dus tegen de board regels zou zijn...
In contact komen met de proefpersonen zelf maar niet iedereen gaat aan de grote klok hangen dat hij gebruikt dat maakt het lastig

Goed punt ! Maar ik heb geen geile zuster gezien hoor![]()
Voor mij is het 2 uur rijden, heb het wel voorover.
Als je ernaar kijkt dat merendeels van de gear nog fake is of ondergedoseerd.. maak ik me wel heel erg zorgen wat ik in mijn lichaam injecteer

Maar laat het onderzoek je ook zien hoeveel mg per ml in het merk zit dat je hebt aangeleverd? Dus met andere woorden, laat het zien hoe de kwaliteit van je gear is of krijg je daar geen zicht op?Alleen de 2 onderzoekers van de Studie zelf kunnen je naamgegevens zien. Je krijgt een nummer (ben zelf nummer 10) aan de hand van dat nummer wordt de ecg gemaakt, bij de bloed en zaad onderzoeken staat dat ook alleen dat nummer. Ze gaan echt vertrouwelijk met je gegevens om, dus echt aan de grote klok hangen is het dus niet. Alleen jammer dat die geile zuster niet hielp met de zaad verkrijgen![]()
Maar laat het onderzoek je ook zien hoeveel mg per ml in het merk zit dat je hebt aangeleverd? Dus met andere woorden, laat het zien hoe de kwaliteit van je gear is of krijg je daar geen zicht op?